Gjest Skrevet 10. februar 2008 #26 Skrevet 10. februar 2008 Nå fikk jeg besøk av en av mine chat.no kompiser, så det ble en kjapp en bare. Er ganske greit det altså, til tider! Jeg driter i om du gikk på barneskolen eller ei. Det var på en måte din avgjørelse fordet føler jeg. Derimot takker jeg ja til navn og adresse til dine foreldre og denne sinnsyke veterinæren!! Så kommer nok en hatmelding eller to, skal du se. Jeg synes det er sykt at det fins menneker som er slemme mot uskyldige skapninger. I bunn og grunn har jeg aldri vært et dyrekjært menneske. Jeg liker hunder - det er vel det. Dessverre er jeg veldig allergisk, så det hjelper ikke. Men, jeg har sett en del av disse dokumentarene om hvordan de mishandler dyr i Kina og sånt.. Det er forferdelig... Har du bilde av den vennen din? Ludvig altså! Jo, det er faktisk sant at jeg har sett Chelsea din dust!! Har sett Chelsea X-antall ganger!!!! Det skal jeg LOVE deg - jeg er født og oppvokst i nærheten av verdens beste fotball lag vet du, så sier seg vel!! Jeg stemmer for ungen - disneychannel it is!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #27 Skrevet 10. februar 2008 Ungen ombestemte seg, så ble teletubbies i stedet. Like greit det for kampen er ferdig og ManU tapte 2-1 Så du er vokst opp i london da? Kult:) Da vet du vel at de spiller klokken 17 i dag mot Liverpool. Vet ikke helt hvem jeg skal holde med jeg, det blir jo som å velge mellom pest eller kolera! Dust kan du værra sjøl!! Ja, sender over navn og adresse med mine telepatiske evner så det er bare å begynne å skrive en hat-sms. Har ingen bilder av tassen. Mamma har vel kanskje noen, men da i papirutgave. Jeg begynner å bli en gammel røy, så når jeg gikk på barneskolen var det hverken digikamera eller noen pcer verdt å snakke om. Men bestemutter skulle nå absolutt ha ludvig utstoppa. Noe jeg synes er grotesk!! Jeg hyla helt til mammaen satte'n opp på loftet. Jeg er veldig dyrekjær og den dokumentaren fra kina orket jeg ikke se på en gang!! Tar omtrent til tårene når noen snakker om hva de gjorde med de stakkars dyrene:(( Jeg vet det ikke gjør meg til det grann bedre enn dem som utførte disse grufulle handlingene, men hadde man flådd et par av de udyrene levende, så kanskje et par av de hadde tenkt seg om!!! Dyr er mye bedre enn mennesker, og særlig søte små vofser:))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #28 Skrevet 10. februar 2008 Åååååh så glemte jeg å si at en av mine andre favotittdyr er rotter:)) Har hatt 4 stykker, Julius, Rufus, Peter Pan og Musil. Tøffe dyr altså!!!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #29 Skrevet 10. februar 2008 Teletubbies har jeg absolutt ingenting til overs for! Det er noe av det dummeste somgår på TV. TOO bad at de tapte, kunne liksom ikke brydd meg mindre! Eller jo, det var jo bra da... Har vokst opp der ja;-D Du mener at du ikke helt skjønner at folk kan heie på andre er Chelsea nei? Ja, jeg skjønner deg! Jeg vet ikke om det fantes digitalkamera når jeg gikk på barneskolen. Men, noe sier meg at det gjorde så. Jeg husker rett og slett ikke. Allikevel er det noe som heter scanner i dagens samfunn, funker fett til å scanne inn sånne gamle bilder. Men, du er vel kanskje for gammel til å skjønne det da. Haha!! Du tuller?? Har du virkelig Ludvig utstoppet? Det er noe av det SYKESTE jeg har hørt noen gang!! SÅ HARRY! Hahaha... Dyr er mye bedre en mennesker? Tenner du på dyresex og sånt og, eller var det ikke et skjult budskap i det utsagnet??
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #30 Skrevet 10. februar 2008 Nok derfor du liker meg så godt ja. Fordi jeg er en siklerotte vet du... Jeg har aldri hatt noen dyr jeg for faen. Allergisk:(:( Bare noen fisker. Men jeg gidder ikke si hva de het for det har du ikke noe med azzzz!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #31 Skrevet 10. februar 2008 Scanner? Har jeg aldri hørt om... Nå er det ikke jeg som har han utstoppet da! Tok han ikke akkrurat med meg når jeg flyttet hjemmefra. Men familyn fikk han faktisk utstoppet og jeg er enig i at det er driiitharry og veldig grotesk!! Like ikke utstoppede dyr jeg! Har hatt gullfisk jeg også. De het Hrandrangi og jondalar. Kom igjen da, røp navnet på fiskene dine, jeg lover å ikke fortelle det til noen!! Kult å vokse opp i london da!! Og ikke vri på alt jeg sier, skjønner ikke at noen kan heie PÅ chelsea!! Møkkalag, særlig Drogba!! Også han derre babyfacen Sjevtsjenko da!! Da er det bedre med West Ham og Ljungberg;) Han skulle vært å finne på match.no Rotter er kule dyr ass! Den ene rotta mi, Musil brukte å spise mat ut av munnen min. Tøffe dyret!! Jeg har hatt dritmange forskjellige dyr, hunder, katter, kanin, rotter, hamster, undulater, pappegøye, japanske nattergaler, fisker, rev, skilpadde, salamander, en spurv unge og mange av de i flertall.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #32 Skrevet 10. februar 2008 Skal fortelle deg en historie jeg!! Jeg var på hyttetur sammen med flere venner - i hytten til en av guttene. Med en gang jeg kom inn i hytten ble jeg møtt av x-antall utstoppede dyr!! Som stirret imot meg med de øynene. Jeg har aldri blitt så kvalm i mitt liv! Det var groteskt og ekkelt, kan man si! Okei da... Jeg får vel bare røpe det. Jeg hadde en som het Morten Abel, en som het Ulf, en som het Pål Åge, en som het Annslaug og en som het Herulf! Søte altså... Savnerdem ass!!! Joda, det var nok 10000000 ganger bedre enn å vokse opp på Toten. Jeg bare tenker på hvor rist skjebnen min hadde vært hadde jeg vært født der eller et annet fucked up sted (ja, såklart har jeg fordommene inntakt!!) Kanskje jeg ikke synes Ljungberg er noe særlig da!! Heller litt ekkel............. Vil heller finne andre på match'ern da! SPISE MAT UT AV MUNNEN DIN? Nei, du det hørtes litt groteskt ut spør du meg..... Kan du være så snill å si hva alle sammen het...?? Skal jeg fortelle deg noe eller?? Jeg har en kamerat som har en KJEMPE stor skilpadde! Den er flere år gammel - liksom sånn 60 eller noe. Den er drit søt!! REV ja:( - fortsattmisunnelig..... Men hva har jeg hatt? Joda.... Slørhalen Morten Abel, vennen hans Ulf som tok selvmord av å hoppe ut, Pål Åge som bodde alene og var en sort gullfisk, Annslaug og Herulf som var sort og orange - som begge døde av varmesjokk da jeg fant ut at vannet deres var så urolig kaldt, og de burde jo få litt varme... Det ble en for stor påkjenning.... Huff:(
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #33 Skrevet 10. februar 2008 Jeg ler så jeg griner av Ulf som tok selvmord og hoppet ut av bollen!! Lurer på hvor vondt en fisk må ha det for å velge den skjebnen der jeg!! Mine slørhaler tok kvelden en natt jeg glemte å lukke soveromsvinduet og det var 25 kalde ute. Lå et tynt lag med is på vannet. Æsj, den hytta hadde ikke jeg likt. En jeg var litt venninne med i barndomsårene hadde ørten sånne dyr hjemme hun. Faren var jeger og stoppet ut alt som var. Grøss!! Ljungberg er søt han da:)) Haha, Morten Abel Joda, alle dyre mine har hatt: Ludvig, Bamse, Mikkel, Frida, Turbo, Felicia, Mercedes, Reidar, Bitten, Knoll og Tott, Julius, Peter Pan, Rufus, Musil, Rita, Skallemann, Jondalar og Hrandrangi. Tror det var de fleste jeg. Går vel ikke an å vokse opp på toten å bli normal vel??
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #34 Skrevet 10. februar 2008 Det som var skjønner du... Er at jeg ikke kunne ha en gullfisk fordi noen sa til meg at gullfisk og slørhale ikke gikk sammen. Så jeg bestemte meg for å ta en sånn liten ubetydningsfull fisk, som hadde fine farger. Den trivdes vel ikke så godt... Den ble vel litt plaget av Morten Abel - så skjebnen ble selvmord. Jeg ble jo helt panisk når jeg ikke fant ulf, og med et så jeg en uttørket liten fisk ved siden av. Jaja, fikk en verdig begravelse da! Jeg synes de menneskene som stopper ut dyr er helt syke. Jeg synes det er helt sinnsykt.... Jeg synes Ludvig er et søtt menneskenavn - det heter bamsen til lillebroren min, Mikkel rev - hehe (kjenner en særing som heter det ass....) Egentlig kjnner jeg flere som heter det du nevnet her. Rita var forresten den jenta som jeg hatet mest i barndommen min!! Skallemann - åååh! I love him!! Hrandrangi?? Finn et vanskeligere navn?? Nei, jeg tror faktisk ikke at det går an. Helt umulig.... Flere steder det ikke går an å vokse opp å bli normal, liksom. Som f.eks Manchester.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #35 Skrevet 10. februar 2008 Du og denne Manchester-hetsen din!! Hehe, men nå er ikke jeg vokst opp der da, så det er i grunn ikke så farlig!! Ja, hva er det med folk som har utstopping som yrke?? Når kom mann liksom på at "Jaaaa!! Det er det jeg vil gjøre i livet. Snitte opp dævve dyr, dra ut gørra og stappe inn noe annet gørr!!" Djeeez mye rare folk altså!! Faen, nå har ungen akkurat fått kveldsmat, flaske, ny bleie og pysj også driter hun?? Hva er det å gjøre?? Det er 0-0 mellom Chelsea og Liverpool. Har du sett en mer nerdete fyr enn han Peter Crouch eller??? Hehe:) Hyggelig at du kan assosiere deg med en del av dyrenavnene mine da:)) Skallemann var skilpadden, men det går jeg utifra at du skjønte:)) Han stakk av på sommeren for mange år siden. Mamma luftet han på plenen også var han plutselig borte!!! Går det liksom an??? En skilpadde er vel ikke akkurat kjent for å bevege seg så forbanne fort da!! Da var jeg irritert på mamma en god stund ja!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #36 Skrevet 10. februar 2008 Det gjelder liksom mennesker som velger å holde med Manchester og......... Hahha! Ja, du seriøst!! Det har jeg lurt på jeg og. Så på en eller annen sånn oversikt en gang. Man kan visst bli en slik en på vgs.... Og vil du høre noe ennå mer sykt? Jeg snakket med en gutt som jeg gikk på ungdomsskole med.... Han sa en gang at det var hans største drøm. Å bli en sånn (husker ikke fagnavnet) og få traktorlappen. Gudene vet hvorfor, men han er bare SÆR! Hehehe.. Det er da du bestemmer deg at enten så oppfører jenta seg, ellers kan hun bare drite seg ut! Jaah... Jeg synes han er seriøst snål.... Den moren din... Først bestemmer hun at reven skal dø....Så blir mistenkelig nok Skallemann borte og.... Hadde tatt et alvorsord med den damen, jeg! Fortsatt horny ell? Haaah!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #37 Skrevet 10. februar 2008 Heeeeh nei, jeg er faktisk ikke horny lenger. Tror jeg datt ut en gang mellom Kina og Utstopperhytta!! Hoho!! Myk som jeg har blitt på mine eldre dager så fikk ungen ny bleie før jeg lempet ungeskinnet i seng. Håper bare hun sovner foooort så jeg kan se på jentefilm i kveld. Er i litt sånn sippemood, så da får jeg se en sånn film mens min kjære er borte. Liverpool er verre enn Manchester, det må selv du vedkjenne!! Men si meg, hvorfor vokste du opp i London da?? Er du halvt britisk?? Hehe, modern er kul hun altså, men hun har noen sånne rare greier for seg. Men hun trenger at jeg tar et par alvorsord med henne i ny og ne ja!! Taksidermis faget, er det det en utstopper utdanner seg til?? Uansett et merkelig yrkesvalg!! Men tenk å ha det som den store drømmen da???? Sære menneske!!