Gå til innhold

Jeg er horny :(

Cat78♥VerdensVakresteDatter♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og gubben er på guttetut!! Haha, guttetur mener jeg! Blir ikke noe på meg før i morgen kveld:((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sitter horny foran dataen? Jaaah..

Den var jo kjip da, sikkert.

Skrevet

Er det noen regel for hvor man må sitte når man er horny?? Hvor bruker du å sitte?? Sitter nå egentlig foran tv'en da, laptopen ligger i sofaen ved siden av meg.

Skrevet

Utdyp da, så kanskje jeg lærer noe nytt i dag også!

Skrevet

Synes det er viktigere at du fokuserer på å være horny, fremfor det å skulle tilnære deg ny kunnskap.

Skrevet

Tenkte å slå 2 fluer i en smekk da vøtt. Tilnærer jeg meg litt ny kunnskap så får jeg litt annet å tenke på.

Skrevet

Jeg vet liksom ikke. Føler meg ikke helt komfortabel med å snakke med en som sitter der horny, lizzzm.

Skrevet

Redd jeg skal få noen skitne tanker om deg eller??

Skrevet

Det har du nok allerede. Heller redd for at du skal finne meg og oppsøke meg for å sette drømmene ut i virkelighet.

Skrevet

Ja bare pass deg du!

Skrevet

Hehehe:)

Skrevet

Synes du ble ganske lenge borte. Gikk det over, eller...?

Hva gjør han på revejakt egentlig? Sykt

Skrevet

Revejakt?? Siden han er på guttetur mener du?

Nei det gikk ikke over, var inne på vg nett og meldte meg inn i vektklubb.no også drev denna ungen og masa om mat.

Skrevet

Åja, trodde du sa han var på revejakt. Synes det var helt sykt.

Jaja, kanskje du får se noen flatterende bilder på vektklubb som kan hjelpe deg!

Skrevet

Nei, han er ikke på revejakt:) Han er riktig nok i england, men tror ikke de skulle jakte på rev.

Men nå har jeg ikke lyst til å bli hjulpet da, vil ha en stiven i pipa og da må gubben komme hjem!! Blir pent nødt til å vente til i morgen.

Skrevet

Engelskmenn som jakter på rev er helt syke i hodet, spør du meg. Hvor i UK er han 'a?

Jaja, du får finne deg en på www.chat.no som kan komme hjem til deg!!!

Har all erfaring med det selv, liksom!

Skrevet

Ja nå røpa du deg:P

Synes all jakt er sykt jeg!! Ja til ulv og la bjørnen leve!!

Han er i manchester på fotballtur. Ser lokaloppgjøret mellom manchester united og manschester city:)

Skrevet

Ulver er jo drit søte. Samme med bjørn. Ååh, babybjørn!! Men slanger kan jeg godt skyte til helvete selv!!!! Hahah;-D Jeg elsker rever da.... Lillebroren min koste en gang med en baby fjellrev, den var kjempe søt (så bilde...) - er ganske misunnelig for å si det sånn!

Ja, jeg røper meg. Men på samme tid synes jeg det er helt greit å videreformidle ting om hvordan man får seg litt. Chat.no er kjapt og effektiv. Stortsett kan du tilogmed få litt betalt for noe som egentlig er en tjeneste som gagner deg!

Manchester er jo helt sykt det og, da.

Skrevet

Har hatt både ulv og rev jeg:)) I hvertfall en ulvehybrid da. Kjempefine hunden sin det:))

Reven var en blanding av blårev og sølvrev. Var født i fangenskap men de som hadde moren klarte ikke å ta vare på noen av de, så vi tok til oss den ene reveungen. Bitteliten sak.

Slanger er jeg ikke overbegeistret over, men edderkopper er enda verre!! Grøss!!

Jøss, kan man tjene penger på å ha seg?? Snakk om å virkelig slå flere fluer i en smekk da!!

Manchester er ikke sykt, vi liker manchester:)

Skrevet

Åh fy søren så misunnelig jeg ble nå!! Har du virkelig hatt en babyrev? Fy søren du er heldig. Ååh, jeg har så sinnsykt lyst til å kose med en sånn!!!!!!!

Hallo, du kan jo ikke hate edderkopper da. Jeg så på Charlotte's Web da, og det var jo en skikkelig bra film. Måtte gråte jeg - da fikk jeg opp øynene for at edderkopper også betyr noe!!!!

Ja, det er det jeg synes er så fint. Kan ha deg og SAMTIDIG tjene penger. På samme tid knytter du nye bekjentskaper - så TRE fluer i en smekk det der, ikke bare to!

Manchester er en fucked up by da... Og lag.... En periode latet jeg som jeg elsket WestHam, men nå elsker jeg heller Chelsea - sannheten måtte komme for dør.

Skrevet

Også Chelsea da!! Erre mulig?? Nei, det finnes bare et lag og det er united!!

Joda, jeg kan haaaaate edderkopper. Ekle er de og kravler rundt på mine eiendeler og bare trenger seg på!! Æsj!!

Wooow, 3 fluer i en buksesmekk!! Not bad!! Var det match.no du sa??

Ja, hadde en sånn bitteliten babyrev:)) Han het ludvig:)) Men han var vill og gal og hadde kjempeskarpe tenner!! Tassen hadde jo blitt vannskjøttet og vi prøvde så godt vi kunne å få han stueren og slutte med bitingen men det gikk ikke. Vetrinæren anbefalte til slutt å avlive han:(( Gråt i en uke jeg da, for han var virkelig søt og god og vi hadde han jo en stund.

Skrevet

Du har ikke peiling. Jeg har vært på flere Chelsea kamper. Hvor mange kamper har du vært på liksom? Svar meg!

Jeg tror du trenger å se på Charlotte's Web, så kan du se hvor betydningsfull Charlotte er:(:(:(

MATCH.NO? Har jeg aldri hørt om??!! Det må jeg prøve ut. Høres ut som noe for meg. Går jo i chat.no her da, så jeg synes du bør prøve det. Kanskje vi snakkes der inne???

Fy søren ass. Ludvig... Er jo ikke rart han var litt vill og gal da, han var jo bare en leken liten tasselass!! Og dessuten ikke hans feil at han ble født med skarpe tenner da.... Fy fader:( For en forferdelig skjebne. Du må ha følt deg som en mishandler når du måtte avlive Ludvig:( Men det var nok for det meste. RIP RIP RIP, liksom....

Skrevet

Nå gikk jeg på barneskolen når vi hadde ludvig da, så føler ikke helt at det var min avgjørelse! Du får sende en hat-melding til foreldrene mine og vetrinærduden som tok avgjørelsen. Joda, han var søt og leken guttetass når han var liten, men han ble ganske voldsom når han ble stor. Tenke på de som fanget moren hans og tvang henne til å leve i fangenskap:(

Pøh, tror ikke på at du har vært og sett chelsea en eneste gang jeg:P

Liker ingen som heter charlotte jeg, spider eller human.

Chat/match.no same shit different wrapping!!

Faen united ligger under 0-2 :(( Prøver å se på her, men ungen sutrer og vil se disneychannel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...