Gå til innhold

SEXFIKSERT


Anbefalte innlegg

Skrevet

"Men jeg er ny her, og trodde det var et tema som folk diskuterte her, ikke at de hetset enkelte personer på denne måten som dere så bevist har gått inn for å gjøre."

 

* på den måten *

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du stilte deg mere opp for å bli tatt, siden du, som Bærkorga sier, debuterte her inne med personhets. Og selvfølgelig såpass fersk at du glemte knappen. Burde nesten ta av oss hatten for det.

Skrevet

Er det forskjell i personhets?

 

Så det å si at man hater noen, er ikke så ille?

Skrevet

Stor forskjell på de få ordene som jeg skreiv, og hva dere har drevet på med..

Skrevet

Og du har vært med på leken. Så noe medynk blir du ikke å få.

Skrevet

Folk tutler rundt og sier "hater" hele tiden. Går for det samme som å si "ikke så begeistret" nowadays.. Så nei, synes ikke det jeg skreiv var ille. Hva synes du om det du har råttet deg sammen med kompisen din og skrevet til meg da?

Skrevet

Har lett med lys og lykter og hun skrev *hater*

 

"hater" er ikke det samme som HATER tror jeg, men det kan hende jeg tar feil, men så er jeg jo bare ei gammel røy....

 

 

Skrevet

Så det er greit å hetse, men ikke å ta igjen på noen som gjør det? Hvor er logikken i det, da?

Skrevet

Jeg har ikke bare sitti her å tatt imot all dritten dere har slengt mot meg, nei.. stemmer det.

Skrevet

Så dere har bare tatt igjen på meg for det jeg skrev til måka? Alt dere har skrevet til/om meg har vært basert på det?

Skrevet

Jeg snakker for meg selv, de andre får stå for sitt. Har fortsatt problemer med å forstå at det de sier er noe verre enn det du selv lirer utav deg, men det får forbli din sak. God kveld.

Skrevet

Annci89.

 

Du har faktisk begynt å skjønne noe.

 

God natt.

Skrevet

God morgen,

skal vi se. Fra deg har vi hatt:

*hater bedrevitende*, (henviser til "Den jævla fuglen over.."), og at du vedder på at Voyeur ser ut som en gris, med mindre hun beviser det motsatte, også begynner du å si at vi tror du er en fullkommen idiot, at Voyeur er en erfaren mobber og en dårlig mor og en pyse, og den morsomme "ja for du syns vel jeg er en liten drittunge" fordi du er ung. "Enkle, dumme lille meg" osv.

 

Også sier du at vi "hetser deg" ..? :-/

 

At du tenker det du sier om deg selv, betyr ikke at alle andre tenker det samme.

Skrevet

Gjjjeeeesssp. Kjedelig i venteland, damer? ;-)

Skrevet

--Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover,--

Skrevet

Ja, gud bedre, jeg er nesten litt sur for at ingen gjorde meg oppmerksom på den i går. (Neste gang vil jeg også bli med ut og leke.)

Skrevet

Vi kan alltids fortsette!

 

Var du på Liertoppen i dag, Muggis?

 

 

Skrevet

Nei, i dag har jeg vært stuck i heimen. Trøtt trøtt trøtt. Trist er det.

 

Nesten like trist som at du spana på feil person?

Skrevet

Jeg så ei med noen voldsomme mugger.

Skrevet

Var det meg du så?

 

Nei, det kan det ikke ha vært, vi var på storsenteret i dag. Sandvika altså.

Skrevet

Det var Banana med min mamma og pappa og!! Mens jeg var i Drammen, mellom 12:30 og 14 ca.!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...