mell85* Gravid! Skrevet 27. januar 2008 #1 Skrevet 27. januar 2008 Eg har.. den 5 februar... Er i min 1 pp. Fleire?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. januar 2008 #2 Skrevet 27. januar 2008 Hei:) Jeg har ikm rundt 6 februar. Er i min 14 pp. Har brukt kjerringråd denne pp, så håper det funker. Når har du tenkt til å teste?
*tornerose* Skrevet 27. januar 2008 #4 Skrevet 27. januar 2008 Ja jeg har IKM den 10 februar, hadde EL i går eller i dag :-) Så i dag tar vi tidelig kvelden.... hihi (",) Når har dere tenkt å teste? Jeg lurer på et par dager før IKM (da jeg har bestilt 5 billigtester)... klarer vel ikke å holde meg helt til IKM-dagen kjenner jeg meg selv rett :-D Lykke til :-D
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. januar 2008 #5 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har en test fra babyornot, en vanlig CB og en digital CB. Tenkte å vente med å teste til ikm dagen med CB digital, men det er nok stor sannsynlighet for at jeg kommer til å teste tidligere med en av de andre testene. Men skal virkelig prøve å vente til ikm denne gangen! Hadde EL på torsdag eller fredag jeg;) Lykke til dere og!:-D
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 27. januar 2008 #6 Skrevet 27. januar 2008 hei hei!!! har ikm den 4 februar... er også i min 1pp... ikke det at vi har prøvd så veldig... tar det som det kommer:-)
Mor til engelen Lucas *4pp* Skrevet 27. januar 2008 #7 Skrevet 27. januar 2008 Heia Jeg har IKM d. 5 feb utifra EL. Kan nesten ikke vente. Har så rar spotting nå 4-5 dager etter EL.
Lemis Skrevet 27. januar 2008 #8 Skrevet 27. januar 2008 Hei! Jeg har ikm 8.februar:) Ble spådd av to forskjellige at jeg skulle bli gravid i mars, men håper på denne pp og er fortsatt positiv. Tiden vil vise om de har rett....
mell85* Gravid! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2008 Vart også spådd at eg blir gravid i mars men håpe det klaffer på min 1 pp! Det blir spennende dette då! Nårtid kan ein begynne å kjenne symptomer?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. januar 2008 #11 Skrevet 27. januar 2008 Man kan begynne å kjenne symptomer fra en uke etter EL, men det er vel vanligst at de kommer nærmere IKM eller senere. Jeg ble spådd gravid i februar/mars. Siden jeg skal teste i februar håper jeg at det kan være lovende;)
Mixå Skrevet 27. januar 2008 #12 Skrevet 27. januar 2008 Har ikm 8 februar:) har tenkt å teste på mårgenen! 1. pp
Går for gull Skrevet 27. januar 2008 #13 Skrevet 27. januar 2008 Hei:) Jeg har IKM den 5 feb. Har blitt spådd at jeg er gravid nå, med jente.... Dette blir spennende:) Har brukt hostesaft denne mnd, får se om det har noen virkning da???!! Prøver alt..... Tipper jeg ikke klarer å vente til IKM dagen med å teste. Er altfor utålmodig til det... hehe Noen som har noen symptomer da?? Jeg har litt "såre" brystvoryter, har hatt ganske vondt nederst i magen og litt kvalm faktisk.... Leter etter symptomer... hehe Blir en spennende neste uke. ser det er mange på nesten samme dato også Lykke til jenter:)
mell85* Gravid! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. januar 2008 Eg trur eg skal teste på morgenen.. Eg og.. på dagen eg har IKM Vil ikkje teste for tidlig heller
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. januar 2008 #15 Skrevet 27. januar 2008 Så spennende at du har blitt spådd at du er gravid med en jente nå Hostesaft har hjulpet for noen, så håper det funker for deg og! Jeg har prøvd salviete, sambo har tatt zink og selen, og nå tar jeg wild yam. Håper det funker! Såre/ømme brystvorter hadde jeg da jeg ble gravid, så det er et godt tegn:) Tror det er litt tidlig med symptomer for min del, er bare 3 dager siden EL. Blir spennende å se om det klaffer for mange av oss:)
Truseprinsesse Skrevet 27. januar 2008 #16 Skrevet 27. januar 2008 *dreamer*, det tar rundt 70 dager for å lage ny sperm. Sånn bare at du vet det. Dersom mannen din startet med sink og selen denne ppen, så har det ikke virkning før senere. Har sendt gubben på det samme, men vet at det ikke er grunnen dersom jeg blir gravid nå. Hatt en fin prøveperiode?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. januar 2008 #17 Skrevet 27. januar 2008 Ja det er forsåvidt sant, men da blir de ihvertfall bedre om en mnd eller 2:) Har hatt en fin pp ja, hva med deg? Har en god følelse denne mnd. Om jeg ikke blir gravid nå, har jeg ihvertfall en god følelse på at det ikke blir så lenge til. Håper magefølelsen er rett..
Truseprinsesse Skrevet 27. januar 2008 #18 Skrevet 27. januar 2008 Jeg har også godfølelse på denne måneden. Håper vi kan joine oktoberforumet sammen da! Blir spennende å se. Ååååh. Gleder meg skikkelig til å teste. Har hatt en flott pp jeg. Har sexa omtrent hver dag og virkelig stått på, så nå lurer jeg på om det betaler seg. Hehe.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 27. januar 2008 #19 Skrevet 27. januar 2008 Så spennende at vi begge har en godfølelse!! Håååper vi kan gå over på oktoberforumet sammen!! Gleder meg til å teste jeg og. Skal du vente til IKM? Tenkte å prøve å vente til IKM jeg, og teste med CB digital. Hva slags test har du? Når dere har stått så mye på så burde det betale seg:) Vi hadde sex 3 dager før EL og på EL-dagen vi.. Håper det holder..
*Mo9cA* Skrevet 28. januar 2008 #20 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har ikm 7 feb, men vet jo ikke om dette stemmer da. Har gått utifra 28 dagers syklus, men er i 1pp så vet ikke om den er lengre:-S Har hatt sex hver dag gjennom hele perioden så jeg håper virkelig at det klaffet på første forsøk:-) Lykke til alle sammen!!!!
Venter på 3_de spire Skrevet 28. januar 2008 #21 Skrevet 28. januar 2008 Har IKM 9.februar, om jeg har 28dagers syklus denne mnd også. Har ikke vært helt stabil siden jeg tok ut spiralen. Hadde 3mnd med 32 dagers syklus, men sist mnd var den på 28dager. Har regnet med 28 denne mnd også. Så er det bare å vente å se. Kommer ikke til å teste før etter 13.februar, i tilfelle det er 32dager som er rett sykluslengde denne mnd. Håper det blir mange oktoberbarn!!!
*månestråle* Skrevet 28. januar 2008 #22 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har IKM 8 februar. Håper det blir babyboom i oktober Lykke til alle sammen.
mell85* Gravid! Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #23 Skrevet 28. januar 2008 Eg har mens murringer i dag.. ! Fått større pupper.. kan symptomer komme so tidlig? *Håper det klaffet!*
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 28. januar 2008 #24 Skrevet 28. januar 2008 IKM mellom 5-7 feb her. Ikke helt sikkert på el denne gang da jeg ikke brukte el tester:) Og skal ikke teste før ikm...eller det er iallefall planen så får tiden vise:)
Sol :) Skrevet 28. januar 2008 #25 Skrevet 28. januar 2008 JEPP!!!! Ca den 9/2. Er i 6. pp. Vil så gjerne at det klaffer nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå