☆Anonymia☆ Skrevet 18. januar 2008 #26 Skrevet 18. januar 2008 både han og jeg promper forran hverandre..
Synne&TheTerminator Skrevet 18. januar 2008 #27 Skrevet 18. januar 2008 Jeg gjør aldri det, kommer heller aldri tilå gjøre det heller... Før turde jeg ikke å tisse hos han engang...
selfangerkjerringa Skrevet 18. januar 2008 #28 Skrevet 18. januar 2008 anser du livsledsageren for å være "alle og enhver"?
Spirevipp med go`gutten Skrevet 18. januar 2008 #29 Skrevet 18. januar 2008 Det er jo ikke snakk om å prompe forran "alle og enhver", bare samboer :-) Jeg gjør det, dessverre, må bare få det ut og orker ikke drive å gjemme meg på do for hver gang. Vet samboeren min syns det er litt ekkelt og lite kvinnelig, så får vel prøve å skjerpe meg..
Miramor Skrevet 18. januar 2008 #30 Skrevet 18. januar 2008 Kunne ikke falle meg inn, noe annet er om man er uheldig. Synes det er ukvinnelig å prompe i andres nærvær. Liker heller ikke ar mannen min gjør det.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #31 Skrevet 18. januar 2008 Selvsagt gjør vi det. Slipper jeg en god en så skryter han av meg. ;o)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 18. januar 2008 #32 Skrevet 18. januar 2008 Jeg promper ikke fremfor gud og hvermann jeg heller, gjør det fremfor sambo, guttungen og fremfor foreldrene mine. Ingen andre.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #34 Skrevet 18. januar 2008 Selvfølgelig. Vi er heldigvis så avslappet i forhold til hverandre. Hadde en gang ei venninde som var helt hysterisk på det der, hver gang hu skulle på do måtte hun sette på tv eller radio høyt og etterpå så sto hun frenetisk og luftet på badet og sprayet med god lukt. STRESS! Jeg sier bare, hvis man har et anstrengt forhold til dette så har man vell ofte et anstrengt forhold til mange andre ting å. Man må ikke ta seg selv altfor høytidelig. Vi er bare mennesker tross alt Må vi fise så fiser vi, både meg, kjæreste, baby og kattene
Alba44 Skrevet 18. januar 2008 #35 Skrevet 18. januar 2008 Voldsomt så opptatt du er av dette temaet her, Hi )
Pampers123 Skrevet 18. januar 2008 #36 Skrevet 18. januar 2008 Vi fiser akkurat når det måtte passe oss
Sessa ruger igjen... Skrevet 18. januar 2008 #37 Skrevet 18. januar 2008 Tar ikke på vei for noe som helst! Er bare imponert over at man gidder ta seg turen inn på do for å slippe en fis når man må. Jeg har god kontroll på fisene mine, jeg. Anser ikke fordøyelsen min for å være på trynet heller, men å krabbe seg opp fra ullteppet, sofaen og en god armkrok for å gå på do når jeg må fise ville jeg aldri giddet! Fiser dog ikke foran alle og en hver, men mann og barn føler jeg at må tåle såpass. Mannen min holder intet tilbake han heller!
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 18. januar 2008 #38 Skrevet 18. januar 2008 promper ikke forran noen. venner og slik gjør det her, mamma og de hjemme. men jeg gjør det ALDRI. blir skikkelig flau og føler meg ukomfortabel om jeg skulle bare være så uheldig å rape forrann andre. Er helt ok at andre gjør det, men klarer det ikke selv. samme som å gå på du og ja, (nr2), det må jeg gjøre HJEMME, når det ikke er noen her. og det er dessverre ikke så ofte
Stratos med 3 barn Skrevet 18. januar 2008 #39 Skrevet 18. januar 2008 Jeg gjør helst ikke det nei, men det hender jo man ikke kan la være :/ Fiser helst ikke i nærheten av andre folk i det hele tatt jeg. Er vokst opp med en far som gassforgiftet meg med jevnne mellomrom og skulle virkelig ønske han tok mer hensyn. Kanskje derfor jeg forsøker å være litt bedre selv
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #41 Skrevet 18. januar 2008 Nei, absolutt ikke. Det gjør heldigvis ikke mannen min heller. Skjer det et uhell, sier den det gjelder unnskyld. Begge er oppdratt til å mene at det er udannet og det sitter godt i. Kommer til å si fra til barna mine også, når jeg synes de er gamle nok. Samme gjelder for å rape.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #43 Skrevet 18. januar 2008 Glad jeg fjerter når jeg vil;) Mannen også.
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #44 Skrevet 18. januar 2008 Nei det gjør jeg ikke. jeg promper på badet! Og det forventer jeg at andre skal gjøre også!!!
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #45 Skrevet 18. januar 2008 Vel, så lenge dere begrenser dere til at det bare er dere to tilstede, så vet jo ingen andre om det. Gjør du det samme framfor andre, så må du nok regne med å bli sett på som rimelig ubehøvlet.
Lullabybaby♥ Skrevet 18. januar 2008 #47 Skrevet 18. januar 2008 Nei d klarer jeg ikke... Syns ikke noe om att han gjør det foran meg heller....
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #48 Skrevet 18. januar 2008 Hehe... i vår familie promper alle tror jeg;) Og vi har faktisk myyye morsomt av det. Klart vi ikke promper til maten og sånn, men ellers er det ikke noe prob;)
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. januar 2008 #49 Skrevet 18. januar 2008 Hehe... Bryr meg egentlig lite hvordan andre praktiserer dette, men selv FORSØKER jeg å ta hensyn;0) Har selv lute til overs for høye prompelyder og dertil lukt....
Pixie Power Skrevet 18. januar 2008 #50 Skrevet 18. januar 2008 Ja, selv om jeg vente leeeenge, he he. Men han synes det er positivt at dama tør å gjøre det, vi er herlig avslappet til hverandre uten å være ufine. Men vi har humor på det aller meste, og promp er morsomt. Jeg kan ikke noe for det :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå