Gå til innhold

symptomliste på dem med IKM uke 4 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt varmt her og + at jeg kjenner av og til når jeg skal sette meg at d er litt ubehagelig,vanskelig å forklare, føler at d sprenger... noen som skjønner hva jeg mener, hehe? noen som har/hatt d samme..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM 23, har hatt stikk og smerter i et par dager, det er over nå, men nå blir jeg plutselig utrolig fort sliten...mo i knærne av å gå opp trappa. Spire eller vinteren og som sliter på meg mon tro?=)

Skrevet

jepp skjønner den....når har du ikm igjen....står vel lenger oppe i tråden men orker ikke lete:)Utenfor tema men nå må jeg skjerpe meg!!!!!sitter altfpr mye innpå her og får ikke gjort noe....vært så lat denne uka og har til og med sovet formiddagslur sammen med gullet hver dag....huff hvordan skal dette gå....så nå må jeg prøve og samle guts til å få vaksa gulvet her til helga og vaska noen klær.....skikkelig LAT er jeg.....

sitter her og drikker den siste flaska med julebrus og gomler mariekjeks.....huffameg....piske meg opp å GJØR noe...

Skrevet

har ikm 22.januar..

går fort et par timer, når en først setter seg ned her ja, hehe ;)

god helg da;)

Skrevet

aner ikke om jeg kan si at jeg er kvalm...men føler meg svimmel/kvalm i 2 sekunder ....så er det over.....vam/murringer i underlivet.....er så spendt jeg altså......men prøver etter beste evne å holde forventningene nede....for er så redd for å bli skuffa....hva med dere andre da?ser det ikke har vært aktivitet her på noen timer?

bra at dere har annet å drive med dai grunnen;)

Skrevet

Ja her er symptomene fortsatt værende å jeg håper de er her av god grunn nå altså...er sååå utålmodig på å teste, 8 dager siden EL:) Håper det er klaff for oss begge nå da:D:D

Prøvd lenge?

Skrevet

prøvd siden oktober denne gangen

Skrevet

Moro hvis det klaffer allerede nå da:D Med min første klaffet det allerede 2pp så håper på rask spire denne gangen åsså men er innstilt på at det kan ta tid å det tror jeg var lurt av meg:) Sitter selv åsså med såååmasse symptomer så kunne ikke bare ikm hvert i morra da:O hehehe

Skrevet

sist tok det 21 pp så er instilt på at det kan ta tid ja......om symptomene blir sterkere skal jeg kanskje teste 4 dager før ikm...

Skrevet

Ja jeg klarer nesten ikke vente selv...men når man ahr såmye symptomer så må jo noe ha begynt å skje i kroppen,er det da like usannsynlig nestn med positiv test tidlig?

Skrevet

den som visste d du.....lov å håpe....ser jo at enkelte tester positivt 4 dager før...så er lov å drømme om at man er like heldig.....jaja skulle vært overlykkelig bare om jeg hadde vært d jeg altså!!!!

Skrevet

Hei alle sammen!

Ja, det er jammen spennende dager! Utrolig hvor sakte en uke kan gå når det helst skal gå fort, og omvendt...

Jeg har stikking i puppene, og de er ømme, rød og varme.

Og så har jeg en slags "klemming" nede i underlivet synes jeg...husker godt at jeg var sikker på ikm sist jeg var gravid, på grunn av den klemminga.

Har ikm rundt onsdag!

Lykke til alle sammen! Hold oss oppdatert da!

Skrevet

Ja...også så trøtt da....

Ikke sånn sliten trøtt, men sånn trøtt trøtt.....trøtt i øya liksom...

Men, det kan jo komme av andre ting så klart! (c:

Skrevet

jeg tisser og tisser veldig mye for tide,må opp om natta og nå, ikke ofte,men d skjer,, (og fiser en del, noe som ikke er helt meg)

IKM nærmer seg med stormskritt nå, har den tirsdag 22.

ellers er mine symtomer som kvalme,sliten. Ømme bryster er gått over, veit ikke om d er et dårlig eller godt tegn,men... vi får se :)

Skrevet

IKM på torsdag 24 januar

Kvalm, kvalm, kvalm

Stikkinger i høyre siden

Tisser mer enn normalt(tror jeg da)

Festeblødning eller spotting 5 dager før ikm

Skrevet

Venter fortsatt på at TR skal komme, har ikke merka noen ting til den enda... Hadde masse stikkninger i magen, mensmurringer og var oppblåst i magen for 2 uker siden. Trodde kanskje at TR kom da, men det gjorde det ikke. Så kanskje det var EL? Har ikke helt kontroll over syklusen min enda, ikke så lenge siden jeg slutta på pilla.

Så jeg får vel bare fortsette å vente...

Skrevet

Da er det ei uke til IKM og kjenner godt etter hver dag etter symptomer:) Har fått ei kroppskløe som jeg fikk da jeg var gravid sist (men det kan jo være væromslag) og tisser masse...synes jeg kjenner litt ømmere pupper men hvem vet...skal teste med CB digital på fredag har jeg bestemt....skal i bursdag da...greit å vite....dette blir ei lang uke:)

Skrevet

Ja, folkens! Da nærmer vår spennende uke seg.......(c:

Lykke til!

P.S: Nå er det nøyaktig 3 år siden jeg var i fødsel med jenta vår...rart å tenke på...(c:

Skrevet

Er det vanlig å få mer uren hud da man blir gravid? Pleier å merke det en stund på huden når jeg skal ha tr men hadde det sist jeg gikk gravid også...

Skrevet

Ja nå har uka vår kommet jenter! Jippi!!!

Syns det er minimalt med aktivitet på denne tråden nå:)

Her syns jeg smertene nede i magen ahr avtatt litt til tider men er der fortsatt. Testet neg. idag men ikke ikm før onsdag og sist jeg ble gravid testet jeg positivt veldog seint.

Skrevet

Hei Nympha!

Har du vært hos legen? Er kansjke ikke noen vits når smertene har avtatt da?:) Testet idag jeg, og den var seff negativ:( Er på dag 28 i syklusen nå, og har vanligvis sykluser på 23-26 dager, men har også vært oppe i 33 dager et par ganger. Men nå kjenner jeg menssmertene er igang for fullt, så mensen er vel på vei... Går og kikker etter hele tiden nå.. huff.. ja,ja. Er vel bare å hive seg igang med en ny pp da:( Lykke til alle dere andre, krysser alt jeg har for dere!

Skrevet

Heisann! Jeg testet posistivt i dag jeg!!!! Trodde ikke det var sant! Hadde intense menssmerter i natt! Så var sikker på at mensen skulle komme! Har snakket med lege om dette, han sier jeg skal ta kontakt om det vedvarer. Litt bekymra da, men håper på det beste! Har ikke andre symptomer enn hyppig vannlating og litt kvalme i går kveld. Lykke til alle sammen! Nå må jeg på do igjen! =)

Skrevet

grattis løve-81 :):):) lykke til :):)

jeg fikk ikm idag, på dagen og.. så da går i inn i pp nr 4 :):)

Skrevet

Åååååå.... Gratulerer så mye løven-81!!!!! Lykke til:) Når har du IKM?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...