Cat.68 Skrevet 18. januar 2008 #51 Skrevet 18. januar 2008 Joda , vi kan prompe i hverandres nærvær, men er jo ikke akkurat slik at jeg sitter å satser, men må jeg så må jeg. Regelen er ikke ved matbordet, eller når vi har gjester. Og stinker det kirkegård ber vi om unnskyldning (med et bissart ondskapsfult flir, hehe) Men en annen ting. Hvordan kan noe så naturlig lukta så unaturlig??
pandabjørn Skrevet 18. januar 2008 #52 Skrevet 18. januar 2008 ja jeg promper foran mannen min og det gjør han foran meg også, men ikke så ofte som jeg gjør det hehe og du som forlanger at mannen din må gå i 2 etg når du skal på do nr 2 det synes jeg er drøyt at du skal vise han opp i 2 etg pga du skal på do, så hvis dere har gjester da må du be alle gjesten gå opp i 2 etg for nå skal jeg på do...eller holder du deg da til de har gått kanskje 3-4 timer senere???
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #53 Skrevet 18. januar 2008 Jeg unngår i det lengste å prompe foran NOEN, samme hvem det måtte være. Det kan være så naturlig det bare vil, men synes det er ekkelt likevel for alle over barnehagealder, ekkelt rett og slett fordi det lukter ekkelt.
*Vetlis* Skrevet 18. januar 2008 #54 Skrevet 18. januar 2008 Couples who fart together, stay together! Kjent ordtak! Tror det er noe i det å jeg :-)
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 18. januar 2008 #56 Skrevet 18. januar 2008 He, he nei det gjør jeg ikke. Men han har derimot ikke like mye hemninger! Det er jo selvsagt en naturlig ting å gjøre, men ingen har vel dødd av å holde seg til man er på do og ikke plager andre med lyd og lukt. Dette kommer jeg til å lære gutten vår også når han er utviklet nok til å klare å styre "rompen" sin :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. januar 2008 #57 Skrevet 18. januar 2008 Her fiser vi og promper og raper alle som kan.... Men såfort det er besøk her eller vi er borte, er vi ikke så frigitte lenger.
Slalotte Skrevet 18. januar 2008 #58 Skrevet 18. januar 2008 Nei jeg promper ikke foran noen i det hele tatt.. men er oppvokst i en familie der de kan sitte å fise og rape så mye dem vil foran middagsbordet, men har alltid syns det er litt ekkelt.. Bare etter jeg fødte så har jeg sleppi fiser foran samboer(men fiser jeg ikke kan noe for og klarer ikke å holde på dem), men er over det nå så nå er jeg tilbake til å ikke fise foran han.. Tissing også har jeg aldri gjort foran han, men rett etter fødselen så måtte han være med så jeg ikke svimte av.. hehe.. Og det var utrolig flaut for meg..
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #59 Skrevet 18. januar 2008 Nei, jeg svever heller som en gassballong under taket =) HAHAHA!!
TurboPrinsessen:-) Skrevet 18. januar 2008 #60 Skrevet 18. januar 2008 Det er vel helst ukontrollerte.. klarer ikke helt slippe de løs når NOEN er i rommet. Men jeg jobber med saken..hehe For samboeren min er det blitt et tema - at jeg ikke promper! Han synes det er det mest naturlige i verden, og skjønner ikke hvordan jeg ikke kan gjøre det.. hehe..
cheni Skrevet 18. januar 2008 #61 Skrevet 18. januar 2008 Her smeller det tidt og ofte,hadde seriøst fått mageknip om jeg ikke hadde prompet i samme rom som mannen min... Det er jammen nok å holde seg i 6 timer på jobb hver dag...
tommeliten Skrevet 18. januar 2008 #63 Skrevet 18. januar 2008 her er åpen sluse.. hehe. nevnte dette for sambo og han sa at om ikke vi kunne gjøre det i hverandres nærvær, hadde han flytta fra meg.. vi deler jo alt annet, så hvorfor ikke en liten eller stort fjert...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå