Gå til innhold

Er så skuffa over svigermor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville tro at en kake er en bagatell for de fleste... Kan ikke du bare mene det du vil, så mener jeg det jeg vil? Dette er en skravleside...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det noen av oss nok mener er at ei kake er en filleting i forhold til å opprettholde et godt forhold familen innad. Greit, lov å\+ være skuffa..men å gkjøre noe "BIGDEAL" og bråke om det og ikke dra i selskap pga ei jævla kake??? Sorry, det er for dumt, livet er kort og man veit aldri hva som kan skje rundt neste sving. Å ha et godt forhold til svigermor er viktigere enn ei kake. Svigermor/datter forholdet er skjørt nok fra før av...

Skrevet

Huff, skjønner deg godt jeg! Det var jo DINE kaker!!!! :s

Skrevet

Dette er ihvertfall et godt eksempel på at det ikke er rart det er krig i verden!....

Skrevet

"Sv: Er så skuffa over svigermor.. NYTT 16:22 9.02.2008

Det er kanskje noen av oss som har opplevd tøffere traumer her i livet, så en sånn "case" blir bare latterlig...

solstråle69 "

Hvorfor svare slik da??

Dette var ikke en bagatell for HI, såpass skjønte vel de fleste ut fra innlegget hennes regner jeg med...

Men hva mente du med "tøffere traumer" ? Tror du at du er alene om det?

Fortsatt like latterlig!

PS: Ja det er fortsatt en skravleside, la nå andre få mene noe annet enn deg....

Skrevet

og for å få det ut av verden.. JA ENDEL KAKER KAN VÆRE I FRYSEREN ET ÅR! er jo en grunn til at det er tradisjon da.... vi spurte faktisk konditoren som lagde vår.... smakte bedre et år etterpå!

Skrevet

Jeg syntes svaret ditt var helt greit jeg solstråle=)

Når man blir skuffet burde man kanskje tenke litt om det er en bagatell eller alvorlig.....hmm.

Skrevet

Enig!

Det bygger sikkert på en misforståelse.. Ikke noe å ta så på veie for vel??

Det er sånt jeg kan bekymre meg for også, om jeg gjør ting "riktig" eller sier det rette i en hver situasjon, for noen blir sure for så mangt.

Kunne du ikke spurt svigermoren din da?? Hun gjorde nok ikke det for å såre deg..Ting blir så mye enklere når man snakker med den det angår, istedet for å bli sur og protesere.

Skrevet

Når jeg leste dette, tenkte jeg var det noe å bry seg om? Men så ser jeg flere hadde gjort det. Nei, jeg hadde bare vært glad de var borte. De som fikk den hadde sikkert glede av den. Og svigermoren din, skulle hun måtte ha den kaken i frysen ett år hun da??? Beklager, skjønner vi er forskjellige, men for meg var dette virkelig en bagatell.

Skrevet

fy søren så mye pepper du får pga du ble sur fordi svigermor hadde spist kaken din som dere skulle ha til nyttårsaften...

jeg hadde søren meg blitt sur selv !!

kan dere ikke la jenta få være sur pga det da og ikke kommentere at det bare var en bagatell osv......noen blir sure andre ikke

ingen er like husk det!!!!

hva vet dere om kaken hadde vært god eller ikke da? har dere prøvd å ha en kake i frysern 1 år eller siden dere sier noe sånt???

synes det er ganske frekt av svigermoren å bare TA kaken uten å spørre deg først også,siden du sa i fra at hun ikke måtte ta kaka, men dere andre synes selvfølgelig det er greit eller??

hadde det vært min svigermor hadde jeg gitt henne noen gloser ja!

Skrevet

Ehhh... Selvfølgelig er jeg ikke alene om traumatiske opplevelser! Og det ER faktisk en bagatell - uansett hvordan man ser på det! Jeg svarer akkurat sånn jeg vil, på samme måte som du gjør...

Skrevet

Selvfølgelig er det frekt av svigermor å gjøre det, men går det ikke an å si det da - og bli ferdig med det? Istedet er det en datter med i bildet her, som måtte reise til farmor uten mamma, fordi hun sitter hjemme og furter - pga en KAKE!

Sier igjen - det er ikke rart det er krig i verden!

Skrevet

solstråle69: Og man må alltid være minst 2 for å lage en....! OK, så er vi uenige, men jeg mener at ting som er en bagatell for deg, ikke er det for andre. OG hva vet du om det er bare dette som har trigget til at HI ble lei seg? Hender mange elver små osv. blir akkurat den siste dråpen, uansett hvor bagatellmessig det måtte virke for andre!

Skrevet

Selvfølgelig er vi alle forskjellige, og dette innlegget er ikke "værre" sutrete enn mange andre. Var vel heller det at nå gadd jeg bruke tid på meningen min rundt det jeg vil kalle sutreinnlegg på skikkelig bagatellnivå...

Jeg har vanskelig for å forstå at noen faktisk kan gjøre livet ubehagelig for sin egen datter pga noe sånt, men igjen - vi er alle forskjellige.

Skrevet

nei solstråle69 det er ikke rart det er krig i verden når sånne som deg prøver å egle opp folk og skaper irritasjon

Skrevet

Det er vel ikke selve kaken som egentlig er problemet, men det svigermor gjorde?!

Skrevet

Helt enig, ikke rart det er krig i verden når det finnes individer som solstråle69......Burde kanskje bytte nick? Solstråle er det siste som slår meg, makan til surlmaga kvinnfolk...

Skrevet

Ja det var også en måte å se det på! :-))) Nå er heller ikke jeg den eneste som synes dette var tåpelig...

Skrevet

Er solstrålen på krigsstien i dag kanskje...?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeskuffet! Hvertfall når du sa fra at du skulle ha de til 1års-dagen. Det hadde heldigvis min svigermor aldri gjort! Glad jeg har kjøpt meg fryser ;o)

Skrevet

Joda, jeg er forsåvidt enig i de som sier "Get over it".

MEN: Jeg er veldig enig med deg også - utrolig dårlig gjort av svigermoren din! Sånn gjør man bare ikke, mener jeg! Forresten lurt av deg å tenke tanken på å ta en av dem i dag, for til neste nyttårsaften tror jeg neppe den hadde vært særlig god. :-)

Skrevet

Samme om det hadde vært svigermor eller noen andre - hun spurte henne om hun kunne ha de i hennes fryser . Hun spurte IKKE om svigermor kunne være så ille frekk å regne de for sine !

Nei, makan !!

Hadde blitt dritt sur jeg !

Vi spiste vår på 1 årsdagen m forloverne våre - og den var like god :o))

Skrevet

Enig med solstråle69 og Twintipp blant andre her, ja... Herregud, for en syting.

Skulle svigermor ha den i sin fryser i 1 år da liksom? Jeg syns det var barnslig av deg å ikke bli med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...