Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, hadde du regnet med det ?

Skrevet

Hehehe nå ler jeg litt her..

Lamela du svarer jo ikke på det Fumlis spør om engang..

Det er vel ingen som bryr seg mindre om barna fordi de røyker vel..

det tror jeg tilogmed datteren min på 8mnd skjønner..

Skrevet

Bare la henne krangle. Det er jo bare for morro :-). Hun er sikkert ikke så ensporet i virkeligheten.

Skrevet

La oss ikke håpe det.. ;o)

Skrevet

Jeg tror ikke Lamela er så flink til å lese eller forstå hva andre her skriver. Kanskje hun forstår bedre i virkeligheten.

Skrevet

Jo, jeg er faktisk så ensporet når det kommer til røyk og egoistiske røykere som ikke tar hensyn til barna jo.

Skrevet

Tar du hensyn til barna dine når du lever med en mann som har sex med deg mot din vilje i søvne?

Skrevet

Herregud lamela, lever du i et slikt forhold? Så lite du bryr deg om barna dine. Lar de leve sammen med en som begår voldtekt. Nei, sjønner at du ikke bryr deg om barna dine.

Skrevet

Ja, på den måten at det faktisk er noen til å ta seg av dem, mens jeg ikke er i stand til å gå omtrent, og aller minst leke, steller og bære.

Hvordan tror du det hadde gått om jeg hadde bodd alene med dem ?

Flytter etter fødselen til din opplysning.

Så snart jeg klarer å gå igjen.

Omtrent alt er ferdig pakket.

Skrevet

Noen til å ta seg av dem? Hva om din søte samboer var død? Hvem skulle gjort det da? ikke si at du er en av de som får barn de ikke klarer å ta vare på, fordi de er avhengig av en mann?

Får bare håpe det ikke har gjort så mye skade på barna ettersom det råder det villeste kaos hos dere fra tid til annen.

Skrevet

Vel, da synes jeg faktisk litt synd på barna dine, men du har sikkert noen fornuftige sider også. De klarer seg nok selv med en mor som er ensporet på enkelte områder.

Skrevet

Nei., men kanskje du skulle prøvd deg i bekkenet mitt først, så skulle vi sett hvordan du tok deg av dem. Jeg syntes faktisk at de fortjener noe mer enn å sitte på fanget mitt hele dagen fordi jeg ikke klarer å bære dem, stelle dem, kle dem, eller leke med dem.

Og hadde han ikke hvert her så hadde jeg faktisk ikke hatt noen andre til å ta seg av dem.

Skrevet

Da skjønner ikke hvorfor du ble gravid igjen, du har klaget åp han hele graviditeten. Til din opplysning er bekkenet mitt ødelagt av graviditeten men jeg pusher meg selv til å ta vare på barnet mitt fordet.

Skrevet

uff....ikke bare bare å måtte bry seg om alle andre..

men jeg trodde at hun var mere oppegående enn det hun har vist her på innleggene.

min sympati er borte,når det gjelder kaoset i heimen.

Skrevet

Jaja, det sier mest om deg. Som syns det er grusomt å utsette barna sine for vond lukt, men mer en gjerne utsetter dem for voldtekt.

Skrevet

Nei, denne brukeren viser gang på gang akkurat hvor lite oppegående hun er.

Skrevet

Har jeg utsatt dem for voldtekt ?

Jaha... vi leker det da til sykebilen kommer og henter deg !

Skrevet

Jeg er ensporet når det kommer til å beskytte ungene mine ja.

Skrevet

Hvem har bedt om sympati da ?

Ikke meg.

Skrevet

Og du at du kommer rett fra krangle.

Vil nå heller si at det er mer oppegående å beskytte ungene sine enn å utsette dem for røyk, og gud vet hva med den innstillingen der.

Skrevet

Det er du som syns det er greit å la barna være i en overgripers varetekt. At du ikke skammer deg.

Skrevet

Og hva mener du at jeg skulle gjort da ?

Flyttet ut, og latt ungene gå uten stell, klær og lek ?

Hva med sønnen min på 4 som trenger hjelp fra han står opp til han legger seg ?

Forslag ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...