Gå til innhold

hva er det rareste navnet du har hørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

habakuk e et bibelsk navn,men har hørt noen kallt gutten sin det............................GRUUUUUSOMT tenk da...................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det greske guttenavnet Spyridon er grusomt. Som Spyr-i-don liksom

:o)

Skrevet

TYR-HEDIN var det en gutt som skulle hete i lokalavisen igår.....

Skrevet

Det morsomste navneeksempelet i navneboka jeg har kjøpt, er jentenavnet Steinvild! :)

Skrevet

Jeg syns Njål er helt grusomt!

Skrevet

Jeg vet om ei som har kalt barna sine Oktober (jente) og Rocky (gutt).

Rocky gir meg assosiasjoner til hunder som rottweiler o.l., vi får håpe han blir en tøff gutt og ikke en liten spjæling med pipestemme...

Skrevet

Øllegård! Sjekk navnebok dere som har, hahaha :-D

Skrevet

Vet om ei jente som heter Ninja Rilen (vokste opp på samme sted). Vet ikke akurat om det er stygt, men hvertfall det rareste jentenavnet jeg vet.

Vet også om ei der begge sønnenen har Emilankton som mellomnavn (etter oldefaren). Ganske spesiellt.

Eller synes jeg Ola-Tore og Arne-Kjell er ufattelig trasig navn, he he

Skrevet

Hun som valgte Tyr-Hedin har logget stemningen inne på navnedebatten for noen mnd siden, var faktisk flere som likte det, og særlig navnet Tyr var det flere som likte. Syns jo det er helt ufattelig grusomt jeg da...

Skrevet

Jofrid (jente) syns ikke jeg er videre pent

Skrevet

Maud rita!! DET ER DET FÆLESTE!

Må-drita lissom! Snakker om at ungen din blir mobba..

Syns det er mange stygge navn egentlig.. Er veldig skeptisk av meg, så jeg sliter vel heller med og finne noen fine..

Skrevet

da er vi to, har jentenavnet klart (hemelig), men sliter med å finne et fint guttenavn (som også passer litt med storebror sitt)

Skrevet

Conan Andre og Kårill syns jeg ikke er videre pent....

Skrevet

Oli synes jeg var et rart navn. Ikke stygt, bare rart. Djoeke også (e-en i midten uttales ikke)! :-)

Skrevet

Selve nabnet er ikke så stygt, men når du kaller dattra di for May når dere heter Ones til etternavn? May Ones.......

Onkelen til min Stefar het Jordulf..... Ikke så vakkert det heller! :)

Skrevet

Var det igår eller forigårs, under Født-spalten i Aftenposten- at noen skulle kalle datteren Ymbjør. Sorry, men det synes jeg nesten var slemt...

Og Arne Brimi sin datter som heter Ømjer... Og bor i Kina- hjelpe meg.

Skrevet

Jeg liker ikke ÆRNST heller.. Eller Magnhild.. Uff...

Mormor'a mi heter Kjellfrid... Heller ikke særlig pent :P

Skrevet

Busemand,Skjørtebella og Nordisa..(har blitt forbudt i norge). Ellers så fleipet jeg og husbond om å kalle ungen for Tor Pedro (Torpedo,he,he!)

Skrevet

emalie (emalje)

kjelline

Skrevet

det er TYR HEDIN, rett og slett... sønnen til hu som skapte kvalme i navnedebatten fysj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...