Gå til innhold

Hva skal babyen deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår skal hete storm, vurderer litt storm elias men er ikke helt sikker..

om det skulle vise seg å være en jente blir det lone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten vår skal hete Nikolai, og om han skulle vise seg å være jente får pappaen viljen sin, og skal hete Hedda;)

Skrevet

Vi skal ha ei lita tulle som skal hete marikken:o)

Skrevet

Frøkna vå skal hete Helene, Norah eller Mira. Får se hva som passer best.

Skrevet

Arne Hilmar??? Ikke gjør det...

Skrevet

Her kommer en liten Robin.. :))

Skulle det mot all formodning komme ei jente, har vi tenkt på Nathalie.. Men tre ulike leger har sagt gutt, så satser på det! :)

Skrevet

Har ikke peiling ennå, men et navn må han ¨få. Hvis det viser seg å være ei jente noe ikke ultralyden tyder på da så blir det Heidrun

Skrevet

Vi trodde vi skulle få gutt,som dere sikkert skjønte på nick`et:)

Men her kommer det vist ei lita Luna Indiana:)

Tror vi...hehe. kan jo forandre seg når vi ser a:)

Skrevet

He he ja 90 stk, min kjære mann har 12 søsken å de har alt fra 2 til 15 unger på det meste, så det er en stor slekt, har selv bare 1 søster, så det var stort å komme inn i en slik stor familie :) Mange av søsknene hans er i smits venner sekten.. min mann er selv oppvokst i denne sekten. Men har ingen tilknytning til den nå

Skrevet

Vår lille prins får nok mest sansynlig navnet Conrad Olai når han kommer lit verden om noen dager :-))

Skrevet

Vi vet ikke kjønnet, men er så sikre på at det blir gutt.. Rart det der =) Blir det gutt skal han hete Felix René.. Blir det jente, derimot, blir det Angelica Tirill...

Skrevet

her kommer lille Jonas til verden:) oppkalt etter sin, far, bestemor og oldefar:)

Skrevet

Jenta vår skal hete Isabella. Vår lille Bella=)

Skrevet

vår skal hete Noah Werner, Werner etter pappaen, farfaren og oldefaren :)

Skrevet

Mest sannsynlig en gutt som skal hete Kasper, Trym eller Torjus. Blir det en jente; Tirill.

Skrevet

har ei lite prinsesse som heter vida. fiint navn :) får mange kommentarer, hyggelig at det er flere som liker navnet, er ikke så vanlig der vi bor ihvertfall. Lykke til :)

Skrevet

Her kommer det en Ida Madelen

Skrevet

Vinjar :-) Tror jeg.. Er litt i tvil om jeg liker navnet 100 % enda. Men mannen min og sønnen vår på 3 år er veldig glad i det navnet. Så spørs om det ikke blir det. Har tre måneder igjen til å venne meg til navnet da :-)

Hvis UL har vist feil så blir det Leah Marie regner jeg med. Men det var veldig tydelig at det var gutt, så blir ganske sjokkert hvis det kommer ut en jente )-:

Skrevet

Vi venter jente. Hun skal hete Kajsa.. Kajsa Elise, men Kajsa til hverdags..

Skrevet

Eva er klassisk, enkelt og pent!

Og ikke så vanlig heller. Det er mange som heter det i Norge, men de fleste er godt voksne damer. Så i forhold til Frida og Anna (som også er pene navn) tror jeg jeg ville valgt Eva!

Skrevet

Frida er verdens fineste jentenavn:) nå venter jeg en gutt, men om neste blir ei jente skal ho hete Frida!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...