Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?


N_79

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lagt på meg nesten 6 kg.

Jeg er snart 25 uker på vei.

 

Første kontrollen jeg var på (uke 8) så veide jeg 58kg.

Først i uke 19 hadde jeg lagt på meg 2 kg.

Så når jeg var på kontroll i uke 23, så hadde jeg lagt på meg 4 kg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 27 og har lagt på meg 13-14 kg.

 

Begynte legge på meg veldig tidlig i svangerskapet. Da sa legen at jeg ikke måtte være redd for å legge på meg osv. Siste kontroll sa at at jeg kanskje burde være litt forsiktig. Det er ikke godt å gjøre det helt riktig. Men gravid er man nå. Jeg synes man skal nyte det å ikke bekymre seg for vekten. Det kan jeg tenkte meg når lille jenta mi er ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 + 4 og har gått opp 15 kg, men så var jeg veldig tynn når jeg ble gravid. Legen min sier hun ikke skjønner hvor ellers enn magen de kg har tatt veien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å syt :D

 

Jeg har gått opp NITTEN KILO!!

Men så har jeg to også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heldige dere som greier å legge på dere såpass! Jeg gikk ned over 10 kg grunnet spying - og har ikke greid å legge på meg mer enn 1 kg. Er i uke 26 - og har heldigvis sjekka at beibisen har lagt på seg. Han eller hun veide i går 900 g ifølge ultralyd. Og vokser normalt. Babyen tærer bare på mine reserver - og de hadde jeg faktisk nok av før jeg ble gravid. Har heldigvis fått mage slik at jeg kan vise den stolt fra. Ser fram til kiloene kommer jeg - så gled dere med det dere legger på dere. Det er ikke bra å være i den andre enden heller. Kaster ennå opp - men heldigivis litt mindre nå enn for noen uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25 +1

Jeg har lagt på meg 9,8 kg. Det går vel som 10 kg (iiikkk)

Har mått ta av meg ringene mine, så jeg har fått vann i kroppen allerede. Kjenner jo igjen det fra forrige gang, men det kom raskere denne gangen. Ligger godt i rute til å matche de 22 kiloene jeg la på meg i forrige svangerskap...

Bra jeg har kjøpt god vogn. Her skal det ut og trilles etter fødsel ja...*smile*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det viktig å ikke tenke så mye på vekten sin da dere. Det er nå dere er gravide, de "overflødeige" kiloene kommer til å renne av når barna er ute og man får nok å syssle med på dagtid :)

 

Også er det ofte at vekt ligger arvelig til. Min mor for eksempel gikk opp nærmere 35 kg med bare en bebis, jeg er på 19 kg nå -med tvillinger.

 

Syntes man skal bære sine kilo med stolthet , uansett hvor lite eller mye det måtte være :) Man er jo ikke gravid så mange ganger i livet sitt ( som regel :P ) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...