Gjest Skrevet 7. februar 2008 #26 Skrevet 7. februar 2008 At vedkommende synes denne tråden er for tragisk til å gidde å bry seg med å svare på? (Og ja, jeg synes også den er tragisk, men valgte å svare alikevel da jeg syntes du fortjente et svar på spørsmålet ditt, kjære HockeyMamma).
Bare™ Skrevet 7. februar 2008 Forfatter #27 Skrevet 7. februar 2008 da hadde du nok ikke giddet å svare, kjære tenåring...
AndreVonDrei Skrevet 7. februar 2008 #28 Skrevet 7. februar 2008 Jeg syntes Annci89 er tragisk, jeg... Anyone else?? :-p
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2008 #29 Skrevet 7. februar 2008 Jeez.. Ikke en gang i denne tråden kan alder holdes utenfor. Fælt mye alderfiksering. Kom over det, sier nå bare jeg. Men jaja, bry seg den som vil. Jeg er hvertfall lei av å høre på dere aldersfikserte besatte kvinnemennesker. Aller siste gang jeg kommenterer det, that's for sure. Uææææææ...........
TrustNoOne (but Me) Skrevet 7. februar 2008 #30 Skrevet 7. februar 2008 Tragisk tråd? Dette?? Hvilken kategori setter Annci de fleste andre innlegg her i? Mega-giga-teite? Ultra-utrolig-fjernt? Hmm....*this gives me a headache - valiuuuuum!!*
Gjest Skrevet 8. februar 2008 #31 Skrevet 8. februar 2008 Annci setter de fleste andre innlegg her i noen av de kategoriene du nevner ja, men noen er fryktelig humoristiske i tillegg. Da snakker vi om en kategori som du ikke nevnte. Når det er både tragisk OG morsomt (dvs ikke fornærmende o.l.) på en gang, da er det fest inne på bim c",)
Turid Laila Skrevet 8. februar 2008 #32 Skrevet 8. februar 2008 Hvorfor snakker du om deg selv i tredjeperson, annci?
AndreVonDrei Skrevet 9. februar 2008 #34 Skrevet 9. februar 2008 Annci er bim's selvutnevnte diplomat, ser'resj :-p
Figa *Fødeklar* Skrevet 9. februar 2008 #36 Skrevet 9. februar 2008 Hvis Japp vil si hva hun synes om ©Jesper©er©alt©, kan hun heller sende en PM i stedet for å lage en jævla tråd om henne! Snakk om å henge ut folk her!! Greit at dere har forskjellige meninger og det fins jo ikke grenser for hvor mye man kan irritere seg over en person, når meningene deres er vidt forskjellige. Men kan ikke akkurat si at jeg får så stor respekt for Japp når hun lager en ny tråd om personen hun har diskutert med. Beklager, men uthenging på den måten er lavmål.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2008 #37 Skrevet 9. februar 2008 og det siste svaret måtte jo bare komme fra en tenåring.......
Figa *Fødeklar* Skrevet 9. februar 2008 #38 Skrevet 9. februar 2008 Kjære anonym. Ikke snakk om alder når du ikke kan signere med eget nick en gang. For min del er du like mye fjorten som du er tredve. Og med det tåpelige utsagnet ditt, sikter det mer mot mitt første alternativ.
AndreVonDrei Skrevet 9. februar 2008 #39 Skrevet 9. februar 2008 Det er ikke her snakk om forskjellige meninger, men helt og holdent meninger ytterst utpå et langtvekkistan jordet! Kan lett skjønne at Japp etterlyser noen svar, jeg -og jeg ville også lest med spenning hva denne lettere eksentriske jenta hadde å si for seg selv, haha... Man kan da ikke være nærtagen her inne, Figa -da er du garantert på feil plass!
Figa *Fødeklar* Skrevet 10. februar 2008 #40 Skrevet 10. februar 2008 Da går det jo faktisk an å spørre om hva dere lurer på i tråden hvor det faktisk er reelt. Kanskje hun trakk seg fra diskusjonen fordi hun skjønte at HI hadde rett. Eller fordi hun ikke gadd å diskutere mer. Jeg vet selvfølgelig ikke hva denne diskusjonen dreide seg om og hva de forskjellige mente. Er heller ikke interessert i det. Det jeg reagerer på, er at man lager en tråd med nicket til en person, der folk snakker om personen som ikke en gang svarer for seg og tråden faktisk fortsetter! Men jeg er da selvfølgelig ikke nærtagen. Denne tråden handler ikke om meg en gang. Du reagerer på det jeg skriver, jeg reagerer på hva du skriver. Sånn er det her. Og min mening er som sagt at det er lavmål å henge ut personer. Om man er på kranglesiden eller ikke! Men HI, neste gang du prøver å lage et seriøst innlegg, la ord som "bitches" utebli. -For din egen del!
Gjest Skrevet 10. februar 2008 #41 Skrevet 10. februar 2008 Det var jo ikke seriøst ment da. Hallo liksom?! Jeg er DØDSKUL som prater om meg selv i 3. pers. Haha.
AndreVonDrei Skrevet 10. februar 2008 #42 Skrevet 10. februar 2008 Var det ikke, Annci? Halloooo lizm!! Dødkul....neppe.
Bare™ Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #43 Skrevet 10. februar 2008 Herregud- disse tenåringene krangler om alt, da--- Ok. 20 er nesten tenåring, Figa... Jeg har IKKE hengt ut hun med alle tegnene og guttenavnet- jeg ETTERLYSTE henne. At hun ikke har svart, er for pokker ikke min feil? Og Annci: Når jeg ser du bruke ordet "tragisk" for ørtende gang på fire innlegg med tilsammen 5 setninger, så bør du utvide vokabularet ditt. Figa og Annci: Dere har begge hestenavn- ta dere en tur på ridebanen og vift med halen der. I hesteår er dere kanskje litt gamle, men er dere pent brukte holder dere noen helger til!
Figa *Fødeklar* Skrevet 10. februar 2008 #44 Skrevet 10. februar 2008 Jeg er faktisk ikke 20 år, jeg er nitten, så ja jeg er tenåring (fremdeles lurer jeg på hva dette har med saken å gjøre?). Hvis du etterlyser henne, eller er veldig nysgjerrig på hva hun mener, er det faktisk mulig å skrive en PM istedet for å lage en ny tråd. At hun ikke har svart, er selvfølgelig ikke din feil, men hennes valg. At denne tråden har fortsatt med tanke på at hun du etterlyste IKKE har svart, har tydelig vist dine intensjoner med tråden. Du som er 32/33 år burde da være voksen nok til å ikke omtale jenter som "bitches" (et ord som jenter og gutter på fire-fem år yngre enn meg velger å bruke - ikke en gang folk i min omgangskrets bruker det ordet lengre). "Dere har begge hestenavn- ta dere en tur på ridebanen og vift med halen der. I hesteår er dere kanskje litt gamle, men er dere pent brukte holder dere noen helger til! " -Takk for opplysningen. Om dette skulle ha noe med min personlighet å gjøre, vet jeg sannelig ikke, men så har jo du faktisk oppkalt deg selv etter en sjokolade. Om nitten år er mye for en hest, vet jeg heller ikke. Skulle vi begge nå vært en hest, ville jo det vært ganske synd, i forhold til deg, siden du da hadde ligget for døden. Så vi får da prise oss lykkelige for at vi begge er mennesker (og undre oss over ditt underlige utsagn om hestenavn og hester...).
Ikkelektuell Skrevet 10. februar 2008 #45 Skrevet 10. februar 2008 "Jeg har IKKE hengt ut hun med alle tegnene og guttenavnet- " Merkelig at noen synes det i det hele tatt, hva? Du kom da tross alt bare med et par insinuasjoner om vedkommendes intelligensnivå. Hvordan definerer du uthenging, JAPP?
Bare™ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #46 Skrevet 11. februar 2008 Hun svarte ikke på den tråden det i utgangspunktet ble diskutert... Og såvidt meg bekjent så er ikke disse kritikerene i denne tråden med fra den diskusjonen som var da hun ble etterlyst. og ps! Hvem vet om noen sender PM eller ikke?
Bare™ Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #47 Skrevet 11. februar 2008 Du har selv kommentert et unødvendig svar til deg fra en anonym, Figa. De anonyme er som regel de verste kritikerne. For å unngå dette evinnelige munnhuggeriet ble dette skrevet i HI. I min omgangskrets brukes det aldri. Men så har jeg omgangskrets utenfor nettet, da. VIktig å påpeke at det er et ofte brukt uttrykk her. Ofte da av anonym... har du vært her en stund, så kjenner du etterhvert lusa på gangen.
Figa *Fødeklar* Skrevet 11. februar 2008 #48 Skrevet 11. februar 2008 "Du har selv kommentert et unødvendig svar til deg fra en anonym, Figa." -Jeg reagerer ikke på det du skriver til anonyme i HI. Synes bare det er litt spesielt at en 30-åring velger å bruke ord som "bitches". "VIktig å påpeke at det er et ofte brukt uttrykk her. Ofte da av anonym..." -Ja da synes jeg du har all grunn til å bruke det!
Ikkelektuell Skrevet 11. februar 2008 #49 Skrevet 11. februar 2008 Hvem sikter du til med 'disse kritikerne'? Jeg har minst ett innlegg i tråden om unger som planlegger å få barn, og der svarte jeg faktisk vedkommende du har tilegnet tråden til, uten at det egentlig har noe med saken å gjøre. Hun svarte heller ikke på mitt innlegg der, men jeg gidder ikke å lage egen tråd for å dumme henne ytterligere ut av den grunn. Hvis hun ikke svarer deg på PM heller, så gidder hun kanskje ikke å bry seg, noe hun jo står fritt til å gjøre.
AndreVonDrei Skrevet 11. februar 2008 #50 Skrevet 11. februar 2008 Tja...eller kanskje hun har dratt til syden med den nyfødte ungen sin...*dask på lanken* :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå