Gå til innhold

Promper ikke dere foran mannen deres????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her smeller det i hytt og gevær!!! Kan ikke tenke meg noe verre enn å holde igjen en promp;) Dessuten er vi nå engang lagd slik... at vi må prompe.... Lurer på om de som levde i steinalderen holdt igjen prompen sin fordi det var ekkelt å prompe...hehe...Tror det smalt godt i hulene rundt omkring dengang ja;);) Hihi..

Men seriøst... jeg kunne ikke vært sammen med en jeg ikke kunne ha prompet foran!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her promper vi i vei alle sammen.

Skrevet

Nei. Driter heller ikke på do hvis han er i nærheten slik at han kan høre det. Og vi har vært sammens i 9 år

Skrevet

Det tok meg 5år.

Hehehe :)

Har kjente typen så lenge, vært sammen sammenhengende 1.5år av de.

Og ja.. Jeg begynte nå:P

Men før var vi kjærester, nå er vi samboere! :) Så det er en forskjell der også . Eneste stedet jeg ikke gjør det (bevisst iallefall) er i sengen.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jo, det gjør jeg.

Men driter heller ikke på do om han hører det, hehe. Ber han gå opp når jeg må på do, dersom han er nede :o)

Skrevet

nei jeg gjør ikke det, menjeg promper ikek forran vennene mine heller. ikke forran mamma engang.. hehe

vet ikke hvorfor, men nå er jo bare slik.. kan jo hende jeg promper selvsagt, men da snikere.. ikke høylytte, (er vel da lukta er værst har jeg hørt) haha

man gjør jo ikke akkurat det i pent selskap heller.. hehe..

nei, jeg er nok sær ser jeg.. hihi

Skrevet

Selvfølgelig!! Hadde aldri klart å være sammen med noen hvis jeg måtte gjemme meg for å prompe.

Skrevet

Her promper jeg foran min kjære og andre veien... Må man så må man...

Skrevet

Det er jo helt naturlig....så her promper vi vist vi må...

Skrevet

Så lenge vi ikke har gjester så promper jeg hvor jeg vil i huset mitt! Er da vitterlig her jeg bor, og da må jeg gjøre hva jeg vil. Men det skal sies at jeg brukte 4 år før jeg prompa foran mannen min. Aner ikke hvorfor, men klarte det bare ikke. Bæsje må man da også, men jeg gjør det alene på badet. Om han er i nærheten så er han det... og ikke så mye jeg kan få gjort med det, gitt. ;)

Skrevet

Nei.

Har en sperre. Gjør bare slikt på do. Ikke ved valg. Bare er slik.

Skrevet

Nei promping kan man gjøre på do.

Alt annet er usivilisert i mine øyne. Promper ikke foran babyen engang.

Skrevet

Jada, her prompes det! Bedre å slippe en due enn å sprenge en tarm...:-)

Skrevet

Mener du virkelig at du løper på do hver gang du må prompe, selv når bare babyen er til stede??? OJ!!!! Imponert!

Ja, ja... jeg er usivilisert!!!!

Skrevet

Hehe, tulla du nå, Mylian?

Vi promper i vei, både samboer, jeg, baby og hund. Gjett hvem som har verst lukt?

Skrevet

Jøssenavn, greit at du er gravid men er det noe å ta så på vei for? I mine kretser er det ikke normalt å drive og fise foran alle og enhver.

Dessuten kommer ikke prompingen så innmari som et sjokk på meg, fjerter generelt ganske lite, og det er nok fordi jeg har god kontroll på hva jeg spiser og drikker, og fin forbrenning etc.

Og ja, i mine øyne så er du usivilisert som fiser foran alle og enhver. Det hører rett og slett ikke hjemme.. Men det har vel noe med oppdragelse å gjøre... :o)

Skrevet

Klart jeg promper, bryr meg ikke om han hører meg drite heller jeg. Ikke det at jeg trakter eller det altså, men må man bajse så må man bajse!

Skrevet

Nei jeg gjør ikke det, og blir sint når han gjør det. Ligger ikke naturlig for meg å slippe ut slike gasser andres nærvær. Lukter jo ikke akkurat godt:|

Skrevet

Men jeg som også gjør på do føler sjelden behov for det. Er det så merkelig da? Kanskje dere andre har litt mer fordøyelsesproblemer enn meg? :) Raper nesten aldri heller, føler ikke behovet..

Skrevet

Har prøvd men klarer det ikke, sniker meg inn på do eller i ett annet rom... vi har vært sammen i 8 år..

Skrevet

Ja jeg promper fremfor gubben, må jeg så må jeg, klarer ikke holde det jeg ikke har i hendene, har vi besøk promper jeg ikke, eller er vi borte gjør jeg det heller ikke. Jeg bæsjer om han er i nærheten ja, men legger da bestandig dopapir i do først, men det gjør jeg hele tiden så når jeg skal bæsje. Jeg prompet ikke fremfor han i begynnelsen da vi var sammen, men det er jo naturlig da å gjøre det. Og da jeg fødte førstemann i 2004, kom det avføring under pressriene. Jeg føler meg trygg på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...