Patetica fåkksi Skrevet 25. januar 2008 #26 Skrevet 25. januar 2008 Virker ikke som om du har helt kontroll på det du sier selv, henviser til mitt forrige innlegg.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #27 Skrevet 25. januar 2008 Du er litt sent ute, du har bedre hell med god jul.. Er forskjell på å skrive no der å da, på et jævla forum, enn å virkelig mene det. Kom ikke her å si at du tar ALT som blir skrevet på dette forumet bokstavelig?
Voyeur Skrevet 25. januar 2008 #28 Skrevet 25. januar 2008 Nei, det er ikke så lett å ha oversikten siden de fleste bruker boksen. Kanskje du bare var uheldig med timingen av innlegget ditt? Det er ihertfall en unnskyldning du kan bruke neste gang uhellet er ute.
Patetica fåkksi Skrevet 25. januar 2008 #29 Skrevet 25. januar 2008 Så du mener ikke det du skriver, med andre ord.
Patetica fåkksi Skrevet 25. januar 2008 #30 Skrevet 25. januar 2008 "Voyeur: Jeg har ALDRI trykket i den hvite boksen siden jeg ble medlem på BIM" ..-da velger jeg å ikke tro på denne heller.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #31 Skrevet 25. januar 2008 Seriøst? Tror du ikke på meg? Faen, hvor er tauet??!!
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #32 Skrevet 25. januar 2008 Næh, ikke fullt så bokstavelig.. Hva gjør det meg til nå da?
Voyeur Skrevet 25. januar 2008 #33 Skrevet 25. januar 2008 Det gjør deg til en som ble spist og fortært for lenge siden.
Voyeur Skrevet 25. januar 2008 #35 Skrevet 25. januar 2008 Åh, jeg glemte å si av hvem, men bare klikk på nicket til balooa, så er det et fint bilde der.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #36 Skrevet 25. januar 2008 Regner forresten med at siden dere tydeligvis er ekstremt opptatt av å overbevise om at jeg er en fullkommen idiot, at denne samtalen er det mest spennende som har hent dere denne måneden? Slikt engasjement skal man lete lenge etter...
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #39 Skrevet 25. januar 2008 Send meg et bilde av deg så skal jeg vedde alt jeg penga i banken på at det ligner mer på deg, Voyeur..
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #41 Skrevet 25. januar 2008 Er nærmest en hobby for deg dette da? Du har tydeligvis masse erfaring da som endelig klarte å finne det perfekte offer? Ikke noe problem for en erfaren mobber som deg.. Du blir sikkert en god mor ^^,
Patetica fåkksi Skrevet 25. januar 2008 #42 Skrevet 25. januar 2008 Den jobben gjorde du selv. Jeg kan også vedde på at et bilde av Voyeur ligner på nettop... Voyeur!
Voyeur Skrevet 25. januar 2008 #43 Skrevet 25. januar 2008 Bare fordi du liker å dele skjønnheten din med resten av internett, så betyr det ikke at vi alle har det behovet.
Voyeur Skrevet 25. januar 2008 #45 Skrevet 25. januar 2008 Dessuten er det to type offer, de vanskelige, og de lette. det skulle ikke akkurat mye til for å få deg til å bite på kroken. Fersking.
Patetica fåkksi Skrevet 25. januar 2008 #47 Skrevet 25. januar 2008 Pyse fordi hun ikke legger ut bilde av seg selv?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #48 Skrevet 25. januar 2008 Trenger ikke å legge det ut.. Kan sende det til meg..
Voyeur Skrevet 25. januar 2008 #49 Skrevet 25. januar 2008 Hahahaha. Pyse er hva man er når man ikke tør hoppe fra 3 meteren. Og det gjør jeg. Lille venn, det å gå ut i fra at jeg ikke ser ut bak ei låvedør bare fordi jeg ikke har et behov for å legge ut bildet mitt på internetten, viser at du har litt å lære. Forresten så hadde jeg ikke tenkt til å gi noen respons, fordi det er en utrolig dårlig tenårings-hersketeknikk du prøver å utøve, og den ble jeg ferdig med for mange år siden. Du blitt kjedelig og forutsigbar, og jeg gidder ikke leke mere med deg. Dessuten kunne det være seg et lite triks å tenke at noen folk faktisk har en mening bak nicket. Kanskje du vil få deg en aha opplevelse.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #50 Skrevet 25. januar 2008 Av og til Balooa og Voyeur, av og til så burde dere rett å slett holde kjeft. Og slik er det akkurat nu, dere har en totalt usmakelig opptreden i denne tråden; Husk det går faktisk an å la være å kommentere ting også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå