Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?


N_79

Anbefalte innlegg

Jeg har gått opp 14 kg og er nå i uke 23 snart.

Tvillinger vokser ganske mye de første tyve ukene,

så jeg gikk veldig fort opp i vekt.

 

Men dette er da kilo som renner av når barna er ute;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opp 13 kilo her!! Er 24 uker. Oooooops..... Spiser helt normalt og legen synes ikke det gjorde noe, så jeg satser på at jeg er en av dem som legger på meg mye tidlig for så å stoppe litt (eller gjerne helt) opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 23 + 3 uker på vei og har gått opp 1,5 kg.. Hadde trodd det var mer, føler meg tung og stor, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var hos legen i dag, 23+6 og har lagt på meg 4-5 kg. litt uvisst da jeg hadde ganske sy mye klær på meg i dag.. (liker å ha noe å skylde på.. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lagt på meg noe vekta varierer med ett par kilo opp og ned ettersom når jeg er på vekta er 26+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, jeg som trodde jeg var den eneste som hadde gått opp så mye.. skal begynne på den 28 uke i dag.. og har gått opp 15kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23+3 og har ikke lagt på meg noe, i følge badevekten har jeg faktisk gått ned en kilo. Men jeg var veldig mye plaget med kvalme de 4 første mnd og gikk ned 4 kilo. Har en kollega som hadde lagt på seg 10 kilo når hun var 23 uker på vei, så det meste er nok normalt, ikke få panikk! :)

Er konstant sulten for tiden så jeg regner med at vekten bare kommer til å øke nå :) Men jeg synes det bare er deilig jeg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er idag 25+1 og har gått opp 6 kilo. Vekten sto bom stille frem til uke 15, men etter det har den økt jevnt og trutt. Har mistet litt av stramheten i kroppen og rett og slett blitt litt "mykere", men for all del, kvinnelig og sikkert fin, fint for bebisen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! er 26 uker på vei og 7,5 kg tyngre!

 

Forrige gang la jeg på meg 28 kg!!!!

Men, det var ikke fett!

pga.hormoner ,vann i kroppen osv.

4,5 månde senere var alle kg borte og vel så det!

Kroppen var også strammere enn den i utgangspunktet var(den var ikke akkurat slapp tidligere heller) mye pga att jeg hver dag gikk en trille tur på ca6-7 km!

Så ikke alt man legger på seg er fett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 29 og har lagt på meg 15 kg. Enda har jeg vært skikkelig dårlig i mange måneder :S Men det er nå bare slik jeg er... Første gang ble det over 30 kg før jeg var ferdig, 2. gang 26 kg. Skal bli tynn igjen UANSETT!!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så har jeg slutta å røyke da... kan jo ha litt å si på vekta!!! (Velger å tro det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 25+4 nå og har vel gått opp 11kg. Den siste mnd har jeg kun gått opp ca 1kg pga nå klarer jeg å holde meg unna all den usunne maten (nesten i alle fall)..

Jeg sluttet også å røyke da jeg ble gravid så regner jo med at noen av kg på er pga det....skal uansett av igjen alle sammen etter fødselen...gå masse turer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...