Bare™ Skrevet 6. februar 2008 #1 Skrevet 6. februar 2008 Innlegget ditt er typisk uintelligent. Hvem har fortalt deg at du får bedre kontakt med barnet ditt fordi du er ung? Og hva er gammelt? Hvis du har hatt snev av seksualundervisning (selv om du har null skole) så vet du at man må være i fruktbar alder for å produsere barn. Ergo: Så får man ikke barn når man blir "for" gammel!! På hvilken måte får du bedre kontakt med ditt barn enn jeg får med mitt? Anonyme bitches- hold dere unna tråden. Her signerer vi med nick..
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 #2 Skrevet 6. februar 2008 Du sitter ikke der og venter paa et intelligent svar vel, JAPP?
Bare™ Skrevet 6. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2008 Nei. Men jeg satt og ventet på deg, HockeyMamma, Bærkorg, Andrevondrei pluss de andre som KAN krangle. Og KAN komme med litt mer intelligente greier. Er skikkelig imot det kjerringskvaldret her om dagen, ass..
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 6. februar 2008 #5 Skrevet 6. februar 2008 Ingenting som er for gammelt! Som du selv sier så kan man få barn så lenge man er fruktbar, så hvorfor skal man da være for gammel? Jeg er ung, men kjenner likevel flere mødre som er eldre enn meg. Dvs 38-40+ som har fått barn i den alderen. Og hva er galt med det? De er minst like gode foreldre, er erfarne, godt etablerte osv. Enda skal det bli så utrolig mange usaklige tråder om ung vs. "gammel" mor.. Helt usaklig spør du meg! Alle har sine meninger, men skjønner ikke poenget med å kutte hodet av dem som er unge eller godt voksne. Folk har en mening om alt, men de burde kunne snakke saklig om det på en skikkelig måte! Igjen signert (Gratulerer til meg;))
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 #6 Skrevet 6. februar 2008 Tenkte meg det. Rart at to av oss gikk rett i fella med en gang!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #8 Skrevet 6. februar 2008 hehe, uff.. Ikke greit å være mindre intelligent visst;o)
Turid Laila Skrevet 6. februar 2008 #9 Skrevet 6. februar 2008 Sånn annet enn at jeg bare MÅTTE svare så er jeg helt enig i hovedinnlegget. Skjønner ikke helt hvorfor yngre skal få bedre kontakt med barna enn de eldre. Det var et nytt "argument" for meg i ung vs. gammel debattene.
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 6. februar 2008 #10 Skrevet 6. februar 2008 Enig... måtte selv også, og va faktisk stolt over å ikke være anonym ;o) Hehe:D
Patetica fåkksi Skrevet 6. februar 2008 #11 Skrevet 6. februar 2008 Fordi... like barn leker best? Naar barnet er 4 snakker de sammen paa samme nivaa?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #12 Skrevet 6. februar 2008 Hvorfor skal de få bedre kontakt? Fordi de kan bonde over Hello Kitty og Bratz? Eller fordi mora kan bruke de samme klærne etter noen år? I såfall er det greit med litt dårligere "kontakt" for min del.
Turid Laila Skrevet 6. februar 2008 #13 Skrevet 6. februar 2008 Er det sånn at alle får døtre plutselig nå a?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2008 #14 Skrevet 6. februar 2008 Eller "bonde" over hockey selvsagt!
Turid Laila Skrevet 7. februar 2008 #15 Skrevet 7. februar 2008 Ja, for hockey er jo kjønns- og aldersbetinget.
Bare™ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #16 Skrevet 7. februar 2008 Jeg er god med Kølla, Hoceky- men det gir meg ikke frikort hos verken Sparta eller Stjernen likevel!!
Turid Laila Skrevet 7. februar 2008 #17 Skrevet 7. februar 2008 De kjekke gutta spiller ikke der likevel så,
AndreVonDrei Skrevet 7. februar 2008 #18 Skrevet 7. februar 2008 Heiheihei! Jeg så nå at jeg var blitt invitert til en debatt jeg ikke visste om? Syntes nå den kommentaren om at de yngre mødrene hadde bedre sjanse til å få oldebarn har blitt grasaaaaaaalt oversett. De har da et poeng der, disse følla ? Dårlig gjort av oss som er høn-gamle å frarøve barna våres denne muligheten! :-p
Bare™ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #19 Skrevet 7. februar 2008 Jeg ser det kun som et argument. En oldemor som er dårlig til bens, hører det hun vil høre, eller er opptatt av seg og sitt fordi hun er i sitt livs form, begynte tidlig og føler hun NÅ fortjener å leve livet? Skal vi LENKE de til rullestoler??
Bare™ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #20 Skrevet 7. februar 2008 så var ikke jeg mann sist jeg sjekket heller, da!
AndreVonDrei Skrevet 7. februar 2008 #21 Skrevet 7. februar 2008 Jeg husker med GRU at vi ble tvunget bort til min ultrasenile oldemor -som var blitt paranoid, direkte slem og fryktelig stygg i munnen sin. Hun satt og bannet og beskyldte oss for å ha stjålet stålampene hennes, men vi MÅTTE bort på besøk, for det var bare sånn man gjorde det. Blod er tjukkere enn vann osv... Haha, mine barn kan godt få unnvære en sånn opplevelse!
Bare™ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #22 Skrevet 7. februar 2008 en annen ting vi synes å glemme, er at eldre mennesker lukter. Barn har dette som en veldig sterk sans... Tenk å få en hodet uten tenner som stinker gallesyrer rett utenfor øyevippene, eller et fang som lukter gammel 4711 eller Brut.. Gammel "opium" eller urin, for den saks skyld.. Akkurat oldeforeldre har jeg faktisk aldri savnet?? Og dagens besteforeldre er jo i til de grader yrkesaktiv alder? Hva var argumentet for disse eldre fossilene, egentlig? At de helt yngste planlegger å få barn så familiens overhode avd. oldeforeldre kan skryte av å ha et stort familietre? Eller er disse tenkt benyttet som barnepiker? Herrejemini! Har dere sett hvor mye nips disse gamle har, eller?
AndreVonDrei Skrevet 7. februar 2008 #23 Skrevet 7. februar 2008 Ække trygt og overlate barn til noen som kan knekke lårhalsen bare du puster på de, nei. Nok en gang et typisk argument fra en lettere tilbakestående anonym. (Obs. Legg merke til at den fornærmelsen IKKE var aldersbetinget, hihi)
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #24 Skrevet 7. februar 2008 Jeg tenkte jeg skulle prøve en banebrytende metode for å få kontakt med ungen min: Snakke med lav og behagelig stemme. Litt vanskelig selvfølgelig, tatt min pipete gammel-dame-aktige stemme i betraktning, men jeg har enda noen måneder å øve på. *host hark*
Turid Laila Skrevet 7. februar 2008 #25 Skrevet 7. februar 2008 JAPP! Tråden din ble populær, men du mangler jo svar fra "hovedpersonen" selv da. Hva kan det skyldes tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå