Smånetta 14.mai Skrevet 19. april 2008 #126 Skrevet 19. april 2008 Jeg kjenner Tog VIggo... Han som søkte om navnet. Han er en merkelig skrue, og ikke på den gode måten, liksom. Han er medlem av Natur og Ungdom og mener at toget bør gå til alle plasser i hele Norge. Fordi han er sååå opptatt av tog, søkte han om å få hete det. Det er nesten litt trist at de ikke intervjuet han først eller noe, for han er sånn på grensa til å være bygdetulling, stakkars.
izabel Skrevet 19. april 2008 #127 Skrevet 19. april 2008 kjaeresten kom hjem, så jeg fikk ikke skrevet inn alle i går...Men et par andre navn som har doble betydninger er heller ikke aktuelle til våre barn, slik som; Femi, et vanlig arabisk navn og på den kjekkeste gutten da jeg gikk på vgs. Odd, ikke like vakkert på engelsk;) Snorre, ikke like vakkert på svensk hvor snorre er et kallenavn for tisselassen til gutta;)
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 19. april 2008 #128 Skrevet 19. april 2008 Hans-Hugo.. uttal det fort.. :/
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 19. april 2008 #129 Skrevet 19. april 2008 Tøløv het sønnen til læreren min, d må være d værste.
Nætte;mortil2 Skrevet 19. april 2008 #130 Skrevet 19. april 2008 LOL!!! Hahah!! topp tråd!! Og som en sier oppe her, tro så kjedelig hvis vi alle skulle like samme navn... Dialekt har utrolig mye å si for navn. Så veldig mange navn som er populære nå er helt fantastisk fæle på min dialekt.. Men sånn rent generelt er det veldig mye morsomt i navneboka!! Ådel, Øylaug, Vendla, Verena, Thekla.. Melkior?? Just.. Nei mye morro!!! Går sjeldent inn på navnedebatter her pga er så mange nye snodige sammensetninger.
Tomine29-Høygravid:-) Skrevet 19. april 2008 #131 Skrevet 19. april 2008 Hva med Glenn-Kent og Rita-Peggy? Undis?
Chick Skrevet 19. april 2008 #132 Skrevet 19. april 2008 Loddve/Lodve(vet ikke åssen det skrives) er det rareste navnet jeg har hørt hittil..trodde jeg hørte feil da jeg hørte det første gang..hehe... Men Embrik syns jeg da ikke er så rart.. vet om to små gutter som heter det..
Chick Skrevet 19. april 2008 #133 Skrevet 19. april 2008 Jobbet sammen med en godt voksen dame en gang som het Perdy(uttales Pærdi)..og hu var norsk..vestlending..aldri hørt navnet verken før el siden,) hehe.. Koselig dame da!hehe..
Gurine og gulla Skrevet 12. juli 2008 #134 Skrevet 12. juli 2008 Synes at agvald og Valborg er rare navn:)
♥makronelle♥ *fødeklar* Skrevet 12. juli 2008 #135 Skrevet 12. juli 2008 husker ei jente fra jeg var liten som hette Linn-Barbie. jaja hver sin smak! hehe=)
Edelweis Skrevet 12. juli 2008 #136 Skrevet 12. juli 2008 jeg synes Thale er fnt jeg da, det heter snuppa mi, så noen kommenterte det oppi her. min bror heter Njål Haldgrim og min far Haldgeir. sambos farmor hette Kjelldrid ( ikke akkurat aktuelt med oppkalling), synes leidulv er grusomt også, å slike guttejente navn som herbjørg og kjellfrid. Hampus er det morsomste jeg har hørt. Hedvig som jentenavn er jeg heller ikke fan av. pappan min kallte meg alltid Hildegunn-Gerd, GRUSOMT. og et poppisnavn langt bak i slekta var Gurine. haha..
Shining Skrevet 12. juli 2008 #137 Skrevet 12. juli 2008 Teddiken (Hun som endte opp med å være sin egen jordmor på St. Olavs for en måneds tid siden kalte datteren sin det)
Sommerbaby:) Skrevet 12. juli 2008 #138 Skrevet 12. juli 2008 Hørte om en som het Jon-Jon, men i ungdomsårene ble han så mobbet for å hete det, så han tok den ene Jon (vet ikke om det vart den første eller siste Jon:P), men som voksen tok han det tilbake, å heter i dag for Jon-Jon:) Hvor var foreldrene den dagen de skulle gi han navn????
Hilde-29har nå 2søte små Skrevet 12. juli 2008 #139 Skrevet 12. juli 2008 Kjøttfrid...var en inne på navnedebatten sist jeg gikk gravid som spurte hva vi syntes om det...lurer fortsatt på om hun mente alvor:s ellers er johan arnt en klassiker da:)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 12. juli 2008 #140 Skrevet 12. juli 2008 Passet en gang en jente som het Anna Nazarin. Men når du sier det høres hun ut som en ananas....ville ikke kalt ungen min for det....nei... Broren het Josef Benjamin...synes det er litt snodig sammensetning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå