Gå til innhold

Hvordan går det med aprilmammaene?(skravletråd)


millymolly&mini

Anbefalte innlegg

Så bra hun har snudd seg, barbramamma:)

 

I min mage har det de siste to dagene vært ekstra mye liv og røre. Mini lå med hode på skeive ned mot bekkenet, men så synes jeg i går at han måtte ligge på tvers inni der. Hadde også sånn nedpress følelse med kynnere, og det var like før jeg tok kontakt med føden her...Men heldigvis er det rolig i dag.

 

Ellers så skrev jeg at jeg hadde fått dato for ks, men nå har det vært så mye frem og tilbake at nå har jeg byttet til et større sykehus...Synes jeg styrer så mye - er en litt vanskelig pasient.

 

Mye liv og røre i deres mager da jenter eller er det roligere? Ikke så lenge igjen - gleder meg til å få magen for meg selv - selv om det blir mye skinn og "pølser" den første mnd etterpå, hi,hi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye liv men de sparkene er vondere en de som var før. Vil heller si at hun trykker meg i ribbeina og føler press ned i underlivet. Det er først nå jeg føler at det er et eget individ der inne:)

 

Tenker så mye på hvordan hun kan se ut.

Jeg er blond med blå øyne og mannen min har mørkt hår med brune øyne. Fikk et profil bilde fra ultralyden men det er ikke lett og bestemme hvem hun ligner mest på. Mammaen min synes det ser ut som en gutt. Det skal bli spennende og se om ultralyden har rett eller ikke.

 

Er enig med deg om det skal bli godt og få magen for seg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere:)

 

Godt å høre at babyen har snudd seg "barbramamma", både for deg og babyen.

 

Her er det masse liv for tida, men merker at babyen ligger lenger ned i bekkenet. Noen ganger er det jommen meg fem minutter mellom hvert toalettbesøk. Lurer litt på hva som er så interessant med blæra mi.... Blir også overrasket over kraften bak sparkene der inne, kan bli nokså vondt til tider. Men er jo godt å vite at alt står bra til.

 

Gleder meg også til å få magen min tilbake. Skal bli himmelsk å sove på magen. For ikke å snakke om å kunne reise seg fra sofen eller senga uten sukk og stønn...

 

Jeg har også begynt å fundere på hvordan mini kommer til å se ut. Nå har både jeg og mannen min mørkt hår og blå øyne så det er ikke så spennende, men ansiktstrekkene ol blir spennende.

 

Jeg skal på BIM-treff i kveld. Gleder meg. Alltid koselig å treffe masse andre gravide.

 

Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Enig i at det er morsomt å fundere hvem babyen ligner på. Fra før av har jeg en liten gutt som så og si er som snytt ut av nesa på sin far. Etter den siste ultralyden så vet jeg at jeg på nytt får en slank utgave med lange bein - også lik sin far :) Det er bare flott det!!!

 

Tenkte meg på shopping i dag, må fikse storebrors soverom og få mer oppbevaringsbokser og den slags.

 

Merker jeg er urolig i kroppen, og har litt sånn fikse og ordne humør for tida - er jammen ikke lenge igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere:)

 

Har dere noen tegn på at noe er i gjære?

 

Hos meg stikker det og svier der nede. Hodet er langt nede i bekkenet nå, og har så mange symptomer på at det begynner å nærme seg!! Symfysemålet har steget masse, og er nå over den røde streken, jippi. Også spiser jeg som en hest og har fått pølsefingre. 3, 5 kilo på en mnd, hjelp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...