Gå til innhold

TROMSØJENTENE ( ny tråd)


AS og lillemor=)

Anbefalte innlegg

Hei hei jenter=)

 

Her er alle Tromsøjenter velkomne=) Vi fant jo ut for ikke så lenge siden at vi er ganske mange jenter i Tromsø med termin ganske så nært.. så, derav er tråden og senere møter kommet i stand=)

 

Ønsker dere alle ei riktig god helg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Hei...

 

Ja koselig me mange fra Tromsø, me så nær termin!

Noen som kan svare mæ, hvorfor oppblåst mage på kveldene?

 

Hehe blir så fort sulten, merkes at man spiser småe måltid..

 

God hælg alle sammen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt vanlig å være oppblåst på kveldene...

Det har jeg vært helt siden testen var positiv =P

Men jeg aner ikke hvorfor da........

 

I dag har jeg endelig fått handla litt gravid klær =)

Det ble 2 bukser, og 3 gensere... Og tidligere så handla jeg en del singletter og t-sjorter på salg! Nå trengtes det nye klær, så det var godt å finne litt!

Selv om jeg synes utvalget, og utvalget av fargene er kjedelige... Det ble en del svart =|

 

Skulle ønske jeg viste hva vi venter, for det er jo så mye fint på salg på lindex =) Liker så godt de barneklærne de har der!

En uke til nå så får vi vite! Hvis det ikke er en liten sjenert en da=P

Jeg tror gutt =)

 

Tør dere tippe hva dere får??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja e oppblåst på kveldan æ å:(

 

Synes alle mammaklær e så stor. Kommer aldri til å passe dem:( mulig dem bi å passe rundt magen, men ikke låran å sånn:( men æ bruke enda mine gamle bokse, har bare strikk oppe i splitten så har æ masse å gå på=) så lenge æ bruke lange gensera da..hehe

 

Har på følelsen av at det e ei lita pia som ligg i magen min=)

 

Men vet noen om visst familien til barnefaren har flest gutter, om det e sånn at det e størst sjanse for at d e gutt da? For dem e bare gutta i den familien der..hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også fargan på mammaklær e kjedelig :( Også syns æ buksene ser så store ut!

 

Hm kjønn, ut i fra hjerteslagene regner vi me jente.. Men man kan jo aldri vite...

 

Uansett va d er :) Blir gla fordeom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Oppblåste på kveldene? hm.. vet ikke hva jeg skal si jeg. Føler iallefall at magen strutter noe sinnsykt på morgenen.. Kjennes hard ut og slik.. Er faktisk slik hver morgen=)

 

Familien til barnefaren har bare gutter. Altså, som i at han har to brødre og kun guttesøskenbarn på far siden. Overvekt av gutter på morsiden av familien hans også..

 

Jeg er sikker på gutt, men sambo og de fleste andre mener jente.. Blir spennende om kjønnet vises på UL 5 feb=) Spennende.. gleder meg til å handle klær til den lille=)

 

Hva angår mammaklær, så har jeg ikke vært å sett enda. Men, nå er skjørtene ( som jeg har tydd til når buksene ikke passet) blitt for små, så må nok ta meg en tur.. hehe..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja klærnen e ganske kjedeli... å ganske lite klær e d åsså... ble åveraska av d lille utvalge.. kjøpte for ei uke sia mammaklær, va gått me bokse som ikke pressa sånn på magen...:)

 

trur groinnen til at man e så opplåst har litt me kossn mat man spis, at man e litt mer følsom for div mat no... eller nåkka sånn:) har åsså til tide vært vældi oppblåst, hatt skikkeli ont av d åsså... men få noen til å masere fotan dine, d hjelpe lufta ut:) så e d jo gått me en fot masasje...

