Sol :) Skrevet 28. januar 2008 #26 Skrevet 28. januar 2008 Hvor blir du spådd? Får du svar med en gang??
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 28. januar 2008 #27 Skrevet 28. januar 2008 krysser fingrene...og er litt ekstra spent siden jeg skal på ferie i utlandet omtrent da, og lurer på hvordan det vil påvirke....iom jetlag og sånt kan man jo få litt forstyrrelser i syklusen
Sol :) Skrevet 28. januar 2008 #28 Skrevet 28. januar 2008 Prøvd å bli spådd...kommer ikke til å bli denne gang. Den ene sa mai/juni og en annen sa august....... Tamme greier...Så jeg følger nok ingen av dere om de får rett..
miss mc Skrevet 28. januar 2008 #29 Skrevet 28. januar 2008 ikm 4/2 her..skal nok klare å vente til ikm m å teste, evt dagen etter el dn helgen prøver å ikke stresse med det, d har ikke fungert de 5 andre gangene har blitt spådd jeg også, ei sa at jeg var gravid å ei sa jeg blir d i april, så vi får vente å se..begge sa jente da:D
Sol :) Skrevet 28. januar 2008 #30 Skrevet 28. januar 2008 Vi er i samme pp vi (MCathrine 6 pp)!!! Spennende så da hvordan det går:) Den ene spådde jenter (tvillinger) og den andre spådde gutt..Men det føles så lenge til omdet stemmer det de sier... er ikke særlig flink med tålmodigheten...
miss mc Skrevet 28. januar 2008 #31 Skrevet 28. januar 2008 nei den er snart tom her å. har en god følelse da, har hatt murringer i hele dag..satser på d beste å kanskje vi joiner 1trimester sammen
Mummimamma:-) Skrevet 28. januar 2008 #32 Skrevet 28. januar 2008 IKM ca 8. februar, har hatt på følelsen at vi ikke har klart å treffe, men det murrer sånn i magen min...
miss mc Skrevet 28. januar 2008 #33 Skrevet 28. januar 2008 d murrer veldig i magen min å, og jeg har en veldig go følelse, har aldri prøvd så hard som i denne pp kanskje vi har noe på gang her mimmimamma?
miss mc Skrevet 28. januar 2008 #34 Skrevet 28. januar 2008 det murrer i magen min og, å jeg har en god følelse på at dette er "it".. har ikke prøvd så hard som i denne pp heller før så kanskje vi har noe lite på gang her mummimamma
Sol :) Skrevet 28. januar 2008 #35 Skrevet 28. januar 2008 Det hadde vært fint det å følge noen som er i samme periode:) Si i fra fremover hvordan det går da om du vil:) Får håpe på masse murrring fremover!! LYKKE TIL!!! Klem
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 29. januar 2008 #36 Skrevet 29. januar 2008 Oi...her var det mange i "samme båt"! Slenger meg på jeg... IKM rundt 4. februar, men er litt usikker på om det i det hele tatt kommer, da jeg slutta på pilla for ikke lenge siden, og dette er første PP. Har regna ut IKM fra da jeg normalt ville fått TR når jeg gikk på pilla, så om den syklusen stemmer vet jeg jo ikke enda.. Tenkte jeg skulle greie å vente med å teste meg til dagen etter IKM, dersom TR uteblir såklart.. men tror det kan bli vanskelig..føler meg jo helt gravid om dagen *ler* Tro kan flytte fjell altså...men er jo alltids lov å håpe
mell85* Gravid! Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #37 Skrevet 29. januar 2008 Eg og er i min 1 pp Men voknet i dag av noen forferdelie mens murringer.. det kjentes ut som eg skulle få mensen.. men er jo 1 uke til eg får den egentli.. og i går hadde vi sex.. og eg fekk vondt i livmora mens vi holdt på.. (slags strekking) Verftall om eg hadde beina for langt bak :s Aldri kjent liknende.. andre som har kjent slikt før?? I går når eg gjekk tur kjentes det ut som eg skulle få mens då og.. eg tenkte åneei.. men det kom bare masse masse utflod.. usj.. Håper det er et godt tegn!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. januar 2008 #38 Skrevet 29. januar 2008 Mensmurringer er et veldig godt tegn!! Smerter under sex kan også være et tegn på graviditet. Håper du har klart det på 1pp! Misunner dere som har symptomer allerede;) Har ingen jeg...bare litt høy temp. I går hadde jeg "leamus" nederst i magen da, hmmm, kanskje det kan være et godt tegn?;P Skjønner ikke at jeg alltid skal drive med symptomjakt, hehe.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 29. januar 2008 #39 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har ikm mandag 4. februar, og har heller ingen symptomer.... JEG VIL OGSÅ HA SYMPTOMER....NÅÅÅ!!! Hehehe... Sist jeg ble gravid (mistet i tidlig sa) hadde jeg superømme bryster, nesten vonde!! Det hadde jeg aldri hatt før, bare ømme brystvorter fram til ikm noen ganger. Har hatt en pp siden sa'en, og da fikk jeg også ømme pupper, men ingen positiv test. Og nå som jeg har brukt pergo og alt, så har jeg ingen symptomer... null og niks... Kjedelige greier det altså... Hehe... Symptomer gir jo mer håp, og jeg vil ha masse håp... Hehe. Lykke til med tiden fram mot ikm, og evt. tester...
mell85* Gravid! Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #40 Skrevet 29. januar 2008 Ja eg trur det er godt tegn eg At du kjenner noe nederst i magen Eg klarte ikkje å gå på skulen.. og nå er eg småkvalm og sliten og.. kan vere psykisk også som speler mye inn! Samboeren min synes eg har fått større pupper også! Betydelig! Men dei er ikkje ømme i det heile tatt.. bare litt tyngre.. (men eg har små pupper frå før.. A cup) Så kan hende derfor eg merker det tidlig? Håper det har klaffet Føles som evigheter til eg skal teste! Bestillt tester i dag.. 2 CB og 5 strimmel.. det får holde Håper det klaffer for deg dreamer! At symptomene kjem strømmende på etterhvert!
mell85* Gravid! Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #41 Skrevet 29. januar 2008 *Krysser fingrene for deg også Lucy T* !
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 29. januar 2008 #42 Skrevet 29. januar 2008 Ja, har hatt mensmurringer noen dager nå jeg også. I går såpass ille at jeg var helt sikker på at mensen var på vei og begynte å lure på om jeg hadde regnet ut syklusen helt feil... Har da ikke kommet noe enda, men det er klart, har kanskje brukt noen timer for mye på å tenke på det også, så kan jo hende jeg har manipulert meg selv til å få symptomer? Uansett...krysser fingre og tær for oss alle sammen
mell85* Gravid! Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #43 Skrevet 29. januar 2008 Ja akkurat slik er det med meg også! Føles som mensen kjeme.. og ein går på do hele tiden og sjekker Håper det er et godt tegn!
turtlebug, med bebi i magen:) Skrevet 29. januar 2008 #44 Skrevet 29. januar 2008 Ja, vi får satse på det
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. januar 2008 #45 Skrevet 29. januar 2008 mell85: Tuusen takk!! Håper det har klaffet for deg og, krysser fingrene XXX Spennende at du tror det er et godt tegn, får håpe det. Med alle de symptomene du har, så virker det veldig lovende! Tror man kan merke at puppene vokser mye ganske tidlig, høres jo ut som det kan være en spire i magen din. Kjempespennende!! Når skal du teste? Har en vanlig CB, en digital CB og en accutest fra babyornot. Tenkte å teste med CB digital på IKM-dagen som er om en uke, men jeg er såå dårlig på å vente;)
mell85* Gravid! Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #46 Skrevet 29. januar 2008 Ja.. blir nesten redd eg.. vertfall når eg ser å puppene.. nå utfyller dei BH ene godt! Før kunne dei ikkje utfyllest og var som regel for store.. Du kan jo teste med CB 3 dager før IKM. så kanskje det kjem opp positiv test men det sikreste er å vente til IKM dagen.. då kan ein teste når som helst på dagen og ikkje bare med morgenurin. Men veit ikkje om eg klare å vente så lenge!! Skal på klassetur til utlandet med klassen i begynnelsen av April. Og den må jo eg få legen til å skrive under på at den kan eg ikkje verme på. Den er bestilt.. Håpe det går ann å avbestille! 1 uke...skal vi vere der.. trur ikkje det er bra om eg har spire.. kan bli SA av hele greiene siden eg stresser for mye av småting Hakke lyst på turen heller.. *Krysser fingrene for deg!! Håper vi kjem over på 1 trimester sammen!*
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. januar 2008 #47 Skrevet 29. januar 2008 Jepp, man kan teste 3 dager før, 4 med den digitale. Men jeg har så kort tid mellom eggløsningen og TR. Så hvis jeg tester på IKM dagen er det 12 dager siden eggløsningen. Og det sikreste er vel å teste 14-15 dager etter eggløsningen;) Hadde jeg hatt 14 dagers lutealfase hadde jeg nok alltid testet 3 dager før, hehe. Du kan jo teste 3 dager før, hvis du ikke er redd for skuffelsen. Blir den neg 3 dager før må du tenke at det kan ha vært for tidlig. Håper du får positiv test uansett når du tester:) Skjønner godt at du vil stå over den klasseturen. Det er ikke noe vits å ta den risikoen hvis du blir så stressa. Krysser fingrene for deg og, hadde vært kjempekoselig å gå over på 1. tri sammen og flytte inn i oktober-klubben:)
mell85* Gravid! Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #48 Skrevet 29. januar 2008 Eg har ikkje bestilt den digitale.. Så det blir nok med vanlig CB Men lurer på å teste på mandag.. 1 dag før IKM. Då har eg fri og om den er positiv skal eg overraske samboer med ostekake når han kjem heim frå jobb.. *feire* Så håper veldig vi kjem over til oktober klubben! Eg har akkurat 14 dager eggløsning etter 1 mens dag. Eg veit ikkje om eg klare å vente med å teste til mandag Får sjå Ja klasseturen trur eg blir ingenting av om eg har spire.. det blir for risikofylt.. so skal ein helst ikkje reise dei 3 første månedene heller.. På turen er det mye skifting av hotell, buss og tog.. nei nei nei. Nei.. nå er eg så spent på korleis det går med oss! Kan nesten ikkje vente med å få teste! Krysser fingrene XXXXX
*Lunamor* Skrevet 30. januar 2008 #49 Skrevet 30. januar 2008 Hei mell85! Jeg er også ikm 4.feb. Har stått på denne måneden, så det blir spennende! Gøy å se at det er så mange her inne som har ikm samtidig. Har bestilt meg et lass med tester på billigtester, så tenkte å ta en test i helga. Krysser fingrer og tær for dere alle her inne som skal teste i disse dager
mell85* Gravid! Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #50 Skrevet 30. januar 2008 Hei hei Luna24 Har stått på vi også! men er litt redd vi var for seint ute angående eggløsninga.. men er no et håp om vi kaaanskje har klaffet likevel! Neste uke blir ein spennende uke! Eg og har bestilt på billigtester.. kjem sikkert i posten i morgen 5 papirstrimler og 2 CB Har 1 Quick Respons igjen på badet.. Så har nok av tester! Skal du teste allerede i helgen? Eg lurer på om eg også skal gjere det.. vet ikkje om eg klare å vente så lenge som til tirsdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå