Gjest Skrevet 25. januar 2008 #76 Skrevet 25. januar 2008 "Men jeg er ny her, og trodde det var et tema som folk diskuterte her, ikke at de hetset enkelte personer på denne måten som dere så bevist har gått inn for å gjøre." * på den måten *
Voyeur Skrevet 25. januar 2008 #77 Skrevet 25. januar 2008 Du stilte deg mere opp for å bli tatt, siden du, som Bærkorga sier, debuterte her inne med personhets. Og selvfølgelig såpass fersk at du glemte knappen. Burde nesten ta av oss hatten for det.
Voyeur Skrevet 25. januar 2008 #78 Skrevet 25. januar 2008 Er det forskjell i personhets? Så det å si at man hater noen, er ikke så ille?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #79 Skrevet 25. januar 2008 Stor forskjell på de få ordene som jeg skreiv, og hva dere har drevet på med..
Voyeur Skrevet 25. januar 2008 #80 Skrevet 25. januar 2008 Og du har vært med på leken. Så noe medynk blir du ikke å få.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #81 Skrevet 25. januar 2008 Folk tutler rundt og sier "hater" hele tiden. Går for det samme som å si "ikke så begeistret" nowadays.. Så nei, synes ikke det jeg skreiv var ille. Hva synes du om det du har råttet deg sammen med kompisen din og skrevet til meg da?
nr 6 på vei Skrevet 25. januar 2008 #82 Skrevet 25. januar 2008 Har lett med lys og lykter og hun skrev *hater* "hater" er ikke det samme som HATER tror jeg, men det kan hende jeg tar feil, men så er jeg jo bare ei gammel røy....
Ikkelektuell Skrevet 25. januar 2008 #83 Skrevet 25. januar 2008 Så det er greit å hetse, men ikke å ta igjen på noen som gjør det? Hvor er logikken i det, da?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #84 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har ikke bare sitti her å tatt imot all dritten dere har slengt mot meg, nei.. stemmer det.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #85 Skrevet 25. januar 2008 Så dere har bare tatt igjen på meg for det jeg skrev til måka? Alt dere har skrevet til/om meg har vært basert på det?
Ikkelektuell Skrevet 25. januar 2008 #86 Skrevet 25. januar 2008 Jeg snakker for meg selv, de andre får stå for sitt. Har fortsatt problemer med å forstå at det de sier er noe verre enn det du selv lirer utav deg, men det får forbli din sak. God kveld.
Voyeur Skrevet 25. januar 2008 #88 Skrevet 25. januar 2008 Annci89. Du har faktisk begynt å skjønne noe. God natt.
Patetica fåkksi Skrevet 26. januar 2008 #89 Skrevet 26. januar 2008 God morgen, skal vi se. Fra deg har vi hatt: *hater bedrevitende*, (henviser til "Den jævla fuglen over.."), og at du vedder på at Voyeur ser ut som en gris, med mindre hun beviser det motsatte, også begynner du å si at vi tror du er en fullkommen idiot, at Voyeur er en erfaren mobber og en dårlig mor og en pyse, og den morsomme "ja for du syns vel jeg er en liten drittunge" fordi du er ung. "Enkle, dumme lille meg" osv. Også sier du at vi "hetser deg" ..? :-/ At du tenker det du sier om deg selv, betyr ikke at alle andre tenker det samme.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 26. januar 2008 #90 Skrevet 26. januar 2008 Gjjjeeeesssp. Kjedelig i venteland, damer? ;-)
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2008 #92 Skrevet 26. januar 2008 --Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover,--
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #94 Skrevet 26. januar 2008 Ja, gud bedre, jeg er nesten litt sur for at ingen gjorde meg oppmerksom på den i går. (Neste gang vil jeg også bli med ut og leke.)
Patetica fåkksi Skrevet 26. januar 2008 #95 Skrevet 26. januar 2008 Vi kan alltids fortsette! Var du på Liertoppen i dag, Muggis?
Gjest Skrevet 26. januar 2008 #96 Skrevet 26. januar 2008 Nei, i dag har jeg vært stuck i heimen. Trøtt trøtt trøtt. Trist er det. Nesten like trist som at du spana på feil person?
Patetica fåkksi Skrevet 26. januar 2008 #97 Skrevet 26. januar 2008 Jeg så ei med noen voldsomme mugger.
Turid Laila Skrevet 26. januar 2008 #98 Skrevet 26. januar 2008 Var det meg du så? Nei, det kan det ikke ha vært, vi var på storsenteret i dag. Sandvika altså.
Patetica fåkksi Skrevet 26. januar 2008 #99 Skrevet 26. januar 2008 Det var Banana med min mamma og pappa og!! Mens jeg var i Drammen, mellom 12:30 og 14 ca.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå