Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #1 Skrevet 12. januar 2008 ...ingen ringere enn Tallulah Bankhead. Det er min nye Askepott og soleklare favoritt her inne. Ingen her som overgår deg i vidd og nyanserte treffende kommentarer, min lille fugl Fønix (Føniks?).
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #2 Skrevet 12. januar 2008 Talliulah er go, men det er søren mæ Bærkorg også!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #3 Skrevet 12. januar 2008 Nei for noen fjortiser! Er dere FAN av brukerene her inne eller?
Ikkelektuell Skrevet 12. januar 2008 #4 Skrevet 12. januar 2008 Det er helt greit, men jeg stusser litt på én liten ting - det ser nemlig ut til at jeg gikk glipp av kroningen første gangen. Det kan altså virke som at noen skylder meg noe her. Hvem skal jeg prate med for å få ordnet opp?
Patetica fåkksi Skrevet 12. januar 2008 #5 Skrevet 12. januar 2008 Du kan sikkert, som vanlig, ha en god samtale med anonym.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #6 Skrevet 12. januar 2008 Hva er problemet ditt Balooa - misunnelig nå? Og bærkorga; Du kan må jo nesten regne med at folk føler at de får et "forhold" til deg når du skriver så mye her inne. Du blir A-kjendisen her inne på BIM :-)
Ikkelektuell Skrevet 12. januar 2008 #7 Skrevet 12. januar 2008 Jeg skriver da ikke så mye mer enn andre her, gjør jeg det? Og Balja er sikkert misunnelig, ja. Dritmisunnelig. Hvem trakter vel ikke etter den noe tvilsomme tittelen Dronning av Krangle? *knegg*
Gjest Skrevet 12. januar 2008 #9 Skrevet 12. januar 2008 Men...har Tallulah oppnevnt seg selv til Dronninga over Krangle nå da??? Og signert med ANONYM????? Det er litt teit da... Haha
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #10 Skrevet 13. januar 2008 Er det noen som er så teite? Det er et uttrykk som heter "på seg selv kjenner man andre", turbo. Kan ikke talllulah komme å forsvare seg, i det minste si hva hun synes om kåringen av seg selv?
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 13. januar 2008 #11 Skrevet 13. januar 2008 Hva? Jeg logger meg inn for å se om Kranglesidas OL-fakkel, Mitt Nordlige Orakel aka Bærkorg Måkskrik har kommet med noen nye gullkorn i dag, og hva. ser. jeg? Bærkorga har mistet tronen! Jeg åpner innlegget. Hva kan ha skjedd mens jeg har vært borte? Så får jeg øye på mitt eget navn. Hva! Hva? ¡Hva¡ Er dette et forsøk på mytteri? Skal jeg bli så smigret over dette åpenbare feilgrepet at jeg selger Frk. Bærkorg for tredve stykker sølv som en moderne dags Judas? Og for hva? Kranglesidas Trone, Makt og Berømmelse,- en berømmelse som kanskje ville ha nådd helt inn til selveste DiB og kranglesida der inne? (Tusen takk for den ytterst smigrende omtalen du ga meg i innlegget ditt forresten, HI. Om det ikke ga meg en så vond smak i munnen så skulle jeg gjerne ha nytt på de vakre ordene som bringebærdrops, men som vi alle vet så er det ingen i hele Universet som kan endre det faktum at det er Bærkorg Måkeskrik som ruler her inne. I går, i dag, i morgen, og i All Uendelig Evighet Så Langt Man Ikke Kan Tenke En Gang.) Det positive vi heldigvis kan derivere fra innlegget HI skrev er at dette, en gang for alle, beviser er at Bærkorg Måkeskrik vitterlig ER Dronningen av kranglesida, selv om hun selv beskjedent sier at den tittelen ikke er noe å trakte etter. Hun er ikke Dronningen fordi at hun tilbringer mest tid her eller skriver flest innlegg, men fordi hun skriver de klokeste, mest velskrevne,- men også morsomste innleggene her inne. Likevel er hun aldri flåsete, aldri urettferdig og aldri ufin. Hun oppfører seg som en Dronning av Folket bør, og derfor kneler jeg ned og hever glasset høyt for Hennes Kongelige Høyhet Dronning Bærkorg! Hill Dronningen! Og ha en videre god natt. Mvh
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2008 #12 Skrevet 13. januar 2008 Når helvette fryser skal jeg vel kanskje kunne ta opp knelinga til vurdering. Den dama pluss mange andre, fortjener ikke navnet skrevet åpenlyst engang..
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 Tar av meg hatten for den ydmykhet Tallulah viser. Dette er virkelig en verdig dronning!! *kniiiis*
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 jeg trodde jeab var alles dronning jeg...
Ikkelektuell Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 *knegg* Det er såvidt jeg klarer å svare på dette uten å rødme. Du overdriver noe helt skamløst, men jeg tilgir deg siden du er fryktelig morsom. :-)
Ikkelektuell Skrevet 14. januar 2008 #17 Skrevet 14. januar 2008 PS Den berømmelige tronen er det nok fortsatt du som sitter på ;-)
Ikkelektuell Skrevet 14. januar 2008 #19 Skrevet 14. januar 2008 Spør NN, det er visst hun som behandler søknadene (også de som aldri ble innsendt).
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #20 Skrevet 14. januar 2008 Uff, jeg liker IKKE den noe påtatte ydmykheten Talluh legger for dagen her. Hun burde forstå at når folket har talt, da er det bare å bøye hodet for dets dom. Hun burde innta tronen med elegante og langsdomme bevegelser, feie blikket over den gemene hop, og komme med noen høyst velvalgte ord som rettferdiggjør og bekrefter sin tittel. Men nei, hva er det jeg hører: Falsk beskjedenhet? Kanskje du ikke er moden for alvor og bissniss" her inne enda, men må kues og ydmykes i rollen som dronningens terne! Til du utviser litt mer dronningfakter! OK, da er status som følger: 1) Dronning: Bærkorg. (fanfare). Gratulerer. 2) Ydmyk terne: Talluah 3) Hoffsnarr: Balooa (så, så - en morsom en)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #21 Skrevet 14. januar 2008 Vi sier "ydmyk terne" kombinert med slottets vaskehjelp! Bare for å gjøre ydmykelsen mer komplett. Din machokist!
Patetica fåkksi Skrevet 14. januar 2008 #22 Skrevet 14. januar 2008 Macho-kist, er det en saann type kiste som f.eks eksen min begraves i den dagen det skjer?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #23 Skrevet 14. januar 2008 Close. Talluah kan nok svare deg. Hvis du stiller med litt lakk & lær.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 14. januar 2008 #24 Skrevet 14. januar 2008 Hva? Er jeg redusert til ydmyk terne? Vel,- det kler meg faktisk bedre, for alle vil likevel kunne gjenkjenne min regale herkomst. Men hvorfor kunne jeg ikke ha blitt prinsesse? Dette forsterker min mistanke om at dette er et forsøk på å få meg involvert i et mytteri. Om Måkeskrik Bærkorg mister tronen så blir hele mitt univers forstyrret, og hva skulle jeg dessuten ha gjort med den store tatoveringen av henne jeg på overarmen da? Skal jeg få forandret septeret til en paraply og dronningkappen til en vinterkåpe? Jeg tror ikke det.
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 14. januar 2008 #25 Skrevet 14. januar 2008 Og Macho-kist er en leskedrikk for tøffe menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå