Gå til innhold

hva er det rareste navnet du har hørt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Philius

Finnes bare en av han. Betyr " min sønn " på latinsk.

Selv har jeg en gutt som heter Chrisander, menge som reagerer på det også! Men jeg liker det:o)

Skrevet

Jeg syns jo Kårstein på P4 har rasende festlig navn... Ler hver gang jeg!

Skrevet

Realf..

Og selvfølgelig steingrim og Halvgrim.. må jo grense til barnemishandling!!

Skrevet

Storm, Indiane og Ulv.... Skikkelig fæle navn!

Skrevet

Vet om en dame som heter Gønner! Tenk deg det a! En dame!

Kjenner også en mann som heter Gunnero. Syns også det er et rimelig spes navn... :)

Skrevet

Så i avisen en gang at noen skulle døpe jenta si "Juliane Anastasia". Snakk om stormanngalskap-navn! Tenk å hete det å bli vaskedame liksom - eller bussjåfør?

Skrevet

Hehehe..hva med Cassandra? Samboeren min synes det var så fint, men siden vi får gutt så vil han ha Cassander..over my dead body..

Andre navn som er utrolig stygge er navn som er satt sammen som ikke hører hjemme noen plass feks Oluf Anders, Kåre Oddvar, Inge-Dag, Petter Bjarne osv..

Skrevet

haha! så bra LOL

Skrevet

Ho ho!!! Artig diskusjon!!!

Har vært borti et par snodige navn. (Sorry hvis noen kjenner disse..)

Føbe Mari (Føbe???!!!!!! I alle dager!!!!!)

Teit Kyrre (Hjelpes!!! Alt for at ungen skal bli et mobbeoffer....)

Også Cowboy-Lailas avdøde mann/kjæreste; PER JAN (Kreativt....)

HJÆLP!!!

Skrevet

Nordvesta......

Skrevet

stakkar høres ut som juce i analen,nå var jeg stygg , synes covadonga er rart også

Skrevet

Jeg er fra Oslo men bor i Finnmark og her er det mange mange rare navne kombinasjoner............

Tor-Ole-Per ? Johan-Nils ? Nils-Per- Mikkel ??? Elle - Kære? Biret- Siri ? Siv- Nancy ? Perny ?

Osv, osv......................

• 2 måneder senere...
Skrevet

Synes Jordulf var tøft jeg. Og JEG skapte ikke kvalme i navnedebatten heller, det var det andre som gjorde...

Hilsen mammaen til Tyr-Hedin :)

Skrevet

Og du er selvfølgelig anonym, akkurat sånn som de som skapte kvalme i Tyr-Hedin debatten min...

Skrevet

Min oldefar het Torris. Det er utrolig sjeldent, og det skal min evt. neste sønn hete. :)

Skrevet

JOLAV.......javeeeelll tenkte jeg da, ei fra fosen som kalte gutten sin det...... sier litt da...

Tjodolf...... vi kalte katten vår tjodolf da, for vi lo så godt av det navnet :D

Skrevet

Sigurd-Arnfinn, det kommer jeg aldri over.

Skrevet

Jeg må nå si at jeg synes Noah leander er grusomt stygt. Vet det begynner bli et trendnavn men synes mange her inne velger navn utifra hvor spesielt det er og ikke hvor fint.

Skrevet

Hva med de i sverige som fikk lov etter mye om og men å kalle datteren sin for METALLICA......stakkars unge...

Skrevet

Leste i en navnebok i går, og det rareste navnet jeg fant var Tog. Det er et nytt navn, fra 2003. En mann som søkte om navneendring til Tog fordi han var så fasinert av tog og jernbane!

Skrevet

Ei venninne fortalte meg i går at hun visste om to stykker som heter

Rita-Peggy! Kombinasjonen er jo helt grusom (det er for så vidt Peggy også..nøff, nøff)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...