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #38 Skrevet 10. februar 2008 Hehehe..... Jaja, det var synd - for du kunne kost deg med en fra chat.no eller match.no, liksom.... Noen ganger tenker jeg at jeg vil se en sinnsykt trist film. Men det er ikke alltid jeg klarer å finne dem. Jeg liker ikke filmer. Men når jeg først vil se en film, vil jeg gjerne se en tragisk en... En dødstrist en....! Hehehe... Jeg er så.... Glad i livet og det gode vet du! Jeg skal si deg en ting jeg.... Greit, vi kan si at Liverpool er verre. Bare fordi jeg tenker jeg skal være koselig mot deg...!! Hehee.... Moren min er halvt britisk (og halvt norsk) og faren min er britisk - så jeg er vel 3/4 britisk, haha... Så det er vel eeeegentlig derfor;-) Kan du sende henne dette brevet; Kjære moren til Cathrine (jeg gjetter at du heter Cathrine) - correct me if I'm wrong! Først og fremst vil jeg bare si at det var utrolig koselig av deg å ta vare på Ludvig da han trengte det som mest. Allikevel synes jeg det er svært så hårreisende og sykt å skulle drepe et så uskyldig ulvebarn. Ikke minst å skulle stoppe han ut. Ikke nok med det, går du bevisst inn for å kvitte deg med Skallemann, en elsket skilpadde. Skam deg, harrydame!! Mange klemmer fra - SSSSSSSS! Hahaha! Ja, det er jo helt syjkt. Den gutten er jo helt syk. Skal kontkte han en dag snart for å høre om han fortsatt drømmer om det... Eller om han har blitt det... Hmm!!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #39 Skrevet 10. februar 2008 Revebarn ikke ulvebarn:) Og ja jeg heter Cathrine. Godt gjetta!! Jøss, du er egentlig ganske så britisk du da!! Cool!! Er du født i England også? Regner med du snakker brukbart engelsk da:P Godt vi er enige om at Liverpool er verst da. Ja, ring han klassekompisen din!! Spør om han er utstopper og om han har planer om å få foreldrene sine stoppet ut når de tar kvelden. Kunne det vært noe eller? Hatt bestemuttern stående i en krok i stua og smale støv?? Tror i hvertfall man slipper innbruddstyver om ikke noe annet. Jeg skal se Dagboken eller The Notebook som han heter der du kommer fra:) Skulle egentlig sett den i går men ungen var vrang. Er visst en skikkelig sippefilm og det liker jeg!!! Ikke ting som er som den følelsen å sitte å grine så snørra renner en halv time etter at filmen er ferdig. Da har den liksom gjordt litt inntrykk!! 3 andre filmer jeg har grini sånn av som jeg kommer på i farten er Lidenskapens pris, Flaskeposten og Den grønne mil. Var den lille musa som gjorde hele den sistnevnte filmen så knall:))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #40 Skrevet 10. februar 2008 Wæææææææææ jeg har besøk av Charlotte på veggen her!!! Jeg dæver, er så innmari redd edderkopper!!!! Må få katta til å spise den!! :S
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #41 Skrevet 10. februar 2008 Haha! Jeg er så fascinert av ulver og vet du!!1 Haha, jeg er britisk statsborger og det som er ja... :-) Født og bodd der frem til fylte 13... Er jo språket jeg lærte meg først, språket jeg prater hjemme og språket jeg mestrer best - så er nok ganske brukbar i engelsk:p Skal ringe han!! Jeg skal faktisk ringe han imorgen! Skal finne ut om det der.... Hahahaha.... Han har en diger familie altså (han er pinsevenn) - kanskje han skal stoppe ut alle....?? Jeg har sett den da... Og jeg har lest boken. Boken var mye bedre enn filmen. Men jeg liker jo ikke filmer noe særlig..... "den grønne mil" - har jeg også sett. Men det er mange år siden nå.... De andre har jeg ALDRIIIIII hørt om"... Jeg liker biefilmen jeg, den som går på kino nå! hehehehe
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #42 Skrevet 10. februar 2008 Har ikke sett biefilmen, men må nok se den:) Leste først bleiefilmen jeg og tenkte jo såklart "Nei, ikke mer bleier nå!!!" Hehehe, noen har et pinnsvin i hagen, andre har en utstoppet pinsevenn i stua!! Ho ho!! Men hvorfor kom du til det kalde nord da, må da ha vært mye bedre i London? Holdt på å si "var det kjærligheten" men ser jo at du bare var 13.. Ulvehybriden vi hadde var fin:) Moren var schafer fra sverige som ble paret med en villulv fra alaska. Hun var skjønn hun!! Jeg også eeeelsker ulver!! Skal ikke langt fra der jeg bor for å finne noen av landets fremste ulvemotstandere. Når vi kjører på harrytur til sverige er det skilt med som det står skyt ulven på og sånn. Så nå ha jeg meldt meg inn i foreningen Våre Rovdyr bare på trass!! JA TIL ULV!! Er det en datter du har?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #43 Skrevet 10. februar 2008 Nå så jeg ammeinnlegget ditt inne på skravle, så da vet jeg du har en datter. Hvor gammel er hun da:) Tulleskrulla mi er 15 måneder. Og jeg ammet heller ikke så lenge. Falt meg ikke helt naturlig og når hun bare tullet ved puppen så kuttet vi ut hele styret når hun var 3 mnd. Mye bedre! Også synes min kjære at det var så digg å få igjen "puppene sine" *fnis*
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #44 Skrevet 10. februar 2008 Den må du se!! Jeg eeeelsket den, hehe!! Felte tilogmed en tåre eller to;-D Hahaha! Ja, på bordet til høyre her ser du pinnsvinet mitt!! Haha... Nja, det var vel det at mine foreldre skilte seg. Mamma flyttet hit... Jeg flyttet etter (noen år senere da, vel og merke...) så begynte jeg på skole her, ble sammen med en - og ville jo da ikke flytte tilbake etter ungdomsskolen, selv om det var snakk om det... Så ble jeg gravid, så fikk jeg barn, og nå kan jeg liksom ikke skille dem, nå som jeg så GJERNE vil flytte tilbake.... ) Sukk, skal være vanskelig! Hehe... Ulver er drit søte. spesiel ulvebabyer da...Åååh..... Hvor bor du egentlig? Fuck han da. Ulver er jo rå. JEg tror de er snille jeg. Bor du i østfld eller noe sånt eller? De rer jo folk syke og.... Jeg har en datter ja:) Hun blir 2 år i juni! Gammel er din?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #45 Skrevet 10. februar 2008 Jenta mi er 15 mnd. Blir 2 i oktober. (jeg har bursdag i juni og det er en fiiiinfin måned å være født i:)) Da blir hun nok enestående sjarmerende akkurat som meg Jeg bor i Skedsmo kommune, Akershus hvis du ikke er kjent på denne kanten:) Men i noen av de nærmeste stedene her som Aurskog, Setskog og den veien så er de lite glad i ulven. Ja ulver _er_ snille og de elsker vafler!! Greit de spiser en sau i ny og ne, men det gjør da jammen meg vi også! Så du ønsker deg tilbake til England? Skjønner deg godt jeg:) Men er kanskje litt vanskelig å skille far og barn? Ja for dere er sammen eller? Er gift jeg da, feirer 3 års bryllupsdag i juni.
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #46 Skrevet 10. februar 2008 Så klart!! Det er typisk for dere juni-barn. Jeg har bursdag i september da, kan jo late som jeg er like vakker som oktoberbarn da? Hehehe... Jeg vet hvor Skedsmo kommune er da... Jeg har en tremenning som bor borti der. Har vært der nå og da... Selv bor jeg jo så klart i Oslo:D Men jeg vet ikke hvor Aurskog og sånt er da.... Eller jo, Aurskog Høland? Hehe. Hørt om.... Jeg spiser ikke kjøtt da.P! men ikke fordi jeg er dyrekjær egentlig, hehe... BAre liker det ikke! Vil gjerne tilbake ja... Savner det. Men, jeg kan ikke skille dem nei. Vi er ikke sammen, men han har henne 50%. Jeg har jo også fått med ny kjæreste, som jeg har flyttet inn med og alt, hehe... Og ja, han kan ikke flytte... Så det blir liksom litt umulig... Men skulle gjerne flyttet dit og studert dans:) Hva gjør du da...? Annet enn å være lykkelig(?) gift?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #47 Skrevet 10. februar 2008 Jupp, er Aurskog Høland eller urskog uland som vi kaller det da:)) Oslo ja, men da vet du jo hvor skedsmo er. Hehehe, men når bor jeg faktisk ikke i skedsmo lenger, vi flyttet inn i ny leilighet for en uke siden, så nå bor jeg i ullensaker kommune. Er bare ikke helt vant til det enda for har bodd i skedsmo hele livet mitt:)) Men har ikke flyttet langt da, er 10 minutter unna gamle-stedet. Jeg er lykkelig gift med valpen, er det han blir kalt skjønner du:P Jeg er jo en gammel dame på 29 og han er *kremt* 23.. Så jeg hører til på gammel mor debatten og han på ung far!! Hihi:) Og bare han får dratt med seg kroppen sin hjem fra UK i morra så blir jeg enda mer happy Ellers er jeg hjemmeværende husmor med en 33% stilling innen helsevesenet:)) Burde kanskje heller vært innsatt enn ansatt, men det får være en annen sak:P Så du har skikkelig satt deg i Norge du nå, men barnefar her og ny kjæreste:) Blir snart ny baby også da eller?
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #48 Skrevet 10. februar 2008 Hehe. Jeg vet hvor Ullensaker og. Jeg kjenner to stykker som bor i Ullensaker kommune. JEg føler jeg vet veldig mye her, hehe..... Hah:D Du ja, går for det yngre!! Det er ikke hver dg man hører om det!! Hva gjør du innen helsevesenet da? Joda, jeg har vel låst meg litt fast her;-) og trives jo igrunn..... Men ny baby? Hahahah! GLEM det!! Hva med deg?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #49 Skrevet 10. februar 2008 Jøss, nå imponerer du meg på geografikunnskapene dine!! Ikke verst for en brite å vite hvor ullensaker er hen:) Nei, folk er ikke helt vant til den varianten. Hehe, jeg var 25 når jeg fant en valp som akkurat hadde fyllt 19... Men nå er vi lykkelig gift og har en skjønn datter også da:) Men var en del som sperret øynene opp og synes jeg var på barnerov og det var jeg jo i grunn også. Men jeg ble bare så betatt og han tok meg med storm. Og når man står der i livet og føler seg litt ensom og prince charming kommer forbi, ja da spør man jo ikke om leg!! Jeg jobber på en bolig for psykisk utviklinghemmede. Hvilende nattevakt, så sover litt på jobb og er hjemme med snuppa på dagen. Vil vente litt litt med barnehage. Kan jobbe deltid å være hjemme med henne når jeg får kontantstøtte, da går det rundt i heimen. Ny baby??? Joa, føler jeg må, men vet ikke helt om jeg vil. Haha, litt selvmotsigende veit jeg. Har jo lyst på baby, men så er det jo litt jobb også er det så godt at tulla begynner å bli litt stor også må man begynne på nytt også ditt også datt;) Men tror vi kommer til å prøve å i løpet av året. Er jo kanskje litt "stusselig" med bare en når man blir voksen og jeg vil ikke sitte som godt voksen og angre på at jeg ikke fikk flere barn. For jeg vet jo at jeg aldri kommer til å angre om jeg får en baby til:) Hehehe, mine meninger om dette forandre seg hver dag for å si det sånn:))
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #50 Skrevet 10. februar 2008 Hehehe!! Jeg vet om flere steder i ULLENSAKER tilogmed! Så det stopper liksom ikke ved at jeg bare VET hvor Ullensaker er hen! Kjærlighet behøver ikke alltid å bety at mannen er eldre, vel? Hehe... Selv om jeg ikke ser for meg at jeg kunne klart å bo med en yngre mann:D Men, alle er jo forskjellig - og man vet aldri!! Viktigste er vel at man trives selv? Skjønner!! Det høres jo ut som en veldig fin løsning for dere det da!! Hehe, ja... Litt selvmotsigende må man jo være. Er jo et stort skritt å ta... Så spennende hvis dere begynner igjen da.... Moren min skal få en gutt nå i april hun - og hun fyller jo faktisk 39 iår! Hehehe... Så blir jo aaaldri helt for sent;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå