Gå til innhold

Hva skal babyen deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til oss kommer Mathilde :)

Signerer også anonym, av samme grunn som Anonym over meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leo nikolai mest sannsynlig, eller elise om det blir en jente... men er rimelig sikker på at det er en gutt :)

Skrevet

Gutten i magen min blir nok sannsynligvis en Noah eller Benjamin. Ikke lett dette med navn, gitt......

Skrevet

Jenta vår skal hete Mille Nathalie

Skrevet

Hvis det er en gutt blir det nok Johannes. Hvis det er en jente er vi mer usikker, men heller mot Caroline eller Charlotte.

Skrevet

vårt lille gull skal hete isabella madeleine=)visst ul visst riktig da å d blir jente=)

kommer d plutselig en gutt har vi ikke peiling...

Skrevet

Hilmar Mathias klinger vel enda finere :-)

Skrevet

Jenta i magen min skal hete Emilie.... det har vert bestemt fra første stund jeg viste jeg var gravid :o)

Skrevet

Signe her... :o)

Skrevet

Vet ikke kjønnet, så det blir kanskje Christian eller Alexander hvis det blir gutt, Christina, Linnea eller Emilie hvis det blir jente.

Skrevet

jenta vår skal hete Nathalie:-) synes det er så fint og samboer er blitt helt bestemt på det navne... hehe

Skrevet

Her blir det Phillipa. Hadde lyst på Leonora , Leona og Helena også - men nå er vi enige

Skrevet

Blir nok en helene her tenker jeg, om hun ikke ser ut til å hete noe helt annet.

Skrevet

Vårin :o)

Hvis det skulle vise seg å være gutt, så er vi ikke helt bestemt på Balder eller Loke ;o)

Skrevet

Vår lille skatt skal hete Vida:) Det er første gang jeg forteller det inn på BIM.

Skrevet

har også tengt på Signe. Jeg liker best vanlige norske navn og ikke er på motefronten. Har også tengt litt på Solveig og om det blir gutt blir det Olavf eller Jørgen.

Skrevet

Blir det jente skal hun hete Tilda eller Hanna, gutt tror vi han får navnet Anders.

Men det er ikke sikekrt at h* ser ut som noen av delene...hehe. blir spennende.

Skrevet

Her blir det enten WIlliam, Sondre eller Anton..

Skrevet

Hurra, ingen som har valgt samme navn som oss!

Jenta vår skal hete Alva. :-)

Skrevet

jenta vår har foreløpig noen alternativer....Erle og Marlene står veldig høyt på lista:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...