Gå til innhold

TROMSØJENTENE >",<


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter=)

 

Her er alle Tromsøjenter velkomne=) Vi fant jo ut for ikke så lenge siden at vi er ganske mange jenter i Tromsø med termin ganske så nært.. så, derav er tråden og senere møter kommet i stand=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GravidTone=)

 

Takk takk for invitasjonen til svømming=) Hadde vært veldig koselig, men.. kan dessverre ikke ha noe så fastlagt akkurat nå. Er ikke fisken i vannet, så tenker jeg drar i svømmehallen uten at det er noe spesielt opplegg liksom;) Føler det egner seg mest for meg.. hehe=)

Regner med dere får det både sosialt og at det gir god trening. Dere får fortelle oss som ikke deltar hvordan det er=)

 

Kos dere masse på treff idag da=)

Jeg er med fra neste uke av=) GLEDER MEG=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er ei sosial jente fra sørlandet som flyttet til Tromsø for 1,5 år siden. Vi venter nå vårt første barn (termin 1. juli) og og det hadde vært kjempe koselig å blitt kjent med andre i byen som venter baby i dette tidsrommet. Er selv blitt 50% sykemeldt pga en litt ugunstig jobbsituasjon. Har derfor et høyt ønske om å få fylt dagene med litt mer sosialt. Kanskje er det andre også som har mye fritid og som ønsker å finne på noe ..? Håper å høre fra noen :-)

 

Hilsen Pia 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Junibaby08

Og velkommen til oss =)

 

Jeg flytta selv til Tromsø for 2,5 år siden, og venter nr 2 den 2 juli =)

Jeg er student, så har jo ganske fleksible dager... Og det kan godt tenkes jeg får lyst på en kafe tur på dagen i ny og ne ;-)

 

Ellers så er vel planen at vi skal få i gang noen treff vi julijentene etter hvert... Fra og med neste uke hørte jeg snakk om fra jente24...

 

Jeg var på sånn 'felles' treff på grunder i dag, og det var kjempe hyggelig det... Men tenker nok at det blir enda litt triveligere med oss, siden vi er like langt på vei, og ikke kjenner hverandre så godt fra før - Vi stiller litt mer likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei=)

 

Junibaby: Velkommen til oss, skal du være=) Koselig med flere julibabyer på tur=) =)

 

Ja, kanskje vi skulle fått til et treff i neste uke=) Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Så koselig med så hyggelig tilbakemelding!

Jeg er som sagt kjempe klar for noe sosialt med noen i samme situasjon :-) Selv er jeg klar for cafè eller hva det måtte være stort sett alle dager etter kl. 12. Veldig gøy hvis vi får til å samles noen jenter i tiden fremover!

 

Ha en fin helg så lenge :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sinnsykt mye i uka som kommer, så vet ikke om jeg orker noe by tur... Virker som de har prøvd å trø halve pensum inn på den uka =|

Har sånn 4-5 kappitler til hver dag!!!

 

Men uka etter (uke8) har jeg 'fri' på tirsdag og fredag, så kan godt bli med på en kafe tur i 12-13 tiden en av de dagene, ellers så er kvelden ledig alle dagene den uka =)

 

Så det var mine planer den nærmeste tiden ;-)

Ellers så er det jo bare å slenge ut et forslag.. Kanskje jeg trenger pause og hiver meg med på treff til uka likevell =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Junibaby08 :) Jeg har termin 24.juni, ble flyttet fra 2.juli og en uke frem. Veldig glad for det! Lenge nok å vente, hehe. Æ e også veldig sosial og kan godt tenke mæ å møte dæ og finne på ting! Vente også mitt første barn. E fra Stjørdal`n i Trøndelag (der flyplassen te Trondheim ligg) og har bodd i Tromsø i fem år til sommeren. Er sykmeldt fra en ekstrajobb jeg har i klesbutikk på kvelder og helg, men ellers e æ i full jobb i Rus- og psykiatritjenesten i kommunen. Kan derfor ikke møtes på dagtid før etter kl. 15. Kjenner ikke så mange andre som er gravide nå, så synes også det hadde vært koselig å blitt kjent med flere. Æ e 26 år. E gjerne med på treff te uka eller neste uke. Bare si fra hvor og når! På onsdag te uka e det fellestreff kl. 18 på Gründer. Blir noen med dit? Ellers kan jeg både tirsdag og torsdag. Uka etter kan jeg alle dager på ettermiddag/kveldstid!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei jenter=)

 

Innom for å ønske dere ei fin helg=)

Idag er jeg 20 fullgåtte uker. Det er rart hvor tiden har flydd. Ja, iallefall de ukene der jeg har vært kvitt kvalmen og oppkast, så har det gått radig unna..hehe=)

 

Jeg har arbeidshelg i hjemmetjenesten denne helga. Spent på hvordan det blir framover, for blir vel bare tyngre og tyngre=) Nå vet jo sjefen om graviditeten og kan tilrettelegge. Regner i grunnen med at det skjer fra og med neste arbeidshelg, for hun fikk vite om det nå like før helga=) Skal iallefall be om hjelp dersom det er nødvendig=)

 

Så.. nok "pjatt" fra meg. Ha en strålende helg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Ja arbeidsgiver ska jo tillrettelegge!

Merker sjøl at d e litt tyngre å jobbe no, enn d va før..

 

God hælg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

 

Ja, arbgiver skal tilrettelegge=) Skal be om det til neste arbeidshelg;) Jobbet sent lørdag og tidlig søndag. Merket det godt at det er tyngre i forflytning, så fikk hjelp på slutten av dagen idag. Er jo den som " aldri vil ha hjelp, bare klare meg selv", men... nå må jeg bare innse at situasjonen min tilsier at jeg trenger hjelp av og til =) hehe..

 

Hvordan har deres helg vært? Bra og slitsom her.. hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei...

 

Ja forflytning e tyngre no :/

 

Hær har hælga vært fin, litt kvalm først på dagen i dag! Men gikk over og matlysta ble på topp igjæn :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes helga gikk alt for fort....

Kunne godt tenkt meg et par dager til med fri sammen med familien=P

 

Ellers så våknet jeg med vondt i bekkenet i halv 5 tiden i natt!! Og fikk ikke sove etter på =( Har ikke stressa noe serlig i helga, bare støvsuga stua, men var i fin form da jeg la meg...

 

Ikke noe godt altså..

Men det værste er jo at det kommer så tidlig! Og jeg har ikke tid til å få vondt allerede nå! Må jo gå til/fra skolen som tar 30 min hver vei, eller så må jeg kjøre med sambo om morran være der i 9 timer... og det blir sååå lange dager =/

 

F*** hvorfor går ikke den dumme bussen forbi her!!!

 

Litt syt fra meg en mandags morra =(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg! Vondt i bekkenet er ikke no greit. Har selv slitt litt med dette. Gikk til manuellterapaut noen ganger. Han teipet nedre del av ryggen min og nå føler jeg meg så mye bedre. Kan virkelig anbefales! Jeg fikk beskjed om at støvsuging er noe av det verste man kan gjøre...så da har vi en god unnskyldning for å overlate dette til vår kjære de neste månedene ;-)

Ellers så håper jeg vi får til et treff etterhvert! Hadde vært gøy å blitt bedre kjent!

 

Er det noen som kunne tenke seg et treff torsdag ettermiddag eller evt. et lunchtreff? Jeg har mye tid fremover, så det er bare å komme med andre forslag dersom torsdag er en litt dum dag.

 

Håper vi sees snart!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

 

Jeg kan godt være med på treff på torsdag=) Kan fra kl 13 og utover, så det er bare å si ifra hva som passer best for dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... kanskje vi skal møtes en dag i neste uke da, siden det er så mange som ikke kan denne uka? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne utsette det til neste uke for min del. Er jo hyggelig å få med flest mulig! Jeg er stortsett klar alle dager etter kl. 12.

 

Gleder meg til å treffe dere :-)

Ha en fin uke så lenge!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada... det går bra med meg =)

Kjenner bare det er litt sånn plagsomt - mer en vondt bak i bekkenet.. Overlever ennå ;-)

 

Ellers så har jeg som sagt fult opp denne uka, og merker det baller på seg med gruppe oppgave uka etter også...

 

Men jeg MÅ til byen en av dagene til neste uke å kjøpe bursdagsgave til sambo. Så det hadde jo vært hyggelig å treffe noen på kafe på dagen da! Ser fredag 22. passer best for bytur, om noen vil treffes den dagen?

 

Ellers så er sambo hjemme med snuppa i dag... For hun har hvist fått skarlagensfeber!! De sa det var noe som gikk i barnehagen om dagen=(

Ser for meg spysyka kommer rett rndt hjørnet også.... Har hørt rykter om at den går nå =(

 

Ellers er alt bra, positiv som alltid =P

 

Dere da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter=)

 

Siden det er så mange som ikke kan møtes denne uken, utsetter vi til neste uke da, eller?

 

Nurk: så synd at lillejenta er syk. sukk.. håper hun ikke blir plaget lenge da. Er synd i de små når de er syke!

Kan forresten møtes fredag 22.02. Det ser iallefall slik ut foreløpig, så får tiden vise om det dukker opp noe uforutsett. Satser på at det ikke skjer da=) hva sier dere andre til 22.02? Kan godt møtes litt tidlig på dagen, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...