Gå til innhold

TROMSØJENTENE ( ny tråd)


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Greit å høre at det ikke bare er her klærne strammer.. hehe=)

 

Jeg er akkurat kommet fra barselavdelingen. Var på besøk hos venninna mi som fikk ei lita jente 7 uker for tidlig. Hun var så lita, men så skjønn og sterk. Pustet selv og trengte ikke ligge under lys. Venninna mi så stolt og så full av følelser. Det var en herlig opplevelse=) Ble så mer virkelig, det at jeg har et lite knøtt i magen. Forstår det nok ikke 100% riktig enda... hehe..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor fint at d gikk bra me dæm begge...

Blir vell mere virkelig etter UL.. Når man får se lille nurket!

 

 

Hehe har merka no at æ e sulten hele tia, uansett om æ nettopp har spist!

Kan av og te komme litt kvalme, men farris har hjælpt mye :)

Så takk før d tipset jente 24 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mzme=)

 

FLOTT at det funket for deg også med Farris. Måtte fortelle det til min kjære mor som kom med tipset, og hun ble så glad=) Herlig at noe hjelper, for det er jo så utrolig fortvilende..

 

hehe.. nå ser sambo " Jordmødrene " på nett.. =) Vi snakket om den serien, og avtalte at han skulle se det før jeg sluttet med prevensjon. hehe.. nå skjedde jo ting før jeg sluttet da, så på den måten " trengte " han ikk se det.. Men men, nå sitter han her.. Sier " syyykt" innimellom med øreklokkene godt planta på ørene. komisk syn -hihi- =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :)

 

Ja den serien, den satt jeg og samboern å så på når den gikk på tv... Interesant å se på..

 

Uff e så mætt no, trur kanskje æ spiste for mye idag!

Hehe merkes at matlysta kommer sakte men sikkert tilbake!

 

Hvordan e formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi=) her er matlysten også tilbake.. til de grader, noe som vises på vekta.. hehe.. jaja, stabiliserer seg vel plutselig=)

 

Formen har vært strålende siden sist spykule 4 januar. Vondt i ryggen idag, og føler meg generelt tung i magen, men.. ellers bare bra=) Du er fortsatt kvalm, ja? spyr du noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, men d e bra..

Kvalmen e sånn opp og ned, men betydelig bedre.. Kaster mye mindre opp, enn d æ gjor.. Å e mange dager mellom, hvis jeg kaster opp!

 

Hehe kanskje takke være farrisen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, det her e faktisk mitt første innlegg her. Bor også i Tromsø, har termin 18 juli. Har nån av dåkker vært på BIM-treff på aunegården nån gang? E kanskje litt tidlig enda..? :)

 

Æ e faktisk i veldig bra form, har bare plagdes med lavt blodtrykk i starten, men det går bedre no. Har bynt å få apetittn tilbake og det e helt herlig :) E i full jobb og har faktisk jobba ekstra i det siste..

 

Har bynt å få mage, e helt overraska over at ingen på jobb har sport mæ om æ e gravid enda, hehe.. syns det virke helt åpenlyst. Ser ut som æ e en av de yngste på den her sia, stemme det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen abårdsen :) Nei, har ikke mulighet te å være med på treff på dagtid siden æ jobbe 8-16. Men har vært på treff på kveldstid på Gründer. Vi skal møtes i ettermiddag kl. 16 på Meieriet, bare bli med! Det er første gangen vi møtes som har termin i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei abårdsen, og velkommen til 'gjengen' =)

 

Du er nok ikke yngst nei, vet det er i allefall en til 86 model her ;-)

 

Jeg skal og på teff på Meieriet klokken 16.00 i ettermiddag, og det blir første treffet mitt. Bli med du også da!? Tror vi blir bare 3 stk foreløbi...

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Abårdsen=) Koselig koselig=)

 

Nurk : Har tenkt på situasjonen vår til sommeren og til høsten.. hehe.. tenker vi blir å motivere hverandre, ja=) Slik at vi klarer å forlate de små nurkene våre 6 uker etter fødselen..hehe.. vi seiler i samme båt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen Abårdsen..:) lure på om æ ska bli me idag.. formen har blitt bedre, greie å spise litt ijæn.. jippi:D:D

 

kæm d e som ska idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei pusi85 :) Ja, bli no med idag! Det er jeg, Nurk (Elise) og Marlen som skal idag så vidt jeg vet! Kjempekoselig om vi blir fler! Send meg melding på 41101619 om du kommer da så kan vi si hvor vi sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja d får vi:) prøve å kåmme sæ me neste gang... kossn går d me dæ da? formen e den bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!!

 

Vi hadde det kjempe trivelig på Meieriet i dag =)

Det ble bare oss 3, meg, Tone og Marlen... ikke det at det var bare-bare heller da ;-) Trivelige jenter!

 

Gleder meg til neste gang vi treffes!

 

 

Og jente.24

Det skal nok bli noen tøffe uker i begynnelsen av semesteret ja!!

Off, jeg håper det blir en baby som SOVER litt denne gangen!! Men det går seg nok til etter hvert =) Vi har nå heldigvis ikke noe obligatorisk.. Men av erfaring vet jeg det er lurt å følge forelesninga forde=P Fort gjort å bli hengende etter!

Dere bodde og i gå avstand fra uni?? Og din sambo skulle trille innom?? Kanskje vi må samkjøre menna litt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så fint at dere hadde det koselig :) Sikkert trivelig alle dåkker jentene :)

Hihi...

 

Nurk: Ska dere ha et års permisjon eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mzme83

Pappaen skal ha 35 uker med 100% lønn, jeg må ta de 9 andre ukene=)

Men han skal 'jobbe' en dag i uka så vi får forlenga permisjonstiden... Så forhåpentligvis rekker det frem til sommerferien 2009!

Men vi har ikke regna helt på det ennå.. Han er så heldig at han kan 'jobbe' en dag i uka, og plassere de arbeidstimene som han vil, så blir nok noen timer på kveldene, eller når babyen sover og sånn...

 

Neste gang får dere være med på treff altså!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei =)

 

Flott at dere hadde det koselig igår=) Hadde så lyst til å møte dere,jeg også, men.. hadde dessverre en avtale! Får ta det igjen, helt klart=)

 

Nurk:

Ja, vet du.. Jeg sa det til sambo igår, kanskje du og sambo til Nurk kommer trillene sammen.. hehe=) Ja, sambo må nok trille innom. Vet jo ikke hvordan det blir med amming enda da, men om alt går som det skal,så ønsker jeg jo å amme=) så.. han er innstilt på å komme på uni, og det må han ..hehe=)

Helt enig ang forelesninger osv. Vet av tidigere erfaringer at det er lett å bli hengende etter, så skal gjøre mitt slik at jeg får fulgt de. Har du noen eksamener tett opp mot termin? Om jeg har termin 2 juli ( får se hva de sier påUL), så har jeg siste eksamen 1,5 uke før termin.. spøøøøker for den, ja.. heeh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Va studerer dere?

 

Ja får prøve å være med på treff neste gang :)

Veit ikje om æ har sagt d før, men har ei vænnina som har termin 10 daga etter mæ (vist termin 4 juli)

Ho e ikje hær inne på BIM, men kan jo prøve å få ho med på treff neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig da mzme83!!

Jeg har jo ei svigersøster som jeg sikkert blir å dra med etter hvert... Hun bor i Fredrikstad frem til i mai da... Men skulle være her en mnds tid fremover nå, for hun ville til JM og UL her, siden det er her hun blir å føde =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...