Gå til innhold

Åh, er så stolt av sambo :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så flott å høre at det har ordnet seg så bra for dere :o)

Stå på og ta vare på den fine familien din!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke du sende meg en pm med hele historien flaffa? hadde vært fint å høre den..

Skrevet

Du har all grunn til å være stolt av mannen din. Kjempeflott at dere var voksne nok til å ta tak i situasjonen selv, enda så unge dere var - og er. Det viser bare at dere er sterke, og at dere ikke lar noe stoppe dere. De "rotete" årene er forbi, og jeg er sikker på at dere blir en flott, liten A4-familie ((:

Skryt av mannen din du! Si det til ham. Det blir han nok glad for (:

Lykke til med bryllupet!

Skrevet

Kjempe koselig historie å lese - skikkelig solsinns historie.. Stå på!!!

Skrevet

Vil bare si tusen takk for alle gode ord og lykkeønskninger :) Sambo fikk se den tråden her og synes det var så mange som hadde skrevet mye fint :)

Ble litt sjokka da han så hva enkelte mente her da, men vi ser bort fra det.. ;) Hehe.

Skrevet

Du skal ha for at du er en jævla god lystløgner da;-) lykke til videre!

Skrevet

tror nok hun vet bedre hvem som er faren enn det du TROR du gjør!

kan du i det hele tatt BEVISE at det var m&m som la ut den tråden på bim??! ..

m&m er uskyldig til det motsatte er bevist ;-)

Skrevet

Må bare si det er stakkars på flaffa.. Tror hun er litt kort i hue for å si det mildt!

Men var fint å lese historien din(til flaffa begynte å være psykopat), jeg er også veldig stolt av sambo, og det burde vi alle være, eller av mann, eller forloveden...

PS: Flaffa? Har du en mann? Syns virkelig synd på han, skulle nesten sendt et kondolerer kort til han...

Skrevet

Syntes du skal være stolt av mannen jeg.. Yuuhuu! Og ikke minst av deg selv.. Veldig veldig bra!

Jeg har selv bodd mange år på Jessheim og har mange bekjente der, men aldri hørt noe om dette overhodet.. Kanskje jeg er for gammel.. *fnis*

Jessheim er ikke så ille som det høres ut som.. Ingtriger og MISUNNELSE er det overalt...

Keep up the good work!

Skrevet

Kjempe flott av han!!!!!

Ønsker dere all hell og lykke i fremtiden:)

Skrevet

For en utrolig flott historie! :-)

Og Flaffa og Mylian - blir nesten litt flau på deres vegne... :-) Hører dere på sånn sladder? Og i tillegg kringkaster det her på Dib? Er det mulig... :-)

Skrevet

Synes du også skal ha litt honnør, jeg:) Flott at dere fikser livet og har det godt! All ære til dere!

Og til de som skvadrer mer enn godt er; sjekk opp i eget reir først, og se om det ikke er noe gulvvask som burde vært gjort istedet for å plapre om løse rykter på Jessheim! Jeg blir ganske forundret over hva noen gidder å bry seg med!

Skrevet

Kjempe flott historie:) Men...jeg blir helt sjokkert over hva enkelte mennesker kan finne på å si her inne. Her kommer du med en flott historie, også kommer det et eller annet menneske med problemer(ja det vil jeg kalle det) og skriver dritt!!! Man kan svare hvis man har noe positivt å si eller holde godt kjeft!!!*frustrert*

Masse lykke til i hvert fall. Ønsker dere alt godt!!!:)

Skrevet

Vær stolt HI!!! :) Og hva ymse andre angår her inne, overse det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...