Gå til innhold

SEXFIKSERT


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg regner med at du ikke ser ut fordi du ikke tørr å bevisa at du ikke gjør det.

 

Prøver ikke å herske over noen jeg. Men når du prøver å gjøre hva du kan for å framstille meg som en idiot fordi jeg sier jeg ikke liker folk som oppfører seg som bedrevitende, så sier jo jeg noe tilbake. Du kan synes det er så teit du vil, men at du oppfører deg slik du gjør mot noen som du selv mener er bare barnet selv (for du syns vel jeg er en liten drittunge?), så sier det jo litt om deg.

 

Beklager at du nå, gjennom noen innlegg på et forum, har oppdaget hvordan hele meg er. Både hvordan jeg ser ut hvilken personlighet jeg har. Utrolig at jeg har så mange venner og personer involvert i livet mitt som faktisk liker meg!

 

Og ja, jeg har fått en aha-opplevelse. Selv om du er på et type forum som dette hvor du tror det er mest hyggelig, gravide, modne damer, så er det ikke slik. Noen er direkte frekke, spydige mobbere. Enkelte kan ikke skylde på hormoner engang.

 

God natt. Håper du får det bedre med deg selv fremover, og ikke behøver å gå løs på enhver person du føler fortjener det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der fant du boksen ja!

Skrevet

Vet du hva NN 23:59, av og til går det bare ikke an å la være å kommentere ting. Rett og slett helt klin umulig. Det er jo ditt innlegg et godt bevis på, så ikke prøv å hev deg over oss.

Skrevet

Ps. Skal innrømme det er teit å begynne å sende bilder for å se hvem som er penest.. Men når du kaller meg stygg, så får jeg pittelitt lyst til å bevise for deg at du er den som er stygg, hvis noen her skal være det..

Skrevet

Ja, som sagt, god jul.

Skrevet

Kanskje du også hadde fått en aha opplevelse om du visste hvem som skjulte seg bakom den såkalte boksen, og det er ikke annci så du er klar over det. Tror du kan slutte å tro at du vet alt, Balooa & apestreken, for det er nemlig ikke sikkert at ting er slik som du faktisk tror det er.

Skrevet

Ja, der fikk jaggu Voyeur passet sitt påskrevet. Annci har jo aldri gått løs på noen person hun følte fortjente det..

Skrevet

Det er nok slik Voyeur at det faktisk er du og Balooa som hever seg over andre, og unnskyld uttrykket; Hva i helvete tror dere at dere er? Og hvem i helvete har innbilt dere at dere er det?

Skrevet

Ja den satt, tenker jeg! Som et pølseskinn.-

 

Skrevet

Jeg føler meg litt snytt.

 

Trodde denne debatten skulle handle om sex jeg....

Skrevet

Så synes jeg det du skrev tidligere gjorde deg til en bedrevitende i mine øyne. Men jeg lot det være med det.

Skrevet

Hahahah, nei ikke akkurat :P

Men den har vertfall fått meg til å dra på smilebåndet, så det er den nyttig for vertfall :)

Skrevet

Annci89.

 

Jeg har ingen formening om deg. Ingen. Jeg har bare påpekt at du var et lett offer, og at du benyttet deg av en tenårings hersketeknikk. Du, derimot, har stilt spørsmål med mine egenskaper som mor (!) og sier at jeg er stygg *cries* siden jeg ikke legger ut bildet mitt. Og det er du som kaller degselv for en liten drittunge, jeg kan ikke huske å ha skrevet det noen steder. Hmm..

 

Du er inne på en krangleside, hva forventer du deg egentlig? En klem og et klapp på hodet? Hvis du vil treffe på de hyggelige gravide, så burde du holde deg inne på Skravlesiden.

 

Jeg har det forresten helt utmerket med megselv, og har aldri hatt behov for å skylde på noen. En ting må du derimot lære deg: Aldri, aldri ta noe på internett personlig.

Skrevet

lol.dette var en latterlig tråd. tre voksne damer(?) som rotter seg sammen for å prøve å drite ut èn person.de eneste dere latterliggjør er dere selv.er som en jævla barnehage detta,men til og med småungene har bedre smak.

Skrevet

Nei. Jeg syntes det måka (unnskyld, måkeSKRIKET mente jeg selvfølgelig) skrev tidligere var litt for sjølgodt..

Skrevet

Hun klarte helt fint å drite ut seg selv. Så gav vi henne bare et lite dytt etterpå.

Skrevet

Jaha, og så? Som om det er min feil at jeg vet bedre enn deg, liksom.

Skrevet

Jeg har blitt sulten igjen.

Skrevet

Når du er i det stadiet i livet hvor du er tenåring og bruker denne hersketeknikken du prater om, så sier jeg drittunge.. Har vært slik ja, men det var lenge siden, og da var jeg en drittunge som faen ikke kunne oppføre meg. Slik er jeg ikke nå..

 

Ja, er på kranglesiden og forventer meg ikke noe klem. Men jeg er ny her, og trodde det var et tema som folk diskuterte her, ikke at de hetset enkelte personer på denne måten som dere så bevist har gått inn for å gjøre.

 

Ta det med ro, dere kjenner meg ikke og vett ikke fnatt om meg, så så personlig tar jeg det nokk ikke.

 

Er vi ferdig nå?

Skrevet

Når du er i det stadiet i livet hvor du er tenåring og bruker denne hersketeknikken du prater om, så sier jeg drittunge.. Har vært slik ja, men det var lenge siden, og da var jeg en drittunge som faen ikke kunne oppføre meg. Slik er jeg ikke nå..

 

Hvis du sier det så.

 

Jeg var ferdig for lenge siden, som balooa, så er jeg nesten blitt litt sulten igjen.

Skrevet

Jeg vet hvertfall hvordan jeg skal oppføre meg mot andre som ikke har gjort meg, eller andre som ikke fortjener det, noe.

Skrevet

Hm, merkelig. Jeg syntes da så tydelig at din debut her bestod av nettopp det - personhets.

Skrevet

Det er nokk av offere på internett, fra hele verden! Så det er bare å finne seg et nytt bytte å nedlegge (selv om ingen kommer til å bli like enkle som dumme, unge meg).

Skrevet

Jeg sa ikke på samme måte. Det jeg sa er ikke det samme som andre her har sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...