Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. januar 2008 #1 Skrevet 17. januar 2008 tenkte å ordne en tråd der vi skriver om våre evt symptomer før IKM og hvilken magefølelse vi har:) jeg har: ømme pupper såre brystvorter/kløende brystvorter, noe jeg ikke kan huske jeg har hatt veldig kvalm, spesielt på kvelden sliten/trøtt stort sett hele tiden litt oppblåst i magen/stikkende "smerter" i nedre magen.. kroppen er rar syns jeg. har både en god og dårlig magefølelse på denne pp. håper selvfølgelig, men er redd for å bli skuffet..
kaffeplante Skrevet 17. januar 2008 #2 Skrevet 17. januar 2008 kan man ikke skrive det under ikm uke 4 da eller skal vi legge ned den da????dumt å forholde seg til 2 tråder...eller tenker jeg bare dumt nå ????
*Ønskerossbaby *Gravid* Skrevet 17. januar 2008 #3 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har. Ømme bryster(rundt brystene) sliten/trøtt. stikking nederst i magen, menslignende murring. Syns også kroppen er rar. Har god magefølelse denne gangen. Krysser fingrene for oss. Lykke til :-)
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2008 kanskje d var dumt ja, får fortsette på andre tråden å glemme den her da, folkens..
kaffeplante Skrevet 17. januar 2008 #5 Skrevet 17. januar 2008 huff nei kan vel heller legge ned den andre da ...huff fikk dårlig samvittighet jeg nå.....de fleste vil jo nå framover kanskje få ulike symptomer siden vi gå i mot slutten av uke 3... legger ned ikm uke 4-tråden jeg nå:):)
kaffeplante Skrevet 17. januar 2008 #6 Skrevet 17. januar 2008 mine symptomer er mensmurringer i en uke nå og ikm om ei uke altså 24.ellers har jeg ingen symptomer.....er trøtt da men det er jeg stortsett ellers også.
LabbogLine Skrevet 17. januar 2008 #7 Skrevet 17. januar 2008 Hei! Slenger meg med her jeg også hvis det er ok:) Symptomene mine er ømme pupper, og stikninger og murringer i magen (hatt det i over en uke nå...) ellers er jeg litt småkvalm nå, men det tror jeg er fordi jeg er så trett, sov så lite inatt:) Wiiiii! så spennende folkens:)
FjaseFrøken Skrevet 17. januar 2008 #8 Skrevet 17. januar 2008 Mine symptomer er stikking og murring nederst i magen...ordentlig vondt til tider. Er også konstant trett og utmattet å blitt avhengig av middagslur å det har jeg aldri ahtt behov for før:) Nå er jeg kjempespent for oss alle å håper spesielt det klaffer for de som har prøvd endel lenger enn meg:) Lykke til! *Hugs*
Nullenusken Skrevet 17. januar 2008 #9 Skrevet 17. januar 2008 Jeg tisser ganske ofte, småstikkinger i nedre del av magen, og iblandt ømme bryster.... og trøøøøtt.... men er så lei av å bli skuffet at jeg tør ikke håpe denne mnd...
FjaseFrøken Skrevet 17. januar 2008 #10 Skrevet 17. januar 2008 Ja det har jeg ikke tenkt på...de siste 2-3 dagene flyr jeg på do heeeele tida selv om ikke jeg drikker så mye...kan man merke det så tidlig asså?
vimsesvimsen Skrevet 17. januar 2008 #11 Skrevet 17. januar 2008 Jeg har også murringer som kommer og går. Har også litt smerter på høyre side nederst i magen. Noen som har opplevd dette? Kjennes litt ut som eggløsningssmerter egentli, men det kan da ikke stemme? Har IKM den 23. januar...
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 17. januar 2008 #12 Skrevet 17. januar 2008 Har også IKM 23. jan. Har hatt smerter og stikk i to dager nå (i mage/underliv), vokna av at jeg drømte jeg hadde vondt i eggstokkene i mårest, og hadde selvfølgelig det:o) Tror ikke eggløsning kan være så sein?!
vimsesvimsen Skrevet 17. januar 2008 #13 Skrevet 17. januar 2008 Også fryser jeg så innmari i dag! Føler meg litt slapp. Kan det være symptomer? Egentli tror jeg det er influensa eller noe som er på tur! =(
vimsesvimsen Skrevet 17. januar 2008 #14 Skrevet 17. januar 2008 Brukte ikke eggløsningstester. Men kjenner veldig godt når jeg har eggløsning, og kjente det rundt den 7. -9. januar. Så skjønner ikke helt hva dette kan være...
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 17. januar 2008 #15 Skrevet 17. januar 2008 Jeg frøs ihvertfall mye sist jeg var gravid (endte med sa)...men det kan jo være influensa å)
vimsesvimsen Skrevet 17. januar 2008 #16 Skrevet 17. januar 2008 Har dere prøvd lenge etterpå? Vi er bare i 1. pp, så er ganske ny på dette jeg! =) Spennede er det i hvertfall! Kjenner ellers ingen symptomer...
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 17. januar 2008 #17 Skrevet 17. januar 2008 hadde sa i oktober, så har prøvd siden da...ikke så veldig lenge da:o) Ingen andre symptomer her heller...det er nok bare å vente og se..
vimsesvimsen Skrevet 17. januar 2008 #18 Skrevet 17. januar 2008 Ja, vi får bare vente. Dagene snegler seg vel avgårde....
*2sesser*nå1blå<3 Skrevet 18. januar 2008 #19 Skrevet 18. januar 2008 Hei jenter:)er helt ny her inne,men tror det er her jeg skal være... jeg har ikm 21.har en syklus på 26 dager(hværtfall etter den stabiliserte seg etter langt om lenge etter sa.)jeg lurer egentli litt på om det er noen av dere som kan si hva dere mener om cb før ikm? jeg skal i bursdag på lørdag og kunne jo være greit å være sikker til da.. men er samtidig så lei av å bli skuffet.symtomer prøver jeg å slutte å føle på,for tror jeg blir lurt;)dagene går så sakte....håper noen kan svare:)
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #20 Skrevet 18. januar 2008 mine symptomer er : vondt i magen på kveldene varm i kinnene og på lårene små kvalm blødende tannkjøtt er mye på do spesielt om nettene og mye romling og romstrering i magen og veldig tørst drikke vann hele tida. oy d ble visst litt... hehe
Gjest Skrevet 18. januar 2008 #21 Skrevet 18. januar 2008 Ja,så var det symptomjakta igjen;) ømme brystvorter(som jeg også har før ikm) knip/tak i magen den siste uka...ikke hatt det så lenge før ikm før... oppblåst i magen..fiser så det suser..hihihi:) MASSE kviser i ansiktet..pleier å ha en kanskje to ved ikm men nå altså..! Tisser ofte og mye...kan være mye kaffe/vann drikking også seffø;S I går hadde jeg hold i siden..eller mer støl..på begge sider... Men,..dette er jo også tegn på mens og symptomene jeg har hatt tidligere var jo ønsketenkning:)....men håper på at denne pp stemmer de med en spire;) Lykke til alle sammen;)
*Mayya* - Termin 15. mars Skrevet 18. januar 2008 #22 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har har murringer/smerter helt siden el, men noe av det er sikkert luftsmerter. Fiser jo hele tiden... men det er vel også et tegn =) Ellers så har jeg litt vont i brystvortene til tider. Lykke til alle sammen!
FjaseFrøken Skrevet 18. januar 2008 #23 Skrevet 18. januar 2008 Idag våknet jeg med skikkelig ømme brystvorter og blei plutselig skikkelig kvalm nå:S
dame81 Skrevet 18. januar 2008 #24 Skrevet 18. januar 2008 hei jeg har ikm den 24 har mensmurring nederst i magen og skal på ny utredning time den 23. så dette blir spennende. hehe
kaffeplante Skrevet 18. januar 2008 #25 Skrevet 18. januar 2008 jeg kjennes av å til så varm ut nede i magen.....ikke som m ensmurringer...noen andre som har følt slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå