Turid Laila Skrevet 14. januar 2008 #26 Skrevet 14. januar 2008 Tallulah, du ble ikke prinsesse, for den tittelen har jeg kapret. Det passer så fint med det lange blonde håret mitt!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #27 Skrevet 14. januar 2008 Så, så, du kan sove godt i natt med ryggen vendt mot døra. Det er ingen som stiller spørsmålstegn ved din loyalitet, Tallulah, - og slapp av; du blir nok ikke slaktet av Bærkorg selv om du til tider viser tendenser til at læregutten overgår sin lærer. Men det er også derfor du forblir terne en stund til. Terner er søte, men ufarlige. (PS og mellom oss sagt: På papiret er det Bærkorg som er dronningen, men nå har det seg slik at personlig liker jeg terner fremfor dronninger - sånn rent stilmessig. Blunk). Har du en fetisj for Marry Poppins?
Patetica fåkksi Skrevet 14. januar 2008 #28 Skrevet 14. januar 2008 Det er TALLULAH for svarteste svingende!!! Ikke Talluah! *Finner igjen pusten* Saa jeg er hoffnarr altsaa :-D Betyr det at jeg bestemmer hva som er morsomt og hva som ikke er det? Tar det som et ja. Regel nummer én: Syklende frosk med truse paa hodet er ikke morsomt. Og Tallulah, et esel er muligens naermere enn tidligere antatt! Vil du höre historen? Kryp naermere.
Ikkelektuell Skrevet 14. januar 2008 #29 Skrevet 14. januar 2008 Balooa, du kan sitte på en spire til noe stort her. Jeg tror at både nevnte eks og hans like kan falle (pun intended) for idéen om å bli stedt til hvile i en boks som er like macho som dem selv.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #31 Skrevet 14. januar 2008 FÅr vi anonyme en tittel? Og ikke vær frekk nå.
Turid Laila Skrevet 14. januar 2008 #32 Skrevet 14. januar 2008 Ikke på da! Det er så langt at det rekker langt nede på ryggen da, men ikke på rompa.
Ikkelektuell Skrevet 14. januar 2008 #33 Skrevet 14. januar 2008 Jeg merker at jeg begynner å få the chills av hele konseptet nå. Jeg mener, skulle ikke en dronning ha relativt fett betalt for belastningen det tross alt er å bære en slik tittel på spede skuldre som aldri har gjort en dags arbeid? Ja, ikke sant. Det var det jeg trodde. Jeg har ikke sett en krone herfra foreløbig, så takk for meg. Hilsen streikende dronning, Klærborg Måkesprik PS Hvem er vel bedre egnet til å påta seg monarkens verv, enn dronningens terning? Du er herved utnevnt, Baretullah.
Ikkelektuell Skrevet 14. januar 2008 #35 Skrevet 14. januar 2008 Fotfolk, altså til å plassere føttene på.
Høstlys Skrevet 14. januar 2008 #36 Skrevet 14. januar 2008 Hockey kan vel være slottsheksa? Jeg synes jeg hører hylingen hennes i veggene her, men jeg skjønner ikke hva hun sier?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #37 Skrevet 14. januar 2008 OK da , befal og vi adlyder! Si fra hvis kronen blir for tung å bære, da har vi visst ei her som speeder opp i venstre sving og gjerne vil skvise seg forbi deg i oppløpssiden. Ja, hår er et ekstreeemt viktig kriterie for kåringer, det er sant.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #39 Skrevet 14. januar 2008 Huff, den svei. Meeen, det er nok helt korrekt, sett at ikke Tulleball tilbyr ryggen sin tild ette formålet da.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #40 Skrevet 14. januar 2008 Slottsheks da? Så kan du fortrylle alle med det lange blanke blonde, glatte håret ditt! (smisk)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #41 Skrevet 14. januar 2008 Dronningens terning klarer vel ikke å utrette noe som helst, annet enn å rulle avgårde og kanskje vise seg fra sin mest 6-y side innimellom. Hoi!
Turid Laila Skrevet 14. januar 2008 #42 Skrevet 14. januar 2008 Nei fortsatt ingen tittel. Jeg vil være prinsesse, hvis ikke jeg får være det kan det være det samme!
Patetica fåkksi Skrevet 14. januar 2008 #43 Skrevet 14. januar 2008 Huff dette gaar strake veien til helvete. Droning som streiker, kommende prinsesse som allerede gir blaffen.. Hva kan jeg som hoffnarr gjöre med dette? Kan jeg kaare prinsesser osv, for aa lage LITT bedre stemning?
Ikkelektuell Skrevet 14. januar 2008 #44 Skrevet 14. januar 2008 Det synes jeg du skal gjøre, Balooa!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #45 Skrevet 14. januar 2008 Ja, takk for at du tar ansvar. Dette er en oppgave for hoffsnarren (forøvrig den viktigste personen i hoffet). Kan du kuppe kranglesiden og heller gi oss alle royale titler? Og helst like så ingen blir fornærmet. Hei: Jeg ble utnevnt til fotfolk... Forslag: prinsesser/prinser/spirer/sneiper og annet du har av titler på lur?
Ikkelektuell Skrevet 14. januar 2008 #46 Skrevet 14. januar 2008 Lære'gutt'? Jeg synes det er litt drøyt av deg å antyde at Tallulah skulle ha så maskuline tendenser.
Patetica fåkksi Skrevet 14. januar 2008 #47 Skrevet 14. januar 2008 Ok, selvstendig naeringsdrvende som jeg er, tar jeg over ansvaret paa et blunk. HockeyMom er prinsesse (ellers blir det vel maanelyst). Gullklump i mai er kjempeheksa. Anonym er forfolk helt til et nick dukker opp. Og alle lager te til hoffnarren.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #48 Skrevet 14. januar 2008 En klump av det reneste gull kan vel ikke være en heks?! Ærlig talt, det sier seg jo selv. (Eller overgikk du deg selv i sprø, morsomme hoffsnarr-stunts nå)?
Turid Laila Skrevet 14. januar 2008 #49 Skrevet 14. januar 2008 Kan sølv være kråke, kan gullklumper være heks.
Ikkelektuell Skrevet 14. januar 2008 #50 Skrevet 14. januar 2008 En klump av det reneste tull, derimot...kan være så mangt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå