Gå til innhold

TROMSØJENTENE ( ny tråd)


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Okei, fint at alt va bra! :) Ingen 3d på dæ da, lure på om d bare e nån som får ta d??!

 

Såå du ska egentlig være i juni klubben? :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, Gun med en N, ser det i papirene :)

 

Så bra å bli flyttet til tildigere termin da :-) Husker sist gang da jeg etter ul var en uke kortere på vei en jeg trodde, det var irriterende! :-) Jeg spurte ikke etter å se 3d ul, hun bare skifta over når hun hadde zooma inn ansiktet til den lille. Fikk med masse bilder også, storesøster studerer dem ivirg, med tror ikke hun skjønner så mye :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, så rart at det e sånn forskjellsbehandling! Men kanskje det e fordi at hodet lå så dypt te mæ at ho nesten ikke klarte måle det... ? Fikk to bilder, men de var ganske dårlige. De var mye bedre de jeg fikk på privat ultralyd i uke 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle :) No har æ meldt mæ på vanntrim for gravide siden æ begynne å kjenne litt signala på bekkenløsning :( Starte mandag 11.februar kl. 16-17 og vare te 10.mars. Nytt kurs starte 31.mars. Noen som blir med? Koster kr. 500,- for kurset og 300,- for å bli medlem i LHL. (ellers koster det 950 kroner for kurset)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal melde meg på! Skal du på kurs den 11 Februar eller 31 Mars?

 

Vet at man må være veldig snar med å betale etter man har meldt seg på. Da er man sikret plass, mange som har opplevd å ikke få plass selv om de har meldt seg på. Er veldig populære kurs tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal 11.februar :) Skal prøve å få betalt imorgen! Tenker å gå neste kurs også om det er bra. Vet du om det er vanlig å bruke bikini? Har ikke badedrakt... Kanskje æ må kjøpe en mamma-badedrakt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kunne å tenkt mæ å ta sånn gravid svømming=) e d nå frist for når man kan mld sæ på?

 

Trur d e vanlig å bruke både bikini og badedrakt..alt etter som ka man sjøl vil..æ har no bare bikini da..

 

God helg t alle=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er mange som har bikini. Jeg har badedrakt, men tviler på at den kommer til å passe så veldig lenge til.. Blir nok bikini på meg også :-) Jeg er bortreist den 11, så jeg tror jeg må vente på neste kurs. Synd å gå glipp av en kurstime siden det er såpass dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, tror man bare må melde sæ på før kurset starte. Men vet ikke kor mang ledige plassa det e igjen... Æ tenke å gå på neste kurs også om det e bra! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jenter=)

 

Så flinke dere er som har meldt dere på svømming for gravide=) Det blir garantert spennende=) Jeg har veldig variable uker, så tenker jeg drar i svømmehallen når det høver =) Ikke kommet meg avgårde enda, men det kommer seg vel=)

 

Ja, nå er uka her der mange av oss har time til UL=) Jeg er veldig spent. Timen som var så langt fram i tid, er ikke det nå lengre. Tirsdag, ja da skjer det=) Krysser fingre og tær for at alt er bra=)

 

Håper dere har hatt ei fin helg, og er klar for ny uke=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Trur også av æ drar te svømmehallen, når d passer...

 

Ja e rart d dær, snart e UL dær og for litt sia va d længe til den!

Kæm flere va d som hadde UL på Tirsdag enn oss 2?

 

Hadde en kjæmpe hælg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mzme=)

 

Kanskje vi kan dra i svømmehallen sammen etterhvert?=)

Ja, plutselig er det snart tid for UL.. rart! Var jo liksom så langt fram i tid,men nå er dagen her snart. Spennende=) Var vel ei av oss som har i morgen, tror jeg.. husker ikke helt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Ja d hadde jo vært koselig :) Håpe dæm klare å se kjønn på UL.. Dåkker skulle vite kjønn, vist d gikk annt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurk, koss gikk det på ultralyd idag? =) På torsdag e det BIM-treff kl. 18, noen som blir med? Det e ikke satt opp kor det skal være da. De som bruker å gå der er veldig hyggelige! De har termin i mars de fleste så de vil jo forsvinne en etter en... derfor fint om vi kanskje starter å gå på de vanlige treffene så de kan fortsette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan jo avtale det etterhvert=) Ja, vi ønsker å se kjønn. Spent på om de ser det da=) Sambo går rundt å sier " hun", mens jeg sier " han".. hehe=) Får se hvem som har tippet rett da=)

 

Nå er det skolen snart.

