Gå til innhold

symptomliste på dem med IKM uke 4 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ire86: det var synd... er nok i samme båt vi da, kjenner at mensen kommer idag. Ja,ja. Da er det bare å forberede seg på en ny pp, med friskt mot:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener! Har det nemlig på samme måten.... men er veldig usikker denne gangen siden jeg aldri testet positivt på el.... orker ikke håpe for mye for så å bli skuffet....

Skrevet

Gratulerer Løven-81!!!! Gleder meg stort på dine vegne:D

Lykke til med graviditet:D

Skrevet

Nei ahr ikke vært hos legen jeg da siden smertene har avtatt...nå kjenner jeg bare den vanlige stikkingen nederst i magen igjen,pupper,trøtt å går litt oftere på do enn vanlig så jeg håper fortsatt selv om jeg testet neg. idag:)

Skrevet

Vi som testet neg. får gå sammen inn i en ny pp vi da så får vi prøve å skravle vekk den laaange ventetiden;)

Skrevet

Jepp:) Jeg skjønner ikke at en uke til og med en dag kan være sååååå lang akkurat nå! hehe:)

Skrevet

Jeg dytter oss litt opp jeg....uka er ennå lang! (c:

Skrevet

ikm idag (eller i morra?).. testa negativ i morges, men har ikke fått mens eller de fæle smertene før mens heller.. men er vel ingenting, siden test viste negativt i dag på ikm-dagen.. får bare vente på besøk.. ugh.. vi får skravle litt her ja, vente fire uker på nytt håp er lenge :-)

Skrevet

Ikm rundt torsdag... Er SÅ spent! Som vanlig... er vel forberedt på å bli skuffa igjen.. men håperhåper.. Om jeg tester negativt, går jeg inn i pp 7..

Hold meg oppdatert hvordan det går da jenter! Krysser fingre for hele gjengen! Og grattis Løve-81! Så fantastisk!:)

Skrevet

Hey Milla:)

Nå testet jeg både igår å idag å er egentlig usikker på om den er neg. eller pos. jeg...

Har du testet?

Skrevet

har ømme pupper idag også men ikke så mye som igår......men er bare når jeg tar på dem da.....kremt...altså er ikke vondt liksom....også mensmurringer som kommer og går....enn dere andre da?

Skrevet

Hei..dette er bare såååå spennende!!

'

Jeg har IKM på søndag og synes det er fryktelig lenge til=(

Skal ta første test på fredag. Føler egentlig ikke så mye denne gangen, men har ømme bryster og noe stikkinger nederst i magen. Lite symtomer men alikevel en sterk følelse på at det klaffet denne gangen. Har hattdenne følselsen med de 2 andre barna også.

Håper håper!!!!!

Skrevet

Nå er jeg så meeega spent...ikm i morra å ingen tegn til tr ennå å idag hadde jeg den samme litt ekstra stikking/smerte nederst i magen før å etter orgasme (beklager detaljen) som jeg kun kan huske å ha hatt sist jeg gikk gravid!

Skrevet

Oi!

Jeg våkna i morres og måtte tisse, noe jeg nesten aldri gjør. Tenkte det måtte være noe, så testa med en quick respons jeg hadde liggende.

Og så kom det jammen en svaaak strek! (ikm i morgen)

Så jeg kjøpte en cb digital og tok den etter jobb i dag, og jammen viste den gravid!! (c: Føler meg veldig heldig nå!

Har nesten "visst" det de siste dagene. Har hatt bl.a.

- ømme, stikkende, røde pupper

- "klemming" nederst i magen og øm i bekkenet

- merkelig trøtt og litt sånn trøtt frossen følelse i kroppen (sånn man får når man begynner å få feber...)

- Og en skikkelig rødfarge i kinna med litt sånn nuppete hud...

Så nå er det bare å håpe på at alt går like bra som det gjorde sist!

Lykke til alle sammen! Vi ses på 1. trimester! (c:

Skrevet

Vel, nå er jeg i IKM-uka, og har vonde bryster, hormonsvingninger, mensmurringer, må tisse ofte og er veeeeeeldig trøtt... :)

Tør ikke håpe, tør ikke tro...

tenker hele tiden at jeg ikke er gravid, men har ikke fått TR ennå hvertfall..

Har desverre vært så uregelmessig i det siste at alt jeg vet er at det skal komme denne uka....

Skrevet

ÅÅåååå Gratulerer masse!!! Lykke til!!

Klem

Skrevet

Her er det lite aktivitet gitt... Nå er vi jo midt i uka å noen av oss har vel kanskje hatt ikm allerede? Hvordan går det med dere alle sammen?

Jeg har ikm idag...weee... å tanta har ennå ikke meldt sin ankomst:D

Skrevet

oii,håper den holder seg unna:)

Har ikm i morra,men syntes det kjenner ut som den er på gang...

Eneste er at jeg kjenner på den gamle bekkenløsningen i dag og det pleier jeg ikke å gjøre når tanta kommer...:

Er kanskje bare ønsketenkning men håper det er et tegn på at jeg har en blindpassasjer for å si det sånn;))

Lykke til,Nympha!

Skrevet

Gratulerer masse til dere som har testa positivt :) Spennende altså! Går å venter på tanta jeg også, 36 dager siden sa, siste el for ca 12 dager siden... Hatt to el denne mnd da, så jeg aaaaaner jo egentli ikke når tanta kommer! kan vel ikke være langt unna!? Har kjentes ut som tanta kommer i snart tre uker da, håpløst dette her! Men, det nærmer seg i allefall :) Enten baby, eller ny pp, bare ventinga er over så skal jeg ikke klage ;)

Skrevet

Ja den gamle bekkenløsningen fikk jeg åsså kjenne litt på for noen dager sida... nå ligger den bare sann fjert baki alt annet jeg kjenner liksom:) Lykke til,snowflake!

Må oppdatere meg når du vet noe da...weee

Klem

Skrevet

du også:)

krysser fingrene for oss begge!!

P.s: syntes det var litt dårlig gjort av postmannen ikke å ha med testene mine idag..hehehe;)

Skrevet

Æsj så teit postmann du har da:( Du får kjefte litt på han i morra..hihihi.

Han må da skjønne at det er maks viktig...hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...