Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg lagt på meg nesten 6 kg.

Jeg er snart 25 uker på vei.

Første kontrollen jeg var på (uke 8) så veide jeg 58kg.

Først i uke 19 hadde jeg lagt på meg 2 kg.

Så når jeg var på kontroll i uke 23, så hadde jeg lagt på meg 4 kg.

Fortsetter under...

Jeg er i uke 27 og har lagt på meg 13-14 kg.

Begynte legge på meg veldig tidlig i svangerskapet. Da sa legen at jeg ikke måtte være redd for å legge på meg osv. Siste kontroll sa at at jeg kanskje burde være litt forsiktig. Det er ikke godt å gjøre det helt riktig. Men gravid er man nå. Jeg synes man skal nyte det å ikke bekymre seg for vekten. Det kan jeg tenkte meg når lille jenta mi er ute:)

Annonse

heldige dere som greier å legge på dere såpass! Jeg gikk ned over 10 kg grunnet spying - og har ikke greid å legge på meg mer enn 1 kg. Er i uke 26 - og har heldigvis sjekka at beibisen har lagt på seg. Han eller hun veide i går 900 g ifølge ultralyd. Og vokser normalt. Babyen tærer bare på mine reserver - og de hadde jeg faktisk nok av før jeg ble gravid. Har heldigvis fått mage slik at jeg kan vise den stolt fra. Ser fram til kiloene kommer jeg - så gled dere med det dere legger på dere. Det er ikke bra å være i den andre enden heller. Kaster ennå opp - men heldigivis litt mindre nå enn for noen uker siden.

Er 25 +1

Jeg har lagt på meg 9,8 kg. Det går vel som 10 kg (iiikkk)

Har mått ta av meg ringene mine, så jeg har fått vann i kroppen allerede. Kjenner jo igjen det fra forrige gang, men det kom raskere denne gangen. Ligger godt i rute til å matche de 22 kiloene jeg la på meg i forrige svangerskap...

Bra jeg har kjøpt god vogn. Her skal det ut og trilles etter fødsel ja...*smile*

Nå er det viktig å ikke tenke så mye på vekten sin da dere. Det er nå dere er gravide, de "overflødeige" kiloene kommer til å renne av når barna er ute og man får nok å syssle med på dagtid :)

Også er det ofte at vekt ligger arvelig til. Min mor for eksempel gikk opp nærmere 35 kg med bare en bebis, jeg er på 19 kg nå -med tvillinger.

Syntes man skal bære sine kilo med stolthet , uansett hvor lite eller mye det måtte være :) Man er jo ikke gravid så mange ganger i livet sitt ( som regel :P ) :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...