 

merke gått på brus at d gir luft i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur foresten at vi får jente.. fordi nesten alle i min familie har fått jente først... å noen ¨på hans sie åsså..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ tror vi får jente, virke sånn på hjerteslagan og dæm si jo at gode elskera får jente :) Hehe, bli spennende å se til sommeren når den lille kommer ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er bare jeg som tror gutt =P

Trodde jo gutt sist også... men det ble jente gitt!

Her var hjerteslagene på 144 så JM turte ikke spå noe når jeg var det... Tror det ligger litt for nært 140 for å avgjøre...

 

Vet ikke noe om gutt i familien er arvelig eller ikke, men statistikken sier hvist noe om at hvis du får gutt først, så gutt som nr 2, så er det stor sansynlighet for å få gutt som nummer 3 også...

 

Og ang gravide bukser så vokser dere nok inn i dem ja..

Trodde aldri jeg skulle passe i dem sist, men jaggu så ble jeg stor på slutten ja =) Nå har jeg allerede vokst ut av alle vanlig bukser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tror, som deg Nurk, at vi får gutt=) vet ikke hvorfor i grunn.. Hjerteslagene var på 148, så ikke noe vits å spekulere pga de iallefall.. Får vente og se, forhåpentligvis vises det på UL om ikke så lenge=) Samme hva vi får, men spennende likevel :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJELP!!!

Se som det snør.....

 

Ikke så gøy ut å leke i denne snøføka =/

Snuppa sover nå, men vi hadde jo tenkt oss ut en tur etter på...

Er det noe annet som går ann å gjøre på en dag som denne??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei...

 

Ja sikkelig drit vær ute nå :(

Hjerteslagene hos nurket vårt va 152

 

Nurk: Nårtid har du UL?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, smart æ e. Kunne kanskje vært lurt å spesifisere kæm æ prata ti... :D Har på samme dag som jente.24 5. februar kl. 09.20 :)

Glede mæ kjempemasse. Har allerede vært på 3 ultralyda, men den ordinære e liksom litt spesiell føle æ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei Tro&håp=)

 

Spennende å se deg her inne.. Hvor gammel er du ol? Jeg rekker å bli 25 og sambo 27, og har vært sammen i 6 år når babyen kommer =) Vi er begge studenter, men jobber i tillegg til skolen=)

 

Ang ul.. Jeg har 5 feb kl 1230. Ja, virker som om det er den store dagen for oss her inne på denne tråden=) morsomt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro&håp: Nja magen har vell vokst litt, andre i familien har komentert at dn har vokst! Merke ikje så mye sjøl :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen har vokst her også. Ser det på morgenen, men ellers føles det bare ut som noen ekstra fettkg på magen. hihi=) Driver å rydder ut av klesskapet, klær jeg ikke passer lengre.. Har kurvstativ, og ble to stappfulle kurver med klær som skal settes bort. Ja, så kommer hyllen med buksene og collagegensrene..

 

Hvordan er det med dere og klærne? pakket bort noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 sambo blir 24 like etter lillebanet har kommet :) N Har vært sammen i 5,5 år når termin ommer. Tiden flyr :)

Sambo er buss sjåfør og jeg er student, går andre året på førskolelærerutdanninga så blir nok et års permisjon på meg.

 

Morsomt at vi har ultralyd samme dag, men så spredt på dagen at vi ikke kommer til å gå på hverandre, det var litt dumt da. Hadde vært hyggelig å møtes.

 

Angående klær så har jeg himmla mye som er alt for lite, puppene har vokst så mye at det blir helt feil passform på klærne :P Har mye tunikaer og slikt med sånn søm under brystet, men de når jo mitt på puppen nå til dags. Ser ikke særlig lurt ut. Så de blir pakket bort i løpet av dager. Ellers har jeg endel annet tøy som jeg ikke syntes er behagelig å gå i lenger. Kan til nød og neppe bruke jeansen mine, men de er så trange nederst med magen, bruker de med strikk i knappehullet, men det er liksom lenger ned det presser.

Så da sitter jeg egentlig igjen med svært lite klær :) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...