Gå til innhold

TROMSØJENTENE >",<

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei :) E d nok plass på cafe`en "På Byen"?

Va d ikje dær vi skulle møtes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også med :-)

Gleder meg veldig til å treffe dere!

Sees i morgen kl. 16.

Vet jo ikke hvordan noen av dere ser ut, men jeg får vel bare titte rundt etter noen gravide mager ;-)

Hilsen Pia

Skrevet

Min mage synes, så meg skal du nok klare å se;-)

Tror vi blir mange! 8-10 stk!

- vi burde kanskje ha bestilt bord?

Eller tror dere det går bra? Sist når jeg, tone og marlen møttes på meieriet var det jo mer enn nok ledige plasser klokken 16.00, men jeg aner ikke hvordan det ser ut 'på byen'...

Skrevet

ja håpe eksamen gikk bra=)

No e d litt usikkert om æ kan være me imårn. Skal til salangen i helga å besøke besteforeldran mine og de som sku kjøre tenkte visst å kjøre litt tidlig..så æ må nesten se imårn om æ kan være me..håpe d da=)

Skrevet

Vi skulle kanskje ha bestilt bord? Eller..

Aner heller ikke hvordan dere ser ut, så får vel bare spørre i bardisken, etter " en gjeng med gravide jenter";)

Skrevet

Hehe..

Ja ang bord, e litt usikker! Har ikje vært på "På Byen", så veit ikje kordan d e me plass dær!

Skrevet

Tror ikke vi treng å bestille bord =) Hvis det er fullt der får vi bare gå et annet sted.

Skrevet

Yes, da sier vi det=)

Blir spennende.. " blind date" med en hel gjeng.. hehe=)

Skrevet

kan ikke komme imårn før ti over halv fem..lurte på om d blir litt teit? siden alle da sikkert har fått maten sin..

Skrevet

Nei d blir ikje teit :) Går jo heilt fint å komme da :)

Skrevet

Heia jenter !

Morsomt med så masse jenter fra tromsø her. Æ venter nr 3, 27 juli å d blir en skikkelig attpåklatt. Vi har vært på UL å fått vite at vi venter en gutt. Kjenner ingen andre en mæ sjøl som e gravid nu så er gjerne med på sosialt samvær.

Skrevet

marlene=)

Kom når du kan du=) Gjør overhode ingenting at du kommer litt senere enn oss :D

Sola 40 : Velkommen til oss=) Vi skal møtes i dag vi, kl 16 på " på byen" =) Første gang vi møtes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...