Underveis --> Skrevet 8. februar 2008 #26 Skrevet 8. februar 2008 Hihi, rosaellerblå. HOLD ON! Jeg kommer garantert ikke til å tørre å teste før langt etter ikm, dersom tr ikke kommer da selvfølgelig. Kommer til å bli mer skuffet dersom jeg får en negativ test enn om tr kommer. Er liksom vant til det. Jeg vil at min første test skal være på reell mistanke slik at det er skikkelig gode sjanser for at den sier: YESS! Kan forøvrig melde om menslignende murringer rett etter at jeg skrev forrige innlegg. Kjenner det er positivt ;-) Kan jeg ikke bare få ømme pupper da? Kan de ikke bare bli USANNSYNLIG vonde? Er liksom et så mye tydeligere tegn! Gi meg smerter, altså! *lol* Satser på kraftige og ubehagelige symptomer over helgen. Da skal jo Micro ha festet seg (og hva med en ØRLITEN festeblødning?), og da skal man jo få hauger og lass med symptomer :-D
Dotten Skrevet 8. februar 2008 #27 Skrevet 8. februar 2008 Et kort og kjedelig innlegg fra meg INGEN symptomer... Men det hadde jeg ikke forrige gang heller. Men siden vi har vært mye syke, og sambo var syk rundt el, tviler jeg sterkt på at det ble noe nå heller! Men lykke til til dere andre jentene da. Jeg har ikm ca 15./16. feb....!
♥Cherrypie♥ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #28 Skrevet 8. februar 2008 hold oss oppdatert da dotten:-) er jo når man minst aner/tror det at det sher vettu:-)
gladmamma<3 Skrevet 8. februar 2008 #29 Skrevet 8. februar 2008 ja..det var noe jeg skulle spørre dere om...jeg/vi er jo nå imellom el-ikm...men er det da "normalt" å få el-slim igjen?! ¤?¤
kei80 Skrevet 8. februar 2008 #30 Skrevet 8. februar 2008 Er du sikker på at det er el slim og ikke utflod?Jeg har utfold nå og hadde det de to andre gangene jeg var gravid rundt disse tider..
gladmamma<3 Skrevet 8. februar 2008 #31 Skrevet 8. februar 2008 Det er en blanding av hvit melk/krem (sorry detaljene her) og el-slim...begge delene liksom..
♥Cherrypie♥ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #32 Skrevet 8. februar 2008 kan du dra den mellom pekefinger og tommel flere ganger å strekke den uten at "tråden" blir ødeiagt? er det som kjenne tegner el:) men om du har 28dgr syklus skal det jo gå et par uker fra el mens så du har nok sikkert hatt el:)
gladmamma<3 Skrevet 8. februar 2008 #33 Skrevet 8. februar 2008 ha jeg hatt el to ganger innen 2 uker jeg da?!det går jo ikke ¤lol¤ har28 dager syklus ja..hadde jo el-slim dagene før månedsskifte også...kan strekke den par ganger før den blir kremet...? skjønner ingenting jeg nå?!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. februar 2008 #34 Skrevet 8. februar 2008 Det er kanskje sæd rester.. Det minner om el-slim, bare at det ikke kan draes like mye mellom fingrene.. Det er ikke el-slim dersom det blir kremet. Og el slimkan man strekke mye uten at det blir "ødelagt"... Jeg har ingen symptomer fortsatt.. Og det er første pp uten symptomer for min del:-D
gladmamma<3 Skrevet 8. februar 2008 #35 Skrevet 8. februar 2008 sikkert bare jeg som er kokko...kan ikke være spærm rester..da må de i såfall være 1 uke gammel!hehe... Så hvis jeg har hatt el for andre gangdenne måneden så blir jeg suuuuuuuur! for sambo har vært bortreist!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. februar 2008 #36 Skrevet 8. februar 2008 oki nei da er det nok ikke sperm.. Hmmmm vanskelig å si hva det er, men tror ikke det er el-slim, siden det ikke kan strekkes noe særlig... Lykke til ihvertfall:-)
Icerus Skrevet 8. februar 2008 #37 Skrevet 8. februar 2008 sykdom el graviditetstegn... -kvalme -hodepine -magesmerter i nedre del av magen på ene siden spesielt -svimmel -halsbrann ellers vet jeg ikke hva jeg skal tro. Hadde litt farget i dag når jeg var på do...
Nerak 2x pp Skrevet 8. februar 2008 #38 Skrevet 8. februar 2008 hmmmmmmmmm.... Satt i banken i dag, og da fikk jeg plutselig stikk-smerte i venstre puppen, på utsiden, liksom... Nesten litt noia, etter åha lest ut boka: Kvinner går til lege, mann går på by`n. Noen som har lest den?? Får heller håpe det er et positivt tegn... "Jubel"..... husvask neste
kei80 Skrevet 8. februar 2008 #39 Skrevet 8. februar 2008 oioi nå skjer det ting her!! sikkelig brystspreng!! Er det sikkreste symptomet for min del(etter tilliger erfaring) hadde det ikke vært for øra sier jeg bare!heehe!
♥Cherrypie♥ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #40 Skrevet 8. februar 2008 men altså el-slim skal kunne strekkes om og om igjen å ikke som du sier bli kremet hvitt om det var det du sa! så da har du ikke el! se på denne linken: http://www.pernille.info/cervixsekret.htm oi oi! har du brystspreng kei 27!det er ett sikkert tegn ja!!*håpe håpe* :-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #41 Skrevet 8. februar 2008 åhhhhhhhhhhhhh! har ikke hatt noen stikninger i magen min idag! kjenner ingenting bare dååårlig matlyst drit trøtt å kvalm men det kan man jo bli av å spse lite å samtidig drikke cola light liksom! men mamma var så grei å spanderte middag på meg på oslo city ista men er fortsatt kvalm, spiste lasagne som var 2 måltidet mitt idag å nå må jeg ha mer !(haha sendte gubben på rimi for å kjøpe) *ler*
kei80 Skrevet 8. februar 2008 #42 Skrevet 8. februar 2008 Ja og det gir seg ikke eller,så er rimlig fornøyd her jeg sitter,hehe!
gladmamma<3 Skrevet 8. februar 2008 #43 Skrevet 8. februar 2008 jo da..har vært på pernilleinfo å lest litt..men den er liksom så ustabil..først på dagen kremete og helt hvit, så er den plutselig blank og kan strekkes, å nå nettopp var den kremgul og slimete?! Nei..takk til mitt prat,...gjenstår bare å vente å se...men takk for at dere prøver å hjelpe meg:) hehe... Hører mine øyne at det er mange som får sine gledelige symptomer:) braaaaa...tihi...hold on it!
gladmamma<3 Skrevet 8. februar 2008 #44 Skrevet 8. februar 2008 hehe...du fikk det bare sånn plutseli? som å skru på ei vannkran? haha:) bra bra
Underveis --> Skrevet 8. februar 2008 #45 Skrevet 8. februar 2008 Det er vel sjelden man jubler for ømme pupper, men dette må være en av de gangene! Gratulerer! Faktisk misunnelig ;-) Har faktisk hatt litt murringer igjen i dag, og fortsatt ulvehunger. Nevnte forøvrig ulvehunger for ei på jobb. "Jasså? Noe på gang?". Må innrømme at jeg ble litt satt ut, og er noe sikker på at jeg ikke klarte å ro den i land uten at hun fattet mistanke *humrehumre*. Hun mente forøvrig at det var et gravidetegn. Jaja... Bare en grusom uke igjen...
kei80 Skrevet 8. februar 2008 #46 Skrevet 8. februar 2008 ja rundt syvtiden merkelig men det er jo kroppen å!hehe
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #47 Skrevet 8. februar 2008 Jeg melder meg inn her jeg etter å ha listet stille på disse sidene i noen uker nå. Er i min første pp og synes det er kjempespennende. Har IKM den 16 februar og gleder meg sinnsykt til å teste. Jeg regner ikke med at den sitter på første forsøk, men fy søren jeg har symptomer så det holder. Har ømme bryster, litt "vondt" på en måte på venstre side av magen siden søndag, er trøtt hele tiden uansett hvor mye jeg sover.. Men jeg innbiller meg nok bare dette. Det kan nok være andre årsaker til at jeg har disse symptomene... Når man ønsker noe så høyt som dette så er det nok lett å innbille seg ting og tang...
kei80 Skrevet 8. februar 2008 #48 Skrevet 8. februar 2008 Hei! så koslig at du kom inn til oss!Flere som har sympomer her ja Det stemmer som du sier at mye kan være innbilning...Men på en annen side er det bare tiden som har svar på det!Håper uken går fooort for oss alle! Lykke til!
♥Cherrypie♥ Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #49 Skrevet 9. februar 2008 idag har jeg vondt igjen murrrrringer! kjennes ut som puppene blir ømmere men det kan jo være rein innbilning det daa! hehe... ja får håpe det går fort:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå