Gå til innhold

TROMSØJENTENE ( ny tråd)


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Basseng trimmen e flyttet til mandag kl 16.00. I uke 7.

Den sku egentlig være på onsdag kl 1430. I uke 7.

E d flere som ska dit da?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter=)

 

Da har vi vært på UL=) Alt var i skjønneste orden med den lille.. Var med en lege som hadde student i hælene, så ble 3 stk fremmede der inne. La meg på benken, og tenkte " håper virkelig at det er noe der inne, for ellers blir det flaut med alle disse fremmede menneskene rundt".. hehe... Og, det var det=)

 

Vi fikk se et sprell levende foster=) Alle målene var bra og i proposjon til hverandre=) Hun kunne ikke se noen form for misdannelser, og det var den beste beskjeden vi kunne fått=)

FIkk med oss 6 bilder.. Bilder av det som med 80 % sikkerhet er ei jente=) Ble overrasket, for trodde gutt.. Var kun jeg som trodde det, så viser seg jo at alle andre som har tippet, mest sannsynlig har rett da.. Kjønn spiller virkelig ingen rolle.. vi er bare letta over det JM kunne se, vi=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hei Jenter...

 

Da har vi vært på UL :) Alt va i orden me den lille dær inne, i følge JM!

Vi fikk se et sprellende og livlig foster =)

I følge JM, ska vi ha en liten gutt :)

 

Som hun sa tissemannen sto rett opp :)

 

Hadde følelsen av at d va ei lita jenta, men e kjæmpe gla for gutt!

 

E så gla... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heei Mzme=)

 

Ja, der kom det oppdatering fra deg også, så koselig=) Så flott at alt var i orden med deres lille også. Herregud, det er jo virkelig en lettelse :D Hadde ei som heter Gun. Hadde du samme dama?

 

Så morsomt at tissemannen stod rett ut.. hehe=) Da var det vel ingen tvil ;) Koselig=)

 

Hadde faktisk ingen følelse mht kjønn, selv om sambo og alle andre har tippet jente.. hehe=)

 

Vi bare gliser og gliser og gliser idag vi=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jente 24..

 

Hehe ja hær gliser vi også bare :) Ja vi va også hos ei som hete Gun! Va koselig ho! Forsto d no sånn at ho va ganske mange prosent sikker på at d va gutt!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja vi var jo også på UL idag. På forrige ul jeg var på sa han at han trodde det ble jente, men idag sa hun gutt. Var hos Annbjørg Treten, kjempekoselig dame :) Så jeg og sambo ble litt sjokkert, hadde jo forventet jente. Men alt så bra ut og det er det viktigste. Må bare begynne å pønske på guttenavn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med jente, jente24 =)

Og grattis med gutter mzme83 og *tro&håp*!!!

 

Så godt å høre at alt sto bra til med nurkene =)

 

 

*tro&håp*

De sier det er lettere å se gutter enn jenter... Hun Annbjørg sa hun pleide å si sikkert hvis det var gutt, men ville aldri 'love' jente, da de oftere kunne ta feil på jentene...

Men kan tenke med det var et sjokk hvis dere hadde fått jente beskjeden ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese om alle ultralydene, godt å høre at alt er vel hos de som har vært :-) Har alle vært nå eller?

 

Jeg skal også på treff på torsdag, håper flere herifra kommer :-) Snart er det vi som sitter der høygravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ har ennå ikke vært.. ska ikke før den 22 feb... e jo så leeeenge til:) så bra at har gått bra me alle på ultralyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. jeg er vel egentlig over i juni-klubben jeg nå, men men.. bryr meg ikke om det=) Blir her likevel=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Ja Jente 24 du får ikke lovt å gå til juni klubben, du ska være hær i Juli Klubben :)

 

Æ ble flytta fra 4 til 8 juli, men d pga at mensen min har vært litt uregelmessig!

Satt længe igår å så på bildan fra UL, lillegullet vårs... Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir værende her inne, jeg=) Snart møtes vi vel på treff=) Blir trivelig=)

 

Nurk : sorry for at jeg ikke svarte deg på msn igår. Det har gått i ett de siste dagene.. Jeg har ny termin 30 juni, 6 dager etter siste eksamen... hehe.. spøøøøker for den, ja=) men men, tar alt som det kommer=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 24,

det går fint.. har hatt noen av de dagene i det siste jeg og!!

Ang termin, så får du trøste deg med at du sansynligvis går over tiden uansett =P (...som om det er noe trøst når man er LEI av å være stor å tung, hehe...)

Men går sikkert fint, ei venninne av meg fikk baby i desember midt i eksamens rushet.. men fikk tatt de eksamene hun skulle både før og etter fødselen ;-) Men det kan nok lønne seg å prøve å være litt tidlig ute med å få lest ferdig...

Selv har jeg termin en mnd etter siste eksamen, så er heldig med den!

 

Flere som blir med på torsdag??

Vi kan jo menge oss vi juli jentene =)

Kjenner jeg trenger en pause fra lesinga! Trenger litt baby-talking!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ruffy :) Jeg skal på vanntrim for gravide mandag 11.februar kl. 16-17! Det blir bra! Vi snakkes! Er du med på treff imorgen klokka seks på Gründer? Vi er vel tre herfra som skal, Nurk og Petrine i tillegg til meg. Så blir endel som har termin i sommer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin, kor mange innlegg etter at æ skreiv første innlegget. Så ikke at dåkker sku treffes for no æ :) Hadde vært deilig å vært å svømt på LHL, e jo råfint basseng der.

Har ikke bynt å få nåkka mage enda. Bynne å vises litt på bilda, men merke ikke så mye til den. Kun når han rulle rundt :)

Har ikke gådd opp nåt sælig enda, kun 2 ekstra kilo. Har fått apetittn tilbake så prøve å spise så mye som æ klare. Feite mæ litt opp :)

Har jobba mye i det siste, kan hende det e derfor.

 

Har forresten fortalt sjefen min og de æ jobbe med at æ e gravid. Og alle e like overaska. Dæm har ikke merka nån ting, hehe.. Har grua mæ vældig til å si det da vi har mange gravide på jobben for tia, endten sykemeldt eller i permisjon.

Sjefen tok det forresten kjempebra og han bare smilte og gratulerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei abårdsen=)

 

Flott at sjefen din tok det kjempebra=) Artig=) Fortalte min sjef dette idag, og var veldig nervøs. Men, hun tok det veldig bra, lettelse=)

Herlig herlig herlig=)

 

Lager ny tråd nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...