Gå til innhold

Det var da faen så pene x'r sambo har hatt da!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her var det faktisk min samboer som forlangte ny seng :) Men ok, det var min seng vi hadde fra før av da.

Og jeg skjønner jo litt av det at det ikke er særlig spess å vite at andre har vært i den senga.

Jeg vil helst vite minst mulig om x'er osv jeg, fortid er fortid :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

PuseTøsa, jeg er helt enig! Fortid er fortid, MEN, når fortiden bryr seg med fremtiden, da blir det problemer. Og min nye fremtid ikke forstår at jeg har problemer hans fortid, så skjærer det seg ;o)

Skrevet

He he, jeg arva seng av min ekssamboer da jeg flytta fra ham. Tror du min nye syns det var gøy? Heldigvis så ødela vi den:)

Og hans seng hadde han og hans eks brukt der var det grop etter eksen.... jada. Den måtte erstattes pga gropa, umulig å sove i den..

Skrevet

jeg har det oxo på samme måten, har hørt snakk om eksene hans osv, men var ikke akkurat noe positivt om de, så så jeg bilde av hu ene eksen hans, var ikke akkurat no særlig og spes ikke siden det var bilde av de to hvor han holdt rundt henne, pluss at hun var kjempe pen.. tenker mange ganger hvorfor han vil være med meg da, etter jeg så de bildene, men jeg har en fordel da, han bor med meg, jeg er den første kjærsten han bor med, gjort det i 5 mnd nå, så veit han liker meg selv om jeg ikke er like pen som eksen hans, huff, dette ble litt sytete, men noe som har gnagd i meg og jeg måtte få ut siden temaet var oppe nå...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

GROP???? var hu så stor?? Oij.. nei, ingen grop her enda altså :o) Hehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja elise, sånn tenker jeg og!

Kortversjon:

-han ville ikke ha meg, men jeg masa meg til det

-han ville ha et "venneforhold" til x'n, dra på kino, ut og spise, etc etc.. UAKTUELLT!!!

-han fortalte ikke x'n om meg før vi ble sammen, 6 mnd etter at vi begynte og date

-han holdt kontakt med x'n, hjalp henne med alt, hoppa når hun sa hopp

-han har vært utro mot ALLE han har vært sammen med

-han flørta med damer på nett, bak min rygg. Jeg ferska han da jeg laga en profil for og teste lojaliteten hans

-han har bestillt nakenbilder av damer på nett, BETALT for nakenbilder! Hva er galt med meg naken liksom???? (bortsett fra at jeg er feit og ekkel)

-han beholdt masse bilder, brev og ymse fra x'n, fikk aldri "rota seg til" og kaste de... han flytta de en gang da, trodde det holdt..

-han har hele tiden vaklet i synet på vår fremtid

Når jeg leser dette, så er det jo egentlig et under at jeg har holdt ut... jaja, jeg elsker han jo :)

Skrevet

I forhold til meg så var hun vel det. Men jeg er ganske liten har jeg hørt:)

Og min mann er 190 og 100 kg sterk så han har vel bidratt. Det er kun en viss mengde en rammemadrass fra ikea kan takle.

Skrevet

jeg klarer ikke slutte å tenke på det.. hver gang jeg skal legge meg dukker det opp ekle bilder i hodet mitt hehe jeg er litt sær sånn. han har bare hatt en dame oppi der da, men det er gamle venninnen min som jeg var med hver dag på ungdomskolen. så jeg ble litt kvalm og ikke nok med det men han er jo dum nok til å gå inn i detaljer også! dust.. tror nok det er derfor jeg har sånne ekle bilder i hodet mitt. jaja når vi bygger hus skal den sengen UT!!!

Skrevet

huff da, er han sånn mot deg palmesus? er jo ikke akkurat så morro og bli behandla sånn.. vi finner i oss for mye drit når det kommer til disse gutta våres.. men går det bedre mellom dere nå da eller? hvis han har vært utro mot alle de andre xene hans og ikke deg så betyr det jo bare at du er bedre enn de han har vært sammen med før ;) sånn jeg tenker med sambo, siden jeg er den første dama han bor med og vi har ikke barn sammen, så dattera mi bor her hun oxo...

Skrevet

Han har valgt dei. Forstår ikke hvorfor du velger å plage deg med dette. Er bare glad for at min mann har hatt flere flotte damer i sitt liv, og som til og med har mye mellom øra. Større kompliment til meg:) Se på det sånn.

Skrevet

Så godt å høre at det ikke bare er meg som var psyko ang det seng-problemet.. har tenkt mange ganger på hva som har skjedd der før osv, men det har på en måte gått litt over nå som vi har vært sammen så lenge. Velger å tro at han ikke kan huske på hva han gjorde før i tia, etter alt vi har vært gjennom, hehe;);) dessuten føler jeg meg ganske femi ifh til den forrige eksen hans, som han har hatt det lengste forholdet til før meg (hun var kraftig, korthåra, usminka osv, så han setter veldig pris på at jeg er hakket mer forfengelig selv om jeg heller ikke er noen glamourmodell;))..

Skrevet

i det store og det hele så er det sånn jeg tenker, at fortid er fortid, har jo mine svin på skogen jeg oxo når det kommer til gutter.. men det er bare så sårt og se bilder av ekser mens de enda var sammen, spes når de holder rundt hverandre oxo.. låner mobilen til sambo for min er ødelagt, og der så jeg bildene av henne pluss at det var noen filmer der. hvor hun ja, dere skjønner sikkert.. heldigvis var ikke sambo med på noen av disse filmene, tror jeg hadde tilta da.. og filmene er slettet, bildene oxo..

Skrevet

WTF??

Hadde klikket for lengst dersom typen dro rundt med den type video (muligens hvilken som helst video) av eksen ja..!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

GODT jeg ikke er alene! Får tanker i hodet hver eneste dag jeg også, og det er slitsomt!

Fordi vi var venner i starten, uten utsikter for noe mer, så har han jo gladelig fortalt både det ene og det andre.. og det må jeg leve med nå... :(

Skrevet

jeg glemte å si at dette var en gammal mobil han ikke hadde brukt på noen år, så derfor var bildene og filmene der, men ikke noe morro for det, ble jo ganske lei meg.. han sletta de etter å ha sett filmene, av en eller annen rar grunn så ville jeg se filmene, han ville ikke at jeg skulle se de, altså slette de med en gang..

Skrevet

Kanskje du er den flotteste av alle;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg lånte mobilen som sambo BRUKTE, idet han fikk ny, og der lå det og blider av x'n hans.. uskyldige da,men dog..

Han hadde ikke fullt så uskyldige bilder på pc'n, men det tok laaaaaaaaang tid før han sletta de!

Skrevet

hvorfor hadde han tatt vare på de bildene når han brukte den mobilen og datan hver dag?? noe så teit gjort av han da.. men han har forandra seg nå da eller?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Han unnskyldte seg med at han ikke tenkte over det, og etter at jeg nå har lært han og kjenne, så tror jeg det faktisk! At han ikke tenkte over at det var et problem, MEN det var det jo for meg!

Sletta alt jeg fant jeg, spurte ikke engang. Reiv i stykker bilder, kasta hennes ting, you name it...

Skrevet

Ja drit når x'ene blander seg inn slik at fortid ikke kan forbli fortid :(

Når jeg begynte med min samboer var vi begge enige om at vi ikke snakka om x'er. Uintr tema.

Men hvem som greide å lage snikreklame for x'ene sine da?? hehe...

Vi satt å så på en film engang, der ei dame hadde DEN flotte kroppen! Dette måtte jo jeg kommentere, for den kroppen skulle jeg gjerne hatt! :) Hva sier han da? hehe... "Akkurat sånn kropp har Eileen også".... ehm.... HALLO! hehehe... Han kom innimellom med snikreklame om disse x'ene sine, tror han aldri tenkte over hva han sa. Jeg kommenterte det heller ikke.

Helt til jeg tok igjen. Snakket om neser. Han er litt misfornøyd med nesa si vet jeg.. Så jeg sa "Stian hadde sånn perfekt, helt bein modell nese" *moahhaaaaa* Da tror jeg han fatta pointet :) Er ikke kult å høre sånt :)

Men når jeg var med han på juleparty der som mora hans bor så ble vi rumpedilta av hun x'e som lissom hadde modellkropp. Og det var plagsomt, uansett hvor vi var sto hun 2 meter unna. Hun prøvde å hilse også, men samboer så bare teit på henne :P præhæhæhææ.....

Hun hadde egentlig ikke vært noe prob, hadde det ikke vært for at han greide å vise meg et brev på hele 34 sider A4 ark som hun hadde skrevet til han.. på BEGGE sider! hehe.. Og der sto det ganske gode detaljer om sexlivet dems and so on... Hadde han tenkt litt lengre hadde han kastet det brevet uten å vise det til meg.

For jeg vil jo ikke lese det, men om noen vifter med brevet foran trynet mitt så greier ikke jeg å ikke lese det :P haha...

Anywyas :) Dette var start problemer, nå er ikke x'er prob at all :)

Ene x'en min skal faktisk være gudfar for vår lille gutt som er i magen min nå :) Samboeren min går på fest med han og dem er bestisser blitt :)

Skrevet

Han elsker deg ikke fordi du er pen, han syntes du er pen fordi han elsker deg :)

Skrevet

det var jo bra det da, men forstår at du ble lei deg, er jo ikke akkurat så morro å se xer til din kjære..

hehe, bra du reiv i stykker ting og kasta de, u go girl =P

Skrevet

Huff, høres ikke ut som et forhold bygget på et sunt grunnlag. Hvordan går det an å mase seg til å bli sammen?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mase= overbevise han om at vi kan fungere, selv om jeg på det tidspunktet bodde langt unna, var ung, og hadde barn fra før! :)

Og det gikk bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...