Gjest Skrevet 24. januar 2008 #51 Skrevet 24. januar 2008 De andre grunnen du listet opp er jo grunn til at jeg hadde stikket av for lengst. Hadde aldri følt en trygghet i dette forholdet, høres ut som om han vil ha i pose og sekk.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2008 #52 Skrevet 24. januar 2008 Folk kan forandre seg, og det har han gjort. Kanskje fordi han elsker meg?
Gjest Skrevet 24. januar 2008 #53 Skrevet 24. januar 2008 Ja, men da er det jo ikke noe problem at han har pene ekser da?
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2008 #54 Skrevet 24. januar 2008 Nei, i utgangspunktet ikke, men det får en jo til og lure hva han skal med meg lell Hehe.
Gjest Lille jenta mi Skrevet 24. januar 2008 #55 Skrevet 24. januar 2008 Og da spør jeg: Hvorfor er du sammen med en fyr som har vært UTRO mot alle han har vært sammen med, bestiller nakenbilder og flørter med jenter på nett`???! Why...Jeg hadde aldri akseptert slik oppførsel.
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. januar 2008 #56 Skrevet 24. januar 2008 Fordi han ikke har vært utro mot meg, og fordi han har slutta og flørte med jenter på nett, fordi jeg elsker han, og fordi han er far til mitt barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå