Figa *Fødeklar* Skrevet 11. februar 2008 #51 Skrevet 11. februar 2008 Ja hvorfor skulle hun ikke det?
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #52 Skrevet 12. februar 2008 TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK! TRAGISK!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #53 Skrevet 12. februar 2008 Innrøm at "tragisk" er et fint og passe beskrivende ord her da. Hvorfor utivdet vokabularet mitt når det, for en skrulling som meg, fungerer ganske så fint allrede?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #54 Skrevet 12. februar 2008 Når jeg leser alt det dumme og usaklige du skiver japp, tenker jeg på en dame på 33 år, med minst 3 unger som bor i en kommunal bolig... Du virker jo helt blåst ut som henger ut personer. Snakk om å være i tenårene!!!!
Bare™ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #55 Skrevet 13. februar 2008 gjeeesp anonym.. Å sitte på bim og søke i tråder vitner om noen som ikke eget liv en gang Kommunen min har nok ikke råd til å huse alle ungene mine i en kommunal bolig. Og siden jeg er så svær i kjeften så er det pokker ikke plass til den heller. Og 33 år? Hah- du må ha lest deg blind på en nettprofil:))) Kondolerer med researchen din, anonym!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå