Gå til innhold

Ære være deg Lamela!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry, men synes du er helt fanatisk og da blir det vanskelig å diskutere saklig med deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit nok... det er mindre passiv røyking enn f. eks på restaurantene.

Men der var det voksne som ble utsatt, og der ble det røykeforbud.

Her er det snakk om små, små barnelunger, og riktig nok mindre mengder av passiv røyking.

Men likevel passiv røyking. Og små barne lunger tåler mye mindre enn voksne.

Skrevet

Spørsmålet er jo om det er farlig for barna. Er det ikke det så ser jeg ikke det store problemet.

Vi omgir oss med mange giftstoffer som ikke er skadlige i små mengder, og også stoffer som er litt skadlige men som vi ikke fjerner likevel. Etter din logikk burde det vel også bli totalforbud mot å kjøre ungene til barnehagen med mindre man har EL-bil. Eksos er også farlig.

Skrevet

Spørsmålet bør vel heller være:

Har dere røykere forskningsrapport på at det IKKE er skadelig for ungene ?

Her er det kun egootrippen som snakker, hører jeg.

En ansvarlig ansatt tar først hensyn til ungene og så til seg selv.

Skrevet

I det minste burde det ikke hvert bygget barnehager og skoler inne i sentrum.

Skrevet

For å være ego i dette tilfellet måtte jeg vel ha vært en røyker og barnehageansatt og jeg er ingen av delene, så hvor egoet kommer inn, det lurer jeg fælt på...

Skrevet

Nei det er bare du som er avhengig av den jævla røyken.

Skrevet

Hvis den var myntet på meg, så kan jeg (som jeg har gjort over) informere om at jeg ikke røyker...

Skrevet

Fy faen for en patetisk innstilling.

Meg, meg, meg, meg, og meg igjen.

Skrevet

Vel, enten er du fanatisk på grensen til hysteri, eller så prøver du bare å fyre oppunder, så jeg tror jeg gir meg her.

Skrevet

Ja, den var det, og røyker du ikke så vet ikke jeg hvorfor du frivillig vil utsette ungene våre for dette.

Skrevet

Jeg røyker ikke, har aldri gjort det. Arbeider heller ikke i barnehage.

Det er det er ikke mulig å bevise at noe ikke er skadlig, bare å vise at det er lite sansynlig. Det jeg har sett av raporter på dette området viser at det er veldig lite sansynlig at de å omgås røykere er skadlig for helsen. Tar litt tid å finne frem noe, men skal se hva jeg finner, så kan jo du forsøke å finne noe som støtter dine påstander.

Skrevet

Ikke en gang Norges astma og alergiforbund advarer mot barnehager der de ansatte røyker ute. Det er røyking inne eller sammen med barna som er farlig.

Skrevet

Hva er det som gjør at det er så vanskelig for røykere å faktisk ta hensyn til andre enn seg selv, og spesielt unger ?

Skrevet

Åh.... hvor tøff vi er da....

Skrevet

De tar jo hensyn når de går ut.

Er mange ting jeg skulle ønske ungene mine ikke ble utsatt for, men for å oppnå det måtte vi melde oss ut av samfunnet.

Jeg skulle ønske de slapp kjøpepress og merkehysteri, voldsfilmer og farlige veier. De skulle aldri behøvd å forholde seg til dumme mennesker eller unødvendige kjemikalier. Parfymer og elektromagnetisk stråling skulle de vært forskånet for. Alle disse tingene setter jeg som viktigere enn at de omgås noen som lukter røyk, men sån er de å bo i dagens Norge. Det finnes mye som kansje kan være skadlig, men vi får konsentrere oss om det som er viktig.

Skrevet

Etter å ha observert X antall tråder med diskusjoner med Lamela

er det kun en ting å gjøre;

la ballen ligge dø!!!!!!!!

Kommer ingen vei når noen konsekvent diskuterer person og

andre forsøker å holde seg til saken.

Nytter ikke med forskningsresultater hvis hun har bestemt

seg for at røykere generelt er "tette i pappen".

Skrevet

Denne diskusjonen tapte du, Lamela. Fei for egen dør, før du kommenterer alle mødrene som er uegnet her inne...Tror ikke du vet hvor mange du provoserer med utsagnene dine. Gi deg!

Skrevet

Ja, en ting om gangen.

Men nå er det nå i barnehagen mine unger er om dagene da.

Skrevet

Men du er jo det! jeg har ihvertfall ikke møtt ei større fitte en deg på disse sidene.

Skrevet

Det er god underholdning ja:o)

Tenkte mest på de som kanskje tar det personlig.

Lurt på om hun er ansatt på disse sidene for å sprite opp

stemningen slik at man er ofte innom for å sjekke hva som

skjer.

Mange gode sponsorpenger hvis sidene er ofte besøkt vettu:o)

Skrevet

Kom me de jævla forskningsresultatene da på at det faktisk ikke er skadelig for ungene.

Det er jo det det burde forskes på tydeligvis med denne innstillingen her inne.

Hvor blir det av "barna først" ?

Neida... her skal det røykes til det er bevist at det er skadelig.

Det hadde vel heller hvert mer naturlig å ikke røyke til det er bevist at det ikke er skadelig.

Men den logikken er visst vanskelig å forstå for visse personer.

Skrevet

Herlighet, Lamela!! Er du så ensporet, eller kødder du med meg??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...