Gå til innhold

Det var da faen så pene x'r sambo har hatt da!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

TORTUR!!!!

Ja, vi har hatt en del problemer i starten på forholdet vårt, hvor den siste x'n hans var innblanda, og hun har irritert meg noe så grønnjæææævlig!

MEN, jeg har klart og stabilisere det sånn noenlunde nå..

Men nå så jeg bildet av x'n hans føøør denne x'n som jeg plages med, og det var da voldsomt så vakker da!!!!! Hva gjør han med meg lissom???

Plage plage!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du har noe mellom øra i motsetning til de andre??

hva vet jeg c",) ??

Skrevet

Kanskje du er enda hottere og penere enn de da? hehe =)

Skrevet

Ta det som et kompliment :) Han har god smak! :D

Jeg trodde samboeren min hadde pene x'er, utifra hvordan han beskrev dem... hehe... Modellkropper and so on! (ja veldig voksent sagt av min samboer) :P hehe... Så har jeg sett et par av dem nå da, og jeg sier bare GOD DAMN! Ikke pene et all!

Utenom 1, hun var meget pen :)

Heldigvis! hehe... Ellers så hadde jeg vel stilt meg i "stygge rekka hans".. hihihi.... :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja kanskje det ;o)

Denne nyfunnede x'n hans (som er på vennelista til mine svigerinner på facebook), har liksom aldri vært et tema, for hun var ikke en del av hans liv når vi traff hverandre, men det var hun andre, derav problemer..

Tror da denne smellvakre dama var normalt oppegående, men hva vet jeg...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg tror jeg stiller i "styggerekka" ja.. belfeit og jævlig! :( Hagg :(

Skrevet

Det er vel en grunn til at de nettopp er x'er da :)

Kanskje innmaten teller litt mer enn det som holder til på utsiden av kroppene våre :)

Nå påstår ikke jeg at du er mindre pen. Det er dine ord! Du er sikkert ei nydelig jente uansett Palmesus :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jammen det var jo HUN som dumpa han, ikke omvendt!!!! Wrææææl!!

Takk Dotten ;o) Nei, jeg får da noen komplimenter fordi jeg er søt, og har pene øyne, og bla bla bla.

Men jeg veier jo sikkert like mye som alle 3 x'a hans tilsammen!

Skrevet

Ehhh, de er jo ekser for en grunn!

Drit i de!

Jeg fikk skikkelig angst av min manns eks også. Hun så skikkelig nifs ut og olm i blikket (ikke redd for at hun er pen, men fordi hu virka så nifs). He he. Men ifølge min mann er hun visst ganske lite nifs. Tror til og med han mener hun er ganske lite smart:) Det er bra fordi da mener han jeg er ganske oppegående:)

Skrevet

Kanskje de var så opptatt av vekt at det var alt de snakket om og dermed var ganske lusne kjærester? :)

Skrevet

Hehehe, stiller meg lett i styggerekka jg også da :P

Men man må ikke tenke sånn!

Jeg stiller meg i pene rekka, fordi jeg vil være i pene rekka :P Om jeg fortjener den plassen er en heeeeelt annen :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

I know, i know... bare fikk hjertet litt i halsen her jeg satt... Hehe

Skrevet

hehe, det har jeg tenkt på maaange ganger å=P

Eksene til min var tynn, solbrun, langt fint blondt hår..Noen hanne silikon og...

Så hva skal han med meg og mitt tørre og krusete hår, og med de kg mine som ikke skulle vært der!

Skrevet

hehe...xène til gubben er normalt pene, de jeg veit av...er som regel mer enn utseende folk faller for...folk skal jo bli eldre og forfalle litt også :-D

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Å herregud, alderdom!!!! Nei, han får ta til takke med meg! Haha :o)

Slipper ikke unna så lett

Skrevet

Eksen til min mann hadde større pupper enn meg, var fancy på håret (det er ikke jeg). Men hun var også kjempeovervektig (derav større pupper) og ikke minst (og dette er nok det avgjørende her) utro. :) Ikke en god egenskap hos en kjæreste akkurat.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har også større pupper enn x'n hans, men nå veier de sikkert 80 kg tilsammen, så det kan være defor.

Sambo har vært utro med alle han har vært sammen med, ikke så veldig god egenskap nei. MEN, han har ikke vært utro mot meg, som jeg vet om...

Rall rall

Skrevet

He he, jeg skulle jo muntre deg opp da liksom.... ehehmmm..

Mislykka forsøk.

Skrevet

Har dere sååå dårlig selvtillit? Kjære vene, dere er sikkert nydelige jenter alle, det er jo en grunn for at disse mennene har valgt å få barn med dere, har samme adresse som dere og kommer hjem til dere hver dag.

Hvorfor tenke på x-er og gamle forhold, det er slutt og det er en grunn for at det er slutt. Slutt å syt å ver supergla for at dere faktisk har en fantastisk mann som elsker dere.

Hilsen singel alenemamma...

Skrevet

Jeg tenker ikke på den nifse nå mer. Men fikk litt noia da hun flytta inn i gaten ved siden av vår, i naboleiligheten som hun og min mann hadde hatt sammen, med sin nye samboer som hadde samme navn som min mann... sært sært sært.

Skrevet

Sambo var også bare sammen med de pene jentene siden han, selv om han aldri har skjønt det, er utrolig kjekk, og vi ble sammen på vgs;) Ei jobbet til og med som fotomodell noen år.

Men kan ikke si det bryr meg, han var jo bare barnet da han var sammen med disse jentene. Dessuten tok han meg bare pga utseendet også, siden vi ikke kjente hverandre noe særlig (fjortis fjortis, men det har funket).

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg hadde ikke reagert om forholdet vårt hadde vært uproblematisk fra begynnelsen av altså :o)

Jeg skal ikke tenke mer på det, jeg lover! :)

Skrevet

Samboeren min har holdt på med mange av mine gamle venninner før meg. det fant jeg først ut da jeg hadde vært sammen med han i 6 mnd. så det var moro må jeg si! heldigvis har jeg ikke så mye å gjøre med de nå da. men en ting skal jeg si, når vi kjøper oss ny seng skal den gamle brennes!!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Senga her skal også brennes!!

Han skjønner ikke hvorfor vi må ha ny?? emme... nei det skal ejg si deg du! ;)

Han har holdt på med min bestevenn også, men vi er fortsatt bestevenner da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...