Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #51 Skrevet 10. februar 2008 What??? Skal du få en lillebror snart?? hahaha, så kult:D Han blir født onkel han da:)) Men da må jo moren din vært ganske ung når hun fikk deg? Ja er det jeg mener med nummer 2, det er et stort skritt og ta. Også er jeg litt der at da må jeg begynne helt på nytt igjen nå som tulla liksom ikke er baby lenger. Har du noen søsken utenom tassen som kommer i april da? Ja vi har en sånn greie for yngre menn vi skjønner du:) Mamma er gift med en som er myyyyyyye yngre enn henne:) Også er han til og med troende muslim!!! iiiiiiiiiik!! Jævlig grei er han også, rett og slett en kjempefyr, men ikke si det til annie her inne da, for det er jo redd for alt som har en antydning til noen annet enn en bleikfeit hudfarge og som kommer fra et sted sør for sinsenkrysset:)) Hihihi nå var jeg morsom nå!! Men jeg har liksom alltid foretrukket eldre menn og gjerne tøffe og barske. Men så kom valpen min da og nå vil jeg ikke ha noen andre:) Dine ullensaker kunnskaper forbauser meg altså!! Selv har jeg bodd her en uke så jeg veit neimen meg ikke mye. Hehe:)
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #52 Skrevet 10. februar 2008 Jepp, det skal jeg faktisk=P Mamma fikk storebroren min ung ja - hehehehe..... Jeg tror hun var 18 eller 19. Husker ikke i farten. Så jada, var tidlig ute. Men, hun var gift - det er hun så viktig på Har en konservativt religiøs familie her;-D Jeg har flust av søsken - noen som dessverre ikke lever lenger, så har jeg en lillebror som er verdens søteste, en koselig storebror, og faren min har en haug med småbarn + at jeg har 3 stesøsen. Vi er en HEL gjeng for å si det sånn:-D Hva med deg? Har du noen....? Hahah.... Jævlig grei liksom....? Ja, du er en morsom skrue!! Hehehhee... Muslim liksom? Hun er gæææææren dah!! Valpen må jo komme han og, og når han først kommer må han jo få være velkommen? Nei, jeg vet!! Jeg vet så aaalt for mye om Ullensaker1 Haha. hvor i Ullenskaer bor du lizzzzm?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #53 Skrevet 10. februar 2008 Ja du hadde jo en drøss med søsken!! Jeg har 2 storebrødre som er en del eldre enn meg, men han eldste av dem kjørte seg ihjel for 7 år siden. Også har jeg 2 stebrødre. Både mamma og pappa er gift på nytt, men ingen av de har fått flere barn. Stemoren min hadde 2 gutter fra før. Hvor gammel er du da? Ekke du bare en sånn liten drittunge? Hihihi:P Vi er nyinnflyttede på Kløfta. Litt bondeland, men tror vi kommer til å trives:) Ja, mutter er gæren!! Han er til og med troende!! Meeeeeen han gjør alt av husarbeid og mamma får massert føttene så ofte som hun ønsker:)) Oh når hun blir sinna så kryper han bak sofaen:)) hihi.. han er så artig atte:))
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #54 Skrevet 10. februar 2008 Har en drøss kan man si;-D Hehehe... Kan bli masete til tider;-) Jeg er bare 18 ass... En sånn liten drittunge, det er meg. Jeg liker å være det da!! Hehehehhee.... Digg! Jeg vet hvor Kløfta er. Rundt deg har du narvesen og diverse kebab butikker. Du har også en bank, for ikke å nevne romerikssenteret. Der finner du blant annet rema tusen og spar (eller så er det ica) - ikke nok med det kan du slukke sulten på lille cafe, eller ta deg en shoppingtur på cubus. Det er flust av muligheter. Du har også to barneskoler, vesong eller hvordan det skrives er riktignok barneskole og ungdomsskole i et. En barnehage ligger også ved ungdomsskolen. I nærheten av det området finner du også en rød brus shop. Det er en Kiwi i næromrodet, og så klart en mix og det som er. Ja, jeg KJENNER ting du ikke skulle tro jeg kjenner;-D Hahaha, han virker litt smågæren og?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #55 Skrevet 10. februar 2008 Haha, bare en småmus du da:) Og jammen ble du ikke mamma tidlig!! Skjønner veldig godt at du ikke vil ha en til med det første, du har jo et hav av tid:) Da er det verre med meg som nærmer meg fossil alderen med stormskritt!! Uff, blir *hvisker så ingen hører det* 30 til sommeren og det er heeelt for jævelig!! Jeg er virkelig bare en drittunge og ser ut som jeg er max 25 og barnslig til tusen!! Det er ingen ting som får meg til å le så mye som en fjert eller en skikkelig rap:)) Ja han er litt smågæren han også) Men så er han bare drittungen i forhold til muttern også da:) Til og med storebroren min er eldre enn stefaren sin. Men de har vært gift i over 10 år da, så noe må de jo se i hverandre:) Jammen vet du ikke mye om stedet jeg bor. Har du googla nå eller?? Du må ha jukset på en eller annet måte:) Hehe.. slukke sulten? trodde man stilnet sulten og slukket tørsten jeg Lurer litt på hvor det ble av Charlotte jeg? Hun kravlet rundt på veggen her i sta... :S
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #56 Skrevet 10. februar 2008 Bare be meg si det samme om Skedsmo du - kan jeg godt gjøre. Jeg har en slags spesiell hukommelse - alt jeg ser, husker jeg. Har vært på Kløfta en gang før... Eller kanskje to - det husker jeg ikke!! Ble mamma veldig tidlig, ja!! Hehehe.... Så det er du som er fossilen her! Jaja, trenger jo en som er modeN,-D Jeg er også barnslig, og trives så godt i den rollen!!!! Sa jeg slukke sulten? Ehm, husker ikke hvorfor jeg sa det. Åååh, Charlotte. Sweetpea!! Hiiii.................................... Nå må jeg egentlig legge meg da... Skal ha danseoppvisninger imorgo.. Lykke til - jo takk!!! Btw jeg har en venninne som heter Cornelia, hun blir nå og da kalt corny horny. Hehe...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #57 Skrevet 10. februar 2008 Haha corny horny var bra!! Charlotte er ikke noen sweetpea hun er et beist!! Ekle krypdyret!! Jækki!! Danseoppvisning, så du er en liten dansemus? Hihi:) Hva danser du da? Og hva i all verden gjør en brite på kløfta? Jaja, du får køye du da. Blir vel ikke så lenge før jeg gjør det samme. Trenger litt ekstra hvile nå i alderdommen vettu:P
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #58 Skrevet 11. februar 2008 Hehehe... Det er et litt kult kallenavn ja!! Ikke kall Charlotte et beist! Har du sett filmen eller? Jeg måtte gråte:( Jeg er en dansemus ja:-D Jeg driver med klassisk og jazz ballett... Hehehe.... MEN, nå har jeg fått sykt barn. Som kastet opp i hele natt, og har kastet opp masse idag allerede. Stakkars liten. Så - jeg måtte ta over for hennes far som har noe viktig han må lese til (sier han i hvert fall, hehe....) Håpe hun blir bedre snart... Ellers blir det litt tull med den oppvisningen - men det fikser de alltids;-) En brite gjør litt av hvert på Kløfta:p! Hehehehe... Tilfeldighetens spill:p Ja, man trenger nok LITT ekstra søvn når man er så gammel og grå som deg!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #59 Skrevet 11. februar 2008 Usj da, sykt barn er kjipern:( Haha, egentlig så er jo ikke du noe annet enn en jævla utlending!! Hihihihihi:)) Og er litt nysgjerrig på hva bisnissen din har vært på kløfta kan man si;) Dans er kult da. Jeg kan ikke danse, men mindre det er noen obskøne hofte-moves på dansegulvet:P Nei, har ikke sett charlottefilmen. Hadde nok spydd i stedet for grini, for er seriøst redd spiders!!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #60 Skrevet 11. februar 2008 Jeg så akuratt et ganske interessant navn på skravlesiden - Ulvar. Har aldri hørt det navnet fø... Hehehe, jeg er en jævla utlending ja;-D Faen, er så undertrykt! Hehehe... Ja, min business på Kløfta er i bunn og grunn ganske hemmelig..... Kan du lure på ass!!!! Jeg føler absolutt IKKE for å si det hvert fall... Dans er relativt kult, og noe du kan lære seg;-D Du må se den da!! Får et annet syn på edderkopper. Jeg lovte dyrt og hellig at jeg aldri skulle drepe en igjen... Men det gikk noen uker, såååh...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #61 Skrevet 11. februar 2008 Jaaaaah der ser du, du er en spiderkiller akkurat som meg!! Bare at jeg ikke tør å drepe de selv da, det er de for ekle til!! Navnet Ulvar har jeg hørt før. Ganske kult navn spør du meg:)) Du synes sikkert det er kult du også siden du liker ulv slik som jeg!! Også liker jeg navnet Ulva:)) Skjønner du føler deg undertrykt og i hvertfall her på kranglesiden med all denne fremmedfrykten!!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #62 Skrevet 11. februar 2008 Hehehehe....... Ulva?? Jeg har hørt det navnet før... Var en eller annen som skulle kalle ungen sin det. Men nja, det minner meg om kjæresten til moren til venninnen min - han ble bare kalt Ulven...!! Hehe... Dreper edderkopper som bare det;-D Ja:( Undertrykt hele tiden. Faens lei av det
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #63 Skrevet 11. februar 2008 Fy feite, her driver du og peser meg fordi jeg knerter edderkopphelvete også erru like ille sjøl:p Det er jenta si det!! Hva ligger bak nicket siklerotte da? Synes du skal bytte til småmus jeg, er jo så mye koseligere:p Skal snart opp til gardermoen å hente min kjære:D Har bare vært borte siden lørdag formiddag og jeg har helt abstinenser!! Hehe:) Også skal det bli godt å få han hjem igjen, for det er han som vanligvis skifter drittbleier!!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #64 Skrevet 11. februar 2008 Klart!! Jeg klandrer folk og sier at de er dumme som gjør ditt og datt selv... Når det kommer frem at jeg er like ille selv, så tja!! Sånn er livet;-D Hahahaha.... Småmus?? Bare hvis du bytter til Løsmus!! Siklerotte har en lang historie - men den er liksom ikke så egnet på trykk? Det er ca. 10 minutter fra Kløfta til Gardermoen da. Bare kjøre bakveien til rampen og sånt vøtt:p Gleder du deg nå...??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #65 Skrevet 11. februar 2008 Løsmus du lissom!! Morsom nå hva? Ja lurer nå litt på den lange historien bak siklerotte må jeg si:) Nei, det er ikke lange biten til gardermoen. Men drar opp litt før så kan jeg og snuppa trille litt rundt der oppe og titte på flyene:) Hehe, greit å ha litt å "gjørra" også. Også er det så kjedelig å bare sitte hjemme og trippe når man gleder seg så masse:D Jeg og trulta tok bilde av oss sammen i bildeautomaten på senteret og kjøpt fint kort med verdens beste pappa på, så nå blir han nok glad:)) Vet han har savnet oss masse!! Ja du er meg en luring du:)) Også er du flink til å erte på deg et par spesielle inne på skravle:p
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #66 Skrevet 11. februar 2008 Hehe. Morsom? Er man morsom når man snakker fakta....? Du lurer på mye du... Lurer på historien bak nicket mitt, hva min business på Kløfta er og det som er:p Får sende en PM hvis du har et sinnsykt nysgjerrighetsbehov:p! Jeg hater Gardermoen!! Kjedelig der:p Men sant, når man gleder seg, blir tiden hjemme laaaang.... Hvor lenge har han vært borte da? Hehehhe... Jeg elsker jo å erte på meg fooolk vel:D:D Sånt det blir liv av;-D
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #67 Skrevet 11. februar 2008 Nysgjerrigheten blir bare verre med årene skjønner du:p Han dro på lørdag da, så har virkelig ikke vært borte lenge. Men føles som en evighet uansett. Men er nå godt vi savner hverandre da, hadde vært verre om jeg skulle ønske han kunne vært borte enda lenger:p Ja skjønner du er glad i å erte på deg folk. Har liksom fått med meg det da:) Men blir mye moro for oss andre å lese!! Hehe, også skjønner jeg ikke alt hva folk klarer å la seg erte opp over!! Ho ho!! Men mer moro på meg:P
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #68 Skrevet 11. februar 2008 Hehehe... Jeg er ikke like ille i virkeligheten. Har bare et stort behov for å kverrulere hele tiden:p Tror jeg alle lærerne mine merket;-) Kan ikke være enig skjønner du :-P Finner jeg på en annen mening jeg egentlig ikke har! Er jo moooorrro... Og noen, ja, de blir jo LITT for provosert:p!! Han har ikke vært så lenge borte:p Men litt søtt at dere savner hverandre så da:p Hehehe.. Gamlemor skal ha ungkalven tilbake!!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #69 Skrevet 11. februar 2008 Tihii og det er jeg som sliter ut han:p Men er moro og diskutere på et saklig plan, men er noen som bare må falle fra og begynne med teite diskusjonsformer. Også er det det med at noen ikke skjønner at man kan være enig om at man er uenig og alikevel kan diskutere i fred og fordragelighet! Jeg også synes det kan være artig å bare finne på en mening for å få litt fart på diskusjonen også er det artig å sette ting litt på spissen, men det er det også mange som rett og slett ikke skjønner. Også så hårsåre mange er da!! Ler meg skakk ass!!
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #70 Skrevet 11. februar 2008 Haha... Du er som andre sånne Skedsmo-folk vet du - like gæren! Nja, jeg driver aldri med personhets og kommer med tragiske ting som; "du burde ikke bli mor, fordi du er så stygg" - hehe... Det er sånn jeg bare tenker; joda, rakk ned på at andre er umodne, også kommer du vel, liksom? Hehe... Folk skjønner ikke at jeg overdriver!! Hehehe... Halvparten av hva jeg lirer av meg er piss - og til tider pålagte meninger som jeg bare vil provosere med...! Men, det er som du sier - nesten ingen skjønner.... :-D Er så hårsåre vet du!! Forresten, må da skjønne at siden se slet seg igjennom amming med blod og tårer, må du også gjøre det!! Jeg mener forresten at siden jeg fødte uten epidural må alle andre gjør det og. For ikke å nevne at alle må føde et barn fordi jeg slet meg igjennom det. Alle må gjøre om meg! Jeg har RETT!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #71 Skrevet 11. februar 2008 Ja det er det jeg mener også, det er liksom ikke rom for at folk er forskjellige her inne!! Og den ammedebatten er bare tragisk!! Med mindre man har en fryktlig god fysisk grunn til ikke å amme så er du en forferdelig mor. Nesten så man må vedlegge en kan-ikke-amme-sykmelding fra legen på dib-profilen. Da er det til nød greit. Psyksiske grunner for å ikke amme godkjennes ikke, what so ever!! Merkelige greier det der!! Vi skedsmojenter er ikke helt i vater, så vet du det!! Nå drar vi til gardermoen!! Gleder meg
Gjest Skrevet 11. februar 2008 #72 Skrevet 11. februar 2008 Rom for forskjellig folk? Nei, hr du hørt på maken!! Der sier du - såfremt uttalelse fra legen kan fremlegges, er alt heeeelt greit! Men ikke amme av psykiske årsaker? Har du hørt noe sånt tull da?! Hehehe... Rare folk;-D Nei, men takk, det vet jeg godt fra før. Du er jo også med på å konstantere det, for å si det sånn! Kos deg på Gardis;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå