Gå til innhold

~*IKM 15-17.februar-Tråden*~

Anbefalte innlegg

Skrevet

her kan vi skrive symptomer når de mld seg:) å følge hverandre,er jo enda noen dager ijen;-) lykke til !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde EL på lørdags ettermiddag/natt til søndag (tok ikke EL test, men hadde veldig vondt i ene eggstokken) Vi hadde sex to ganger på søndagen så går jo ann å håpe:-) Er første gang vi prøver så det skal jo litt til for at alt klaffer.

De siste dagene har jeg hatt ømme bryster (pleier å få dette noen dager før TR)

Litt ømhet i nedre del av magen

Små sulten nesten hele tiden

Har vært små kvalm om morgenen.

Herre gud føler meg som en hypokonder som sitter her å kjenner etter symptomer hele tiden. Regner egentlig med at TR kommer når hun skal og jeg kommer til å føle meg en smule dum:-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Ja her hører jeg også hjemme:-)

Ikm 16. eller 17. Ingen symptomer så langt. Håper det er positivt, da jeg har hatt SINNSYKT med symptomer de andre pp;-D

Lykke til jenter:-)

Skrevet

hahaha !!!¤lol¤

du er nok ikke alene om å føler deg dum om tr kommer på besøk!hehehehe....

Jeg kan no hive meg på denne tråden også jeg da...har ikm 16.

Har så langt

¤ømme brystvorter

¤murringer og stikkinger...(konstat etter EL og har det enda)

¤dilla på jordbær!!! (har aldri vært noe fæn av jordbær...jeg var bringebær dame...men synes ikke om det lenger...nå kan jeg spise jordbærsyltetøy ut av glasset, og knasker frossene jordbær fra pose)

¤Små trett

¤fått bdre luktesans...synes jeg selv...

så nå gjenstår det bare å se...

Lykke til:)

Skrevet

Melder meg på her jeg og. Har IKM 16 + - 1 dag... Så dette passer perfekt. Er sikker på at jeg er en av dem som kommer til å sitte igjen å føle seg litt dum over å ha "inbildt svangerskap".... hehe

Men vi får nå se..

Skrevet

Regner jo med mensen jeg å men klarer lixom ikke se bort i fra symptomene! Hallo, om jeg får mensen nå så syns jeg ikke at jeg kan stole på de såkalte gravid symptomene, hvertfall ikke nestegang vi prøver! hehe..men er jo spennende! typisk meg da å overbevise meg selv om at jeg er gravid åsså kommer TR! men føler det er noe denne gangen! Får vi mensen får vi bare glemme alt vi har sagt om symptomer osv ler* Ingentng å være flau over, får være flaue sammen hehe:-)

Skrevet

Riktig..vi kan jo danne "flaue-grupp"..hehe..men det er viktig å være evig optimist!

Skrevet

hehehehehe ja det har dere helt rett i;-)

Skrevet

haha ja:-)

Skrevet

Jeg syns dagene går så tregt, tenker med skrekk å gru på de som prøver i mange mnd og gjerne flere år. Håper vi slipper det.

Bruker dere EL tester?

Skrevet

Huff ja, tenkte akkurat på det ista, de som prøver i flere år! Det kan ikke være noe hyggelig.

Håper vi slipper det ja, dattera vår klamra seg fast på første pp så jeg håper litt det er en spire der nå selvom dette ikke var planlagt! Men har begynnt å venne meg til tanken, kanskje ikke så lurt da om TR kommer men!:-/

Jeg har ikke brukt EL-tester, har dere? Har dere barn fra før?

Husker det var så ekstra spennende første gangen:-)

Skrevet

ingen barn, og ingen el-test...dette er min første pp...

så spent at jeg nesten driter på meg...¤sorry uttrykket¤

Skrevet

jeg har ikm den 15 men skal teste den 14 fordi det er valentines day :)

Er veldig trøtt og spiser automatisk selv om jeg egentilg ikke er sulten,tunge bryster,mensmurringer og en del stikkninger i venstre eggstokk området!

Skrevet

haha:-) du er SÅ spent ja, det var jeg å første gangen! Know the feeling ! *ler* ;-)

Da har du samma sympromer som mange av oss andre her inne! tenk om alle er gravide da:-) hadde vært gøy;-) me 2 venstre eggstokk! hehe:) må bare si jeg hadde de sympt da jeg var gravid 1 gangen, så jeg håper litt nå:)

åh tenk da, å overraske typen din med pos grav test på valentines day da! hihi:)

Skrevet

Kan ikke teste før 21 februar...så en stund til enda......skal ha ikm 23 februar...

håper den sitter, ellers venter jeg til mai igjen....

Skrevet

Du har sitkkninger du å ja!!høres nesten bra ut :) Ja hadde vært helt knall hvis alle viste seg å være gravide nå ja!!babybom hehe! Er snart 7 og et halvt år siden jeg fødte sist så blir som å begynne på nytt,men det blir uansett bra! Når jeg får synlige blodårer på brystene og mørk urin og kvalme skal jeg begynne å bli veldig optimistisk her!!

Masse lykke til!!

Skrevet

hvis jeg ikke er gravid nå begynner jeg på p-pilla!

så n åer det enten eller! 7 år sida sist ja:-) da fortjener du en baby!!:-) hehe...

syns nå jeg løper på do ofte jg da,fler?

Skrevet

"sympt":

IKM ca 14-15 feb.

Litt stikking i puppene (kløe/gjøre vondt) Men pleier jo å ha det før tr.

Trøtt og uopplagt Kan jo ha noe m at jeg jobber 11 timers dager, og er hjemmefra i 13 timer 3 dager i uka.

Vondt i magen, retning egg stokk, og murring i ryggen. også er noe jeg pleier å ha før tr, i hvertfall i ryggen. Men det er jo heller ikke før dagen før.

Hadde trua her tidligere i denne pp, men nå er trua og den gode magefølelsen borte igjen.

Men men, får ta det som det kommer.

Skrevet

jg pleier heller ikke ha vondt før dagen før TR, så det er jo veldig rart vi kjenner det nå så tidlig! *tvitvi* :-)

har begynntå tvile litt jeg å...men men vi får se:-) får håpe vi alle har en spire! det hadde vært koselig å dra over på 1tri sammen:-)

Skrevet

8dager til IKM, ømme pupper å enda mer stikninger og murringer, trøttere enn vanlig og! hmm... dere da?

Skrevet

Hoisann ja! IKM den 15. her. En fullstendig symptomfri dag i går, men kunne med glede (!) konstatere et par stikninger nå nettopp. Godt å lese at det er flere som kommer til å føle seg litt toskete dersom tr dukker opp ;-)

Ikke trøtt, ikke ømme pupper. Bare en skikkelig ulvehunger som jeg ikke er vant til å ha. Jeg synes nemlig mat er et mas, med mindre jeg får det servert (klarer nok fint å sulte foran brødboksen), så da tar jeg meg stort sett et par brødskiver, og dett er dett. Nå blir jeg derimot ikke mett av noe, virker det som. Middag vil vanligvis vare resten av dagen, og da dropper jeg kveldsmat, men nå går det et par timer, og så kommer ulvehungeren igjen! PLAGSOMT! Har spist kveldsmat for første gang på gud vet hvor mange år.

...men igjen, det er sikkert bare innbildning. Kanskje vitaminpillene mine gir meg ulvehunger?

Gleder meg til neste helg!

GI MEG SVAR!

Skrevet

hm..ikke så store forandringer hær..bortsett fra at jeg har blitt ganske oppblåst?! får ikke lukket knappen i livet på arbeidsuniformen:/ haha...

Skrevet

JEEEEEEEEEEEEG VIIIIIIIIIIIIIIIILLLLLLLL TEEESSSSSSSTTTTTTTEEEEEEEEE

Skrevet

Hehe,stikninger er ett godt tegn:-) :-)

Ja kommer til å føle meg litt dum jeg om mensne kommer! hehe**

Hehe, kanskje du er gravid das siden du merker det så godt på maten:-) på meg går det andre vegen, spiser ingenting.. plagsomt det å for man blir litt irritabel..

Tror ikke vitaminer git deg ulvehunger..hege vitaminer skal jo være bra:-)

Ja jeg å ser frem til neste lør/søndag om noe skjer:-)

neste uke kommer til å snegle seg avgårde skikkelig treigt!

Skrevet

Noen flere "sympt" (hi hi)

Halsbrann. Men også det har jeg jo fra tid til annen, og har hatt det i noen år.

"Ømme" tenner: Kan det kansje komme av at jeg har sovet veldig tungt i det siste, mon tro?!?

Akutt sulten Blei det på jobben i går, plutselig "svei" det i magen.

Oppblåst Å ja, men har jo blitt litt større i det siste. Enda ikke fått av jula enda(har ikke gjort så mye for å gjøre det heller)

Men men...................

Time will show

Tror ikke jeg blir skuffa om tr kommer, men litt kje.........ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...