Ønsker deg og alle de andre jentene her inne en fin fin dag=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL!!!

 

Alle mål så fine ut, og jeg var 19+0 i dag =)

Akkurat som jeg selv mente!!! Men hun satte terminen til den 4. juli... 2 dager kortere... Var så nervøs for å bli flytta masse, så dette var flott!!

 

Babyen så frisk og fin ut, tissa og drakk... Veiva med armene og styra!

 

Og vi skal ha ei jente!

Snuppa våres får ei lillesøster =)

 

Tror jeg må slutte med spådommene mine =P

For jeg trodde jo som sagt gutt, og samme trodde jeg sist... hehe...

 

Var hos ei som heter Annbjørg eller no...

Utrolig hyggelig dame, som tok seg god tid!

 

HÆRLIG!!!!!

Gled dere masse =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei NURK=)

 

Gratulerer med vel overstått UL, og med ei lita jenta i vente=) Så kooooselig da=) Ja, koselig uansett kjønn, men du skjønner hva jeg mener=) Regner med snuppa di blir å storkose seg som storesøster=) Jeg har selv en lillesøster, og selv om vi var som hund og katt i barndommen, er hun nå min beste venninne=) Kunne ikke vært henne foruten..

 

Flott å høre at alt stod bra til med den lille, og at terminen ikke ble vesentlig endret! Må innrømme at som førstepri har jeg at alt er OK, så kommer når terminen blir og så får det om de ser kjønn være en bonus.. =)

 

Hvor lenge var du der inne? Og, er det nede i 5B på unn, eller?

Flott at det var en hyggelig opplevelse, derav at også JM var hyggelig=) Håper på det samme=) Er jo første gang, så alt er jo nytt.. Klarer nesten ikke tenke på noe annet enn morgendagens UL. Den som var så langt fram i tid, er nå bare timer unna.. hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5C Poliklinikken...

Gå hovedinngangen, og så rett frem til dere kommer til fløy C, så går dere ned en etasje, og vips er dere der ;-)

 

Det hele var en kjempe fin opplevelse ja!

Husker sist, da var det lang vente tid, og ei snurt JM, men nå fikk vi inn før tiden, og med ei super JM.. Det gjør litt forskjel ja!

Håper dere er like heldige!

 

Klart første prioritet er jo om alt er bra! Så termin og så kjønn... men det spiller jo ikke noen rolle om det er gutt eller jente heller da;-)

 

Kos dere på UL morra... er det ikke 3 av dere som skal da??

Gleder meg til oppdatering!

 

Og jente24, gøy om dere og skal ha jente...

Har tenkt sånn på.... at jeg håper gutta våres blir gode venner! Så blir permisjonstiden litt kulere for dem =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurk=)

 

Ja, da er det der jeg trodde det var=) Har jo vært på barsel den siste uken, da venninnen min ligger der.. hehe=)

 

Håper vi synes det hele er en fin opplevelse, helt klart=) Tenkt litt på det, og er råglade for at den faste JM vår er trivelig. Håper vi er like heldige i morgen=)

 

Har også tenkt på det. Hadde vært morsomt om samboerene våre ble venner=) Kan jo bli litt kjedelig for dem å gå hjemme i permisjon, uten å ha noen " likesinnede". hehe..

Sambo min tror jente, og det tror alle andre også. Jeg er vel den eneste som tror gutt da.. hehe=) Får se får se=) Krysser bare fingre og tær for at alt er i orden, jeg=) Føler at det ikke er det, men regner med og satser på at det bare er nervøsiteten som spiller meg et puss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...