miss mc Skrevet 30. januar 2008 #51 Skrevet 30. januar 2008 godt å høre at d er flere som har samme symtomer som meg..har selv gått så mange ganger på do på jobb i dag pga at jeg trudde ikm kom nesten ei uke for tili..d her er nervepirrende, mn skal klare å vente til ikm m å teste.. begynner å bli spent på hvor mange som følges at til 1 tri... vi skal klare d denne mnd jenter
mell85* Gravid! Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #52 Skrevet 1. februar 2008 ÅÅ.. der kom kvisene.. på ene siden av haken.. 3 små på rad! Har ikkje hatt kviser på leeenge..! Er ikkje vant til det! Andre som merker fleire tegn nå når det nærme seg IKM? Når skal dere teste?? Eg trur eg må ta ein test i morgen tidlig.. klare ikkje å vente.. då er det 3 dager til IKM.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. februar 2008 #53 Skrevet 1. februar 2008 Ååå så spennende!! Kviser kan være et godt tegn:) Har fått en skikkelig selv, men det kan like så godt være pms for min del:P Jeg har litt stikkinger i magen og litt ømme pupper. Skal teste den 5. Det er enten ikm-dagen eller dagen før. Lykke til med testingen i morgen:)
mell85* Gravid! Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #54 Skrevet 1. februar 2008 Ja! Ellers har dei kommet for eg har sluttet på p piller.. men det er jo 1 måned siden eg sluttet. Eg kjente tydelig EL når eg hadde det.. så trur eg kom fort tilbake i systemet igjen Eg har og stikking.. litt på høgre side av og til. Kanskje eg også skal vente med å teste? hmm *gruble* Kanskje litt for tidlig? Noen tester å anbefale før IKM? QR, CB eller billig papirstrimler? Lykke til dreamer! Håper det har klaffet for deg denne gang! ) (Hard og littebitt øm på høgre pupp.. hmm)
Katsi Skrevet 1. februar 2008 #55 Skrevet 1. februar 2008 Har også IKM denne uken, 6 februar. Er vel en mikroskopisk sjanse for at det skal skje denne mnd pga en cyste jeg har hatt på eggstokken, men det er lov å håpe :-)
puse 08 Skrevet 1. februar 2008 #56 Skrevet 1. februar 2008 IKM 6-8 feb. HÅPE HÅPE HÅPE:) Tipper det blir testing alle dagene:)
Gjest Skrevet 1. februar 2008 #57 Skrevet 1. februar 2008 Ja, har ikm den 5.februar tror jeg...er i min 1 pp så litt usikker:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå