ღTyrkiskPepperღ Skrevet 21. januar 2008 #26 Skrevet 21. januar 2008 Fy faen så patetisk du er Flaffa...
* 5 om dagen * Skrevet 21. januar 2008 #27 Skrevet 21. januar 2008 flaffa: faen for et liv du må ha asså...hvem i h***** husker et innlegg fra 5.12.06, uten å ha problemer?? det er ikke mulig sier nå bare jeg.... Ellers til HI, vil jeg ønske dere lykke til...ta godt vare på hverandre, som du ser, så er det nok av folk som vil ødelegge....
Odine! Skrevet 21. januar 2008 #28 Skrevet 21. januar 2008 Om det er henne, eller ikke, har ikke noe å si: De har det bra sammen, og vi har ikke noe med å trekke fram gamle innlegg.
Mild, Marcus & Mille Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #29 Skrevet 21. januar 2008 oi, her tar det av flaffa nå er det snakk om at det er en person som har hacka seg inn da, eller rett og slett visste svaret på det "hemmelige" spørsmålet mitt - var ihvertfall det jeg og sambo kom fram til i fjor. men denne personen hacket seg også inn på sambo sin mail i tillegg til å legge ut kontaktannonser på oss begge og noen andre kamerater på en sånn sexdateside - med våre telefonnr og mailadr. vi har begge byttet nr nå for å si det sånn. vi fikk alle flere hendvendelser per tlf og mail fra eldre generøse menn som tilbydde det ene og det andre. men, for å være helt ærlig bryr jeg meg ikke stort om at du og eventuelt dine "kontakter" fra jessheim tror at jeg har vært utro osv. - for jeg vet selv at jeg ikke har vært det hadde aldri i verden hatt sex med bestekompisen til sambo ler av tanken - har aldri sett på han som noe annet enn en venn. utroskap er noe jeg har null toleranse for, spesielt siden faren min har vært utro mot min mor i flere år. kunne aldri falt meg inn å gjøre noe sånt mot mannen jeg elsker! det finnes nok av rare mennesker der ute som bare er ute etter å gjøre livet kjipt for andre - bare ta en titt på kranglesiden f.eks
Mild, Marcus & Mille Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #30 Skrevet 21. januar 2008 er ikke brukeren min som hadde skrevet hovedinnlegget der for øvrig. det var det nok en usikker jente som gjorde. aner ikke hvorfor noen som har hacket seg inn på mailen min skulle gidde å skrive et innlegg på "hvem er far?" debatten.. men den som var inne på brukeren min var ihvertfall den som svarte og signerte med mitt nick. vi hadde bla ikke vært sammen i over et år på det tidspunktet hun hadde skrevet, unnfangelsen fant sted noen dager før da 19. okt, gikk på p-piller som hun i innlegget (men jeg var syk i en periode og kastet opp, så tror det var derfor de ikke fungerte), hadde ikke sex 2 ganger om dagen heller. ;-)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #32 Skrevet 21. januar 2008 talk to the hand! hoho
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #33 Skrevet 21. januar 2008 Jammen mange rare folk her inne... *Rister på hodet*
Gjest MyIian Skrevet 21. januar 2008 #34 Skrevet 21. januar 2008 Heheheheh.. Jeg har også hørt det ryktet på Jessheim. Men så lenge m&m sier det ikke er sant så er det vel ikke noe å blåse opp :-)
Mild, Marcus & Mille Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #35 Skrevet 21. januar 2008 WHAT?? kan ikke noen være så snill å sende meg en pm og fortelle hvem de har hørt dette fra? dette har verken jeg eller sambo hørt noe om nemlig.. bare lest på nettet
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #36 Skrevet 21. januar 2008 Be moderator om å få slettet denne tråden, mild&marcus. Dette må være noe av det slemmeste jeg har lest her inne! Mylian, synes det var rimelig stygt av deg også!
Gjest MyIian Skrevet 21. januar 2008 #37 Skrevet 21. januar 2008 Hvorfor er det stygt av meg? Jeg syns M&M fortjener å høre det, det er tross alt noen som sprer et usant rykte om henne. Jeg har bare hørt det av noen jeg snakker med som igjen har hørt det fra noen som igjen har gått på skole med m&m.. kan sende deg pm på facebook jeg mild
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #38 Skrevet 21. januar 2008 Må bare si... Hva slags drittsted er Jessheim hvis alle går rundt sånn og sladrer og prater dritt om hverandre...?????
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #39 Skrevet 21. januar 2008 Godt å høre at dere har det så bra og at dere klarte å snu opp ned på livene deres;) Masse lykke til videre!!
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 21. januar 2008 #40 Skrevet 21. januar 2008 Så koselig å lese, ja du kan jammen være stolt over han og det håper jeg du viser han og
Guttemamma til tusen :) Skrevet 21. januar 2008 #42 Skrevet 21. januar 2008 FLAFFA!! HVA GJORDE DU PÅ "HVEM ER FAR TIL BARNET MITT" DEBATTEN DA???? Hehe... kanskje du bør feie forran din egen dør først kanskje??
Gjest Lille jenta mi Skrevet 21. januar 2008 #43 Skrevet 21. januar 2008 Er faen meg glad jeg ikke bor i Jessheim...(brekker meg av kvalme snart...) NB!!! Mild&Marcus...ta godt vare på din lille familie, hørres ut som en solkinnshistorie:-)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #44 Skrevet 21. januar 2008 Trengte resten av DIB å høre at dette ryktet går da? Hvis du hadde hennes beste i tankene, hadde det ikke da vært en smule bedre å sende henne en PM om dette, istedet for skrive det her?
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #45 Skrevet 21. januar 2008 Flaffa er sikkert den som latet som om hun var mild....Hvorfor skulle hun ellers huske noe slikt?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 21. januar 2008 #46 Skrevet 21. januar 2008 ja, for alt du vet, så er det sånn... virker som ei dame som er sjalu eller no! Jeg hadde aldri i verden huska dette... ihvertfall ikke nicket til den som skrev det! Ellers sjønner jeg ikke hva hun gjorde på den debatten... vet ikke hun kanskje ikke hvem som er far til barnet sitt... eller? hmmm??
Heaven har født::) Skrevet 21. januar 2008 #47 Skrevet 21. januar 2008 Minner mest om sjalusi og misunnelse dette!!! Mild og Marcus. Stå på, dere er super flinke. All ære til dere:)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #48 Skrevet 21. januar 2008 Dere har vært flinke begge to, synes jeg:) Gratulerer og lykke til videre med fremtiden:)
Flaffa Skrevet 21. januar 2008 #49 Skrevet 21. januar 2008 Haha... sjalusi og misunnelse ja! Da har jeg hørt det også. Dere skulle nok bare visst hele historien dere.
Tante Sofie # Skrevet 21. januar 2008 #50 Skrevet 21. januar 2008 Hallo-hva er vitsen med å komme trekkende med slikt når de forteller om hvor lykkelige de er!!?!!! Syntes det var kjempekoselig å lese innlegget ditt, jeg! Fikk litt sjokk når jeg scrollet nedover, men håper du klarer å se vekk fra det! Kanonflott det DERE har klart å oppnå sammen!!! I bunn og grunn synes jeg, at dersom man har bare dritt å si om andre, bør en holde inne eller stikke hodet doskåla om man absolutt må tømme seg (og komme ansikt til ansikt med sin egen dritt!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå