Gå til innhold

TROMSØJENTENE >",<


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Har klødd meg i hodet som bare det ang. navn de siste mnd.....

Men finner ikke på noe lurt!!! Tror jeg gir opp =/

 

Og ang. treff på fredag... =P

Så er det meldt masse snø denne uka, så det kan se ut som det ikke blir noe weekwndtur på oss likevell... Off frem og tilbake...

KANSKJE jeg kommer ;-) Og da har jeg muligens med ei som også har termin i beg. av juli, hun skal på UL i dag faktisk så er spent på når termin blir! Søstra til sambo, så blir jo søskenbarnet til mine små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei jenter=)

 

Ja, nå er det vel tider for å tenke på navn til den lille.. hehe=) her maser familien og vil gjerne vite hva vi tenker=) Men.. vi har bestemt oss for å bestemme det der uten innputt fra familie og venner. Det er vel egentlig begrunnet i det at vi har bestemt oss 80% sikkert, og har hatt de 3 " finalenavnene" klare ganske lenge.. hehe=)

Har lovet sambo å ikke fortelle navn til noen, så.. det må jeg vel bare holde, ja=)

 

Har dere kommet langt mot målet for å finne navn?

 

Nurk : Tenker dere navn i samme leia som det datteren deres har? Hun har jo et aldeles nydelig navn da=) Flott at du kanskje blir med på fredag likevel=) Hyggelig om du tar med svigersøsteren din=) spennende at hun skal på UL idag=)

 

Ellers.. så går det fint her i gården=) Babyen har vært tilnærma helt rolig noen dager nå, men men.. det går vel i rykk og napp det der=) bekymrer meg ikke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Ja ang navn, med engang vi nevnte at vi hadde tænkt litt på navn. Begynte familien å komme me forslag! Hjææællp :-)

 

Men vi har bestæmt oss før at navnevalget e vårs, så får bare de andre ta til takke me d :-)

 

Nurk: Va heter lille snuppa de da, som du har?

 

 

Ha en strålanes dag jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Jeg er fortsatt med til fredag :-) Kl. 16 passer veldig bra for meg.

Gleder meg til å treffe dere. Er blitt 100% sykemeldt for øyeblikket pga kynnere. Er visst ingen god kombinasjon med jobben jeg her. Der går det nemlig litt i ett. Har mista to ganger før, så legen vil ikke at jeg skal ta unødvendige sjanser. Tar derfor ting med ro for øyeblikket, men kjenner jeg trenger noen sosiale innputt :-)

 

Sees!

 

Hvor skal vi møtes forresten? Er "På byen" avgjort, eller er det snakke om et annet sted...? Samme for meg :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg er med på fredag kl. 16! Samme for meg også hvor vi går! Nummeret mitt er 41101619. Hvis vi får jente skal ho hete Mia og hvis vi får gutt skal han hete Noa-Nikolai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

e kansje me på treff på fredag...

 

mzme: ka hete den basson vogna du ska ha? har åsså ei basson vogn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott det er flere som er med på treff=)

 

Kan vi ikke bare si at " på byen" er avgjort da? kl 16? Var jo ei av dere som foreslo den plassen, så kan godt møtes der.. eller, hva tenker dere?=)

 

er det forresten flere som kunne tenkt seg å dra på kurs i scrapbooking? Det har iallefall jeg veldig lyst til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E stor sjanse for at han blir å hete Noah-Elian..men enda usikker=) Mamma har så lyst han ska hete Sander..men det heter xn min så d hadde ikke passa sæ så bra..hehe:P

 

Ja e vi enig om på byen kl 1600 på fredag da?

 

Tenkte på student leilighet, men e ikke dem som regel i sånne student blokke me masse hybla å? tenkte d blei mye bråk..æ vet ikke..denna leiligheta va perfekt siden dt va ganske mye møblert, så æ slipp å måtte kjøpe alt av sånne ting i tillegg til baby ting=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlen83

Du får jo leilighet der det er andre barnefamilier ;-)

Vi har ikke vært plaga med fest og støy her i allefall!

Men om dere har funnet bra, så er jo det flott!

 

Hvor er "På byen" da?? Aldri hørt om det jeg =P

 

Snuppa mi heter foresten Alva =)

Og, ja... Vi vil jo ha et navn i samme stil... Synes det blir litt feil om neste snuppe skulle få et type; Michelle navn liksom... Må være norsk, kort, enkelt, men ikke for vanlig=P

Skal ikke være lett da... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurk=)

 

" På byen" er rett over hovedinngangen til Nerstranda. På hjørnet, som er rett over " Benneton". De har bygd et slik gedigent opplegg av et " røykeskur" der. Plassen het vel " på halvveien" før=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjaa... Så det er 'på byen' ja =P

Følger ikke så nøye med på bar fronten jeg da, hehe...

Har de mat og sånn der? Eller er det mest bar/kafe?? Tenker dere å spise??

 

mzme83

Vi skal ha ei jente til.... Det er bare å slenge ut litt navne forslag om dere har!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Så gøy med en liten jente til ;-)

Tror "På byen" selger en del retter som visst nok skal være gode.

Har spist der en gang selv og da var det litt av hvert å velge i mellom.

Rettene kostet rett over 100 lappen tror jeg...

 

Sees snart :-) Ha en fin uke så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vår neste jente skal faktisk hete Michelle =) Mia og Michelle passer jo sånn høvelig bra! På byen er mest kafè på dagtid ja! De har masse forskjellig der, pasta, burger, fiskesuppe etc. Veldig god mat og billig! Jeg tenker å spise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede mæ å=)

 

Synes dåkker luckas e et fint navn? kan ikke ha noah for det betyr vist peanøtt på arabisk (barnefar e arabisk) så d gikk han ikke me på..hehe

 

hadde eksamen idag..og da måtte æ jo selvfølgelig få sinnsykt me halsbrann=( så ville mest bare bli fort ferdi..jaja..får se korsn d gikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått eksamen! Gikk sikkert kjempe bra!

Jeg synes Luckas er et veldig fint navn :-)

Vi venter også en liten gutt og har hatt guttenavnet klart i flere år.

Vår lille gutt skal hete Liam. Er et gammelt irsk navn og betyr den som står støtt eller no sånt :-)

Vi har bodd litt i utlandet og ønsker derfor at den lille gutten vår skal ha et litt internasjonalt navn. Ikke alle tradisjonelle norske navn som egner seg like godt utenfor landegrensene.

Luckas er jo også et internasjonalt navn og enkelt å utale. Synes det er kjempe fint.

 

Sees fredag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

 

Herlig når eksamen er overstått=) Synd du ble plaget med halsbrann.. Hørt at lovehearts skal være bra når en har halsbrann=)

 

Synes også Lucas er et flott navn=) Internasjonalt, samtidig kort og enkelt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mzme=)

Flott=) Jeg skal og Nurk skal.. mener vi er iallefall et par til som kommer. Det blir trivelig=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...