M&MH Skrevet 29. januar 2008 #51 Skrevet 29. januar 2008 hjelpes... jeg blir nesten litt skremt her jeg. Ser fra alle uttalelsene dine at du er jo ikke helt riktig i hodet, Lamèla. Stakkars...
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. januar 2008 #52 Skrevet 29. januar 2008 Hehe, røyker du eller ?Eller har gjort ? Og ikke er kvitt abstinensene ennå ? Høres sånn ut. Og jeg syntes ikke synd på deg.
M&MH Skrevet 29. januar 2008 #53 Skrevet 29. januar 2008 Nope, en ikke røyker her. Er bare ikke fullt så tett i pappen som deg.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #54 Skrevet 29. januar 2008 Selvfølgelig skulle du ta med deg ungene og flyttet. Er det erentlig et dilemma? Og når du som du selv sier er ut av stand til å ta vare på dine egne barn, burde du kanskje tenkt to ganger før du ble gravid igjen. Og ihvertfall ikke uttale deg om andres evner til å ta seg av sine barn.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #55 Skrevet 29. januar 2008 Det er første gangen jeg faktisk har blitt skikkelig provosert av en bruker her. Noen burde beskyttes fra seg selv.
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. januar 2008 #56 Skrevet 29. januar 2008 Ja, jeg skulle tenkt meg om ja, det er riktig det. Men gjort er gjort. Men om jeg flyttet ut nå hvem skulle da tatt seg av ungene da ? Du ?
Gjest MyIian Skrevet 29. januar 2008 #57 Skrevet 29. januar 2008 Hvor får du det fra Lamela at røykere er mindre glad i barna sine? Jeg syns du begår omssorgsvikt ved å ha barna dine i det huset dere er i nå. Samm faen om du ikke får lekt med de med BL, det er verre at de ser mor bli mishandlet psykisk. du har vel bare dårlig samvittighet og legger det over på røykerene.....
Gjest MyIian Skrevet 29. januar 2008 #58 Skrevet 29. januar 2008 Kanskje barnevernet. For du burde jo kanskje ikke fått flere barn når du ikke kan ta vare på de ?
M&MH Skrevet 29. januar 2008 #59 Skrevet 29. januar 2008 Enig med Mylian. Det du gjør er omsorgssvikt. Hva tror du barna dine vil tenke? Du lærer dem jo faktisk at det er greit å bli mishandlet psykisk. Tragisk. Jeg syntes virkelig synd på deg, og tror seriøst du trenger hjelp.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #60 Skrevet 29. januar 2008 Nei for jeg røyker jo, så jeg er da ikke hendt til å ta meg av barn. Du får ta kontakt med barnevernet da. At du er så egoistisk at du lar en overgriper ha barna dine er utilgivelig. Og at du seriøst kan mene at det er verre for et barn å bli utsatt for vond lukt en for voldtekt....vel.....
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #62 Skrevet 29. januar 2008 Jeg blir helt skremt jeg!! Har ikke lest så veldig mye av det du har skrevet før Lamela, men av det jeg har sett, har det meste virket bak mål. Men allikevel har jeg aldri giddet å engasjere meg, latt tvilen kommet deg til gode og alt det der... Men nå har jeg lyst til å si en ting til deg: Få hjelp!!!!
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. januar 2008 #63 Skrevet 29. januar 2008 Det får du ta opp med legen, familierådgiverene og med barnevernet her. For jeg har nemlig ringt dem, og ble rådet til å bli til etter fødselen. Og det var med legeerklæring på hvor dårlig bekkenet mitt er og på at jeg ikke er i stand til å ta vare på ungene om jeg flytter.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #64 Skrevet 29. januar 2008 Og hva får deg til å tro at en mann som er i stand til å misshadle dama si ikke gjør det samme mot barna. Hadde jeg kjent deg skulle jeg sendt en melding til barneværnet selv.
Gjest MyIian Skrevet 29. januar 2008 #65 Skrevet 29. januar 2008 blabla. Så hvorfor lar du ikke HAN ha barna og så flytter du ? Jeg blir kvalm av deg.
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. januar 2008 #66 Skrevet 29. januar 2008 Vær så god. Jeg fikk ikke hjelp av barnevernet til å flytte så hvordan skal du klare det... Ble som sagt rådet til å bli, etter å ha kontaktet dem i desperasjon.
Gjest MyIian Skrevet 29. januar 2008 #67 Skrevet 29. januar 2008 Så dra på et krisesenter og anmeld samboeren din. Han har tross alt voldtatt deg. Sånt har jeg nulltoleranse for. Mulig du syns det er ok, men da må du i alle fall legges inn.
___ Skrevet 29. januar 2008 #68 Skrevet 29. januar 2008 Før dere lar debatten gå over på andre temaer så husk at det er aldri, aldri den som blir misshandlet som skal ha skylden. Alt skyld ligger hos overgriper. Leg vet ikke hva som foregår hjemme hos Lamela, men om hu blir mishandlet så bruk nå ikke det mot henne. De to tingene har ingen ting med hverandre å gjøre. Jeg finnes ikke enig med henne, men hun må da få lov til å mene dette likevel. Hun skader ingen med meningene sine, selv om noen kansje får litt høyt blodtrykk. Gled dere heller over at det er noen som skaper litt liv her.
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. januar 2008 #69 Skrevet 29. januar 2008 Når har han voldtatt meg ? Sex i søvne ja.Han trodde jeg lot som.
Gjest MyIian Skrevet 29. januar 2008 #70 Skrevet 29. januar 2008 Så du ser ikke på det som overgrep? Du gjorde jo det da du skrev ut her at du hadde sagt at han aldri skulle gjøre sånn og at han brøt det.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #71 Skrevet 29. januar 2008 Har ingen tro på at de rådet deg til å bli hvis du fortalte hele sannheten... Men en ting jeg lurer på.. Når du sliter sånn med bekkenet nå. Hva gjør du hvis det ikke går over etter du har født? Det gjør ikke alltid det vettu. Jeg sliter ennå, snart 8 mnd etter fødsel. Hvordan skal du klare å ta deg av alle barna da? Blir du fortsatt hos din syke mann?
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #72 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er enig med deg der, Poamin. At det aldri er den som blir mishandlet sin skyld. Men synes jo det er forferdelig at hun blir når det er sånn. Det er jo uskyldige barn som blir rammet også.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #73 Skrevet 29. januar 2008 Poamin: det er det vel heller ingen som hevder. Det er vel heller det at hun utsetter barna sine for fare ved å forbli i forholdet vi reagerer på. Og at man i en slik situasjon har så utrolig manglende evne til å se seg selv at man syns det er greit å sitte å lire av seg den dritten hun gjør her inne.
M@mm@ til mine barn Skrevet 29. januar 2008 #74 Skrevet 29. januar 2008 Vi har snakket om det i ettertid og han har totalt misforstått noen jeg har sagt for flere år siden. Da sa jeg at det hadde hvert deilig å bli vekket av at han begynte med forspill på den måten. det han har misforstått er at jeg faktisk skulle bli vekket, og ikke fortsatt sove gjennom alt. Dette har faktisk tatt tid å skjønne, og det er og blitt ham fortalt at dette er misbruk. Av andre enn meg. Og etter det har han ikke rørt meg. Mao, noen har lært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå