Gå til innhold

Hva skal babyen deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår skal hete Oscar... verdens nydligste navn! om det er topp hundre eller ei:)

innlegg nr 100! jeii!!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår skal Noah

Skrevet

Lille jenta vår skal hete Hedvig

Skrevet

Så kult!!!! Ingen her har nevnt navnet vi skal gi vår lille gutt=) Bendik!

Blir det derimot jente har vi ikke peiling!!! Så håper jm har rett!!

Skrevet

Jeg synes Didrik er sååå pent, eller Fredrik, men vi får jente, så prøver å få mannen med på Emilia =)

Skrevet

Gutten vår skal hete Thorgrim

Skrevet

Førstevalget mitt var Ellinor, men det får jeg ikke mannen til å gå med på. Så da blir det Tora. Det er direkte oppkalling, så det er jo kjekt :-)

Skrevet

Her blir det Tia Amalie...

Skulle være Tara adele,men det er så lett å finne "tarantell" som kallenavn så da gikk vi for Tia istedet...

Skrevet

Vår lille tass skal hete Iver:) Muligens Iver Leander:D

Skrevet

Nikolai som ligger og spreller i magen her:o)

Skrevet

Mathias her:D

det var egentlig bestemt helt fra år 2001 da vi venta vårt første barn, med det ble ei jente så hun ble ei Natalie, også har vi ei sara fra før av og:)

Skrevet

Hei. hvis det blir gutt blir det Sebastian, hvis det blir jente blir det Anna. 12 dager til termin:))) hilsen førstgangsfødende

Skrevet

Veldig glad for at jeg kun så en Sebastian, siden dette vistnok er et veldig populært navn, og vi bestemte oss for dette for 1 år siden (mistet 1))

Skrevet

venter jente, Marielle og Majlén står på topp, men vi er ikke helt sikre ennå, må jo se lille pia våres først;-) andre navn som er på lista våres er:

Nathalie

Luna

Leah

Tia

Skrevet

Simen André hvis det blir gutt, noe ul viste ganske tydelig... Blir det alikevel jente, skal hun hete Ida Celise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...