Gå til innhold

Og Bærkorga har dermed mistet tronen sin til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jo, men ER sølv kråke? Ikke sist jeg sjekket ihvertfall!

Flere enn meg som finner enkelte brist i den logikken der?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Hva skjer nå? Jeg er forvirret. Har Hockey tatt min plass? Bare pg.a. de billige extention'sa? Og Min Dronning Bærkorg har steppet ned til fordel for meg? Bare for å oppleve at Hockey kommer stormende inn og setter seg i det fremdeles varme setet som jeg står og vurderer om jeg skal akseptere eller ikke?

Hvis Min Dronning Bærkorg nå går i eksil så vil jeg følge henne som en skygge hvor hun enn går. Jeg vil kle meg som som en fillet spedalsk, og det vil gå gjetord om denne Dronningen i eksil og filleprinsessen som har sverget å tjene henne for alltid. Sammen kan vi kjempe for at hun skal få tronen tilbake, og at folket nok en gang vil kunne kle seg i vanlige klær og ikke stinkende hockeytrøyer.

Skrevet

Faen! Jeg nekter å la meg målbinde. Hjelp, Balooa! Et par heldige avledningsmanøvre fra narren burde være på sin plass nå!

Skrevet

Tallulah naa roter du no' saa inn i granskauen.

Dronning: Baerkorg

Prinsesse: Hockey

Hoffnarr og den som drikker te og pönsker ut titler: Balooa

Fotfolk: Anonym

Du ga opp din tittel til Baerkorg, men jeg hereby inform om ledige titler:

-Prinzezze

-Knekt (jeg sökte om den stillingen 2 ganger men fikk avslag)

-Kaninforer

-Ridder (3 stillinger)

Skrevet

Fyss for kaninforer (anonym)

Synes også at ridder gullkump er en tittel hun har gjort seg fortjent til!

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Jeg er redd jeg ikke kan søke på noen stilling, dvs. om du ikke har noe ledig som hjerteknust, desillusjonert og livstrett undersått til Dronning Bærkorg, da.

Jeg trodde Min Dronning Bærkorg frivillig abdiserte. Ble ikke det godkjent, Balooa, eller hva skjedde? Har Den Anonyme overdratt alt ansvaret til deg?

Skrevet

Ooooi shit man, det er sant, hun gikk av!

Saa hva er du da?

Skrevet

Ja, hoffsnarren kuppet makten i et øyeblikks uoppmerksomhet.. Pokker, hvordan kunne dette skje?

Men for å oppsummere, har følgende skjedd i ditt fravær:

1) Bærkorga abdiserte til fordel for deg, men du har også abdisert, slik at nå er det ingen som sitter i dronningtronen. Ledig stilling søkes...

2) Det er snakk om et tidsspørsmål før tronen blir kuppet av en lyshåret skjønnhet med hår i rompa

3) Hoffsnarren deler ut titler etter eget forgodtbefinnende

4) 1 stk uykkelig Føniks takler dårlig å bli gjort gjenstand for smiger, få forfremmelse, gjort stas på.

Sukk.. Natti terneskatti

Skrevet

Jeg er ingen utfordrer til Dronningens tronstol.

Trives best som

Skrevet

Siste nytt har ankommet, pergamentent lyder: "Prinsessen har ikke hår i rompa eller pels på ryggen. Vi ber derfor om forståelse fra fotfolket om at disse usannhetene nå får vike for andre, mer flatterende beskrivelser. Takk for deres oppmerksomhet. Deres Konge"

Budbringende Anonym

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Takk for oppsummeringen.

Når det gjelder punkt to så kan vi bare håpe at de glatte rompehårene til Hockey vil rutsje henne rett ned av tronen til Min Dronning Bærkorg, og rett tilbake der hun kom fra.

Hva gjør at du i punkt fire antar at jeg dårlig takler ros og smiger? Jeg ble født for å bli beundret og å lyse opp livet til vanlige mennesker uten håp. Om du hadde sagt at jeg *tilsynelatende* dårlig takler ros og smiger så måtte jeg ha sagt meg enig.

Legg ditt vakre lille anonymhode forsiktig på puta og drøm en vakker drøm om at vi alle holder hverandre i hendene og danser i en blomstereng hvor blomstene er sukkerspinn og sukkerspinnet av gull.

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Hva? Ingen glatte rompehår? Hm.. Jeg håper hun ikke får utslett etter den hastige barberingen.

Skrevet

En Dronning som fraskriver seg sitt verv blir ikke prinsesse, ergo har jeg ikke stjålet tittelen.

Hva hår i rumpa angår har de aldri vært der. Godt at nyheten nådde fram til folket.

Skrevet

Hockey er prinsesse, og ikke dronning!

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Hm.. Jeg leste hele tråden på nytt, og innser at jeg har, til tross for vennlige oppsummeringer og hint, unngått å få med meg at HockeyMom slett ikke vil komme til å overta tronen etter Min Dronning Bærkorg. Det var dessverre slutningen jeg feilaktig trakk, og jeg ber herved HockeyMom om unnskyldning for at jeg omtalte henne og hockeyrelaterte ting i negative vendinger. Det eneste jeg kan si i mitt spede forsvar var at tanken på at Dronningen skulle overlate tronen til noen andre fikk meg til å toe mine hender og gråte salte tårer som igjen blindet meg da jeg leste innlegg her inne.

Selv om Kongen (Anonym) har godkjent abdiseringen så sier jeg likevel:

Hill Dronning Bærkorg!

Hill Prinsesse Hockey!

Ha en videre god natt.

Mvh

Gjest Tallulah Bankhead
Skrevet

Og HILL KONGEN! (Hvor er tankene mine?)

Hill kongen!

For Alltid Din Terne,

Skrevet

Ja, vi ANDRE innsaa jo for lenge siden at du rota no' innmari, men det er slettes ikke noe nytt fra dere "over there".

Saa du er fortsatt terne?

Da er jo hele saken i boks! :-D

Eller, nei det er den jo ikke, vi har fortsatt ikke dronning (siden hun gikk av?), med mindre terne, prinsesse og hoffnarr kan bruke vetoretten og bestemme at hun er dronning samme faen?!

Og fotfolk; teen min takk! Klokka er over ti og her sitter jeg og venter som en annen tosk!

Skrevet

Tallulah, du er tilgitt, men hvilken tittel har du endt opp med?

Skrevet

Isj, jeg får bøye meg for den royale overmakten her.. Ja vel: Bærkorga får forbli dronning hvis alle absolutt insisterer.

(Men hvis Tallulah blir dronning, vil jeg være terne... Eventuelt konge).

Fotfolket ble oppgradert til kaninforer, men du jo kan alltids få te av kaninforeren. Her. Underholdning må du stå for selv, hoffsnarr.

Hockey får være prinsesse, -hvis hun lover å ikke tyte mer om det forbaskede håret sitt. Da blir hun eventuelt nedgradert til frosk, og de er ikke morsomme, har narren bestemt. Ridder gullklump er der for alltid å forsvare Tallulah ved behov (maaange farer her i kranglesidens rike, vet du ;-/)

Skrevet

Lærer? Jeg synes det er litt drøyt av meg å antyde at du skulle ha sådanne pedagogiske talenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...