Gå til innhold

Åh, er så stolt av sambo :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet en lang vei siden jeg møtte han i april 06. Da hadde jeg nylig sluttet på skolen, selv om jeg var en av de beste i klassen - endte opp slik pga bla seksuelt misbruk av eksen + lite støtte fra familien. Deretter havnet jeg på kjøret, der møtte jeg han. Han var en av de mest kjente hasjrøykerne her på hjemstedet vårt - i en alder av 17 år! Drev også med andre ting som piller og amfetamin. Sluttet på skolen etter 1 år med elektro og 1 år tegning form og farge.

Da vi hadde vært sammen i 4 mnd sluttet han med alt utenom hasj. Men da vi hadde vært sammen i et halvt år ble jeg uventet gravid. Da sluttet han med det og, etter å ha vært på siden han var 13 år. Og han er fortsatt dopfri den dag i dag, ca. 15 måneder senere. Da jeg var gravid var han ute på fest og drakk 2-3 ganger. Men, han var jo fortsatt ganske slækk da. Vokst opp hos besteforeldrene sine og de gjorde alt for han - ryddet til og med rommet hans. Slitt litt med det da, for jeg har jo måtte gjøre alt av husarbeid. MEN, for et par mnd siden lagde jeg et skjema som med oppgaver han skal gjøre dag for dag. Og det funker faktisk!

I tillegg til det har han fått jobb som selger mot bedrifter. Siden han begynte har han ligger på topp 3 hver uke, av ca. 20 selgere. Han har allerede denne mnd tjent inn 28 tusen kroner i provisjon (fastlønna er på 16 tusen i mnd) Dessuten er han så godt likt på jobben at sjefene og teamlederen hans allerede har planer om at han skal bli teamleder der borte i løpet av 1-2 år, da ligger fastlønna på 35 tusen + provisjon av salgsteamet hans. Han elsker jobben sin i tillegg.

Må bare si at jeg er veldig stolt! Han fylte 19 år sist søndag :) Er så glad for at han har stilt opp hele veien og gjør det beste ut av livet sitt nå!:D Elsker denne mannen min altså :) Skal forresten gifte oss i april.<3 Er så glad for at det ble oss to, og at Marcus kom og "reddet" oss fra å rote bort flere år av livet vårt på tull..

Beklager, hvis dette ble litt rotete altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig å lese:) Du har all grunn til å være stolt av han:) Han har vært kjempe dyktig:) Og for all del, vis han det:) Han fortjener det virkelig:)

Skrevet

Flott historie! Viser at det nytter når man vil! Lykke til videre begge to.

Skrevet

Håper du husker å si det til han ;-)

Ang. lønnen hans, dere er unge og har mulighetene foran dere.

har dere bsu ol?

Det kan komme dårligere tider, så hadde jeg vært dere ville jeg satt av penger til det.

Skrevet

Hei :D Så klart, jeg forteller han det stadig vekk! Hehe :) Ja, vi har bsu og sparekonto :) Jeg har også satt opp månedsbudsjett som vi følger hver måned, så alt vi får inn av penger over 16 tusen går direkte til sparing. :) Og vi lever godt - synes vi selv da!

Sparer opp egenkapital sånn at vi mest sannsynlig kan få bygd hus om 2-3 år. Her vi bor lønner det seg nesten å bygge nytt enn å kjøpe gammelt. Får enten leilighet til 1.6 mill, eller hus litt utenfor sentrum. :)

Skrevet

det er så hyggelig å lese slike innlegg =) er glad på dine vegne =))

ps du må komme på msn en dag ;)

Skrevet

Dere har all grunn til å være stolte begge to:-) Takk for at du skrev denne historien, for jeg ble i så himla godt humør av den!

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Så bra:-)

Han har vært kjempeflink og dere skal være stolt av hverandre!

Skrevet

det innlegget der aner jeg faktisk ikke hvem som har skrevet, skjedde for en stund siden da noen hadde hacket seg inn på mailen min også sendt ut div. mail til forskjellige og inn på flere forumer og kødda. hadde alle passord samt informasjon inne på mailen vettu. marcus er absolutt den fantastiske samboern min sin sønn - og det har det aldri vært noen tvil om :)

Skrevet

Haha... nå har du kjørt deg selv ut på jordet vettu! Beklager å si det, men syntes det er så tragisk hele greia. husker det fortsatt den dag idag.

Mulig det er bitchy, men syntes det bare er fair at din samboer skal få vite sannheten. Om han ikke er far til barnet ditt. Syntes det er helt forferdelig.

Og den unnskyldningen du kom med der, er vel den dårligste jeg har hørt på lenge. Såvidt man ser er du først anonym, så plutselig er du ikke det lenger. snakk om å drite på draget!!

Sorry, men har null respekt for folk som gjør sånn!!

Skrevet

Så du visste faktisk om at det hadde blitt skrevet altså??? Hvorfor ba du ikke da moderator om å fjerne det?? haha... alle med litt vett, skjønner jo at det er deg.

Skrevet

vet selv godt hva som stemmer så spiller ingen rolle hva du mener :) hadde aldri i verden ligget med bestevennen til sambo - æsj, han er jo ikke min type i det hele tatt :P har heller aldri hengt med vennene hans uten han tilstede, så vet ikke helt hvordan du mener jeg skulle fått det til. :) men, men - for all del, tro hva du vil!

Skrevet

jau, er gullsmokkmedlem ser du. derfor så jeg det da jeg logget meg inn senere, var flere innlegg og på diverse steder.

Skrevet

haha...så komisk! Synd jeg kjenner folk som kjenner deg på Jessheim da, som i tilegg vet det er sant. Må være kjipt å ha på samvittigheten!! Ønsker deg bare lykke til! Verden er liten...

Skrevet

herregud så ondsinnet du er menneske!!

her skriver hun et koselig innlegg og gjør mang en person glad her inne med sitt flotte innlegg om hvor utrolig glad og stolt hun er over sambo og livet sitt og så kommer du inn og ødelegger gleden hennes??

skam deg!

Skrevet

Herregud, enkelte folk altså... :o(

Til deg mild&marcus: kjempefin historie, forstår godt at du er stolt av denne flotte gutten! Dere har virkelig lykkes med å skape et godt liv for dere og den lille gutten deres... :o)

Skrevet

Ser heller ikke at noen som har hacket seg inn på dataen din skulle gidde å skrive et innlegg på "hvem er far?" debatten, så detaljert heller... godt forsøk på unnskyldning da, det skal du ha!

Skrevet

Hva trodde du a Mama19, at jeg la inn innlegget for å være snill?? Gå inn på linken sjøl og se. Lurer på hvem som er den onde her.

Skrevet

jeg leste faktisk linken, men skjønner ikke at du skal kritisere henne opp og ned.. hold meningene dine for deg selv!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Flaffa...

Sitter her og ler så jeg griner!!

Synes nesten synd i deg, du må ha ett jævla low life som gidder og søke på andre sitt nick for og finne ut om de har skrevet noe som du kan slenge dritt med!? Er det mulig?

Et tips: Skaff deg en psykolog!!

Om du ikke har en allerede...haha!!

Skrevet

Og du har sett linken eller? Det var vel heller det at jeg husket det. Ikke vanskelig å finne fram heller. Slenger vanligvis ikke dritt men dette er drøyt.

Uansett, sagt mitt. Ville bare at Hi skulle vite at det er noen som vet. Håper hun kan leve godt med seg selv. Stakkars samboeren din.

Og ja, jeg er ond